swirkot Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 witam kupiłem przywiezioną z austri primarkę i mam problem przy predkości od 80 km/h na 4 i 5 biegu przy przyśpieszaniu całe autko drży przy 140km/h przestaje . z diagnozy 2 mechaników maiła to być prawa półoś więc kupiłem i wymieniłem półoś w całości z łożyskiem i przegubem i jest to samo tylko jestem 400 zł w plecy . poduszki sa ok. prasze o jakieś wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 witam kupiłem przywiezioną z austri primarkę i mam problem przy predkości od 80 km/h na 4 i 5 biegu przy przyśpieszaniu całe autko drży przy 140km/h przestaje . z diagnozy 2 mechaników maiła to być prawa półoś więc kupiłem i wymieniłem półoś w całości z łożyskiem i przegubem i jest to samo tylko jestem 400 zł w plecy . poduszki sa ok. prasze o jakieś wskazówki Luzy w zawieszeniu sprawdź organoleptycznie (wahacz dół, stabilizatory, luzy pionowe na kole, stan łoży amora), koła wyważone, opony sprawdzone??? Obie półosie, nie mają tłumików drgań już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Mogą być popękane pierścienie ABSu Cżęsta to przypadłość Wiesz ile cofneli Ci licznik 140km/h to się nie dziwię że cała buda skacze jak obroty sa rzędu 4k a obrotka przy 6k zostaje zamknięta Głowica jeszcze nie pękła, czy nie wiesz? Pewnie kupiłeś okazyjnie z małym przebiegiem i książką serwisową :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirkot Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 RooS koła wyważone, zamienione przód / tył, byłem dziś na stacji diagnostycznej i przeczepał mi całe zawieszenie i bez uwag !! nowa półoś nie ma tłumika drgań stara miała i taki sam efekt w piątek jadę do 3 meczanika i zobaczę co wymyśli może jakiś jeszcze pomysł ? dzięki [ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 17:25 ] and_pec przy 140 przestaje drgać i do 170 jest spokój więcej nie jechałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Sprawdź stan opon, może któraś wybuliła, tarcze hamulcowe, klocki. Nie wiem gdzie sprawdzałeś wyważenie ale np u mnie w mieście jest możliwość sprawdzenia kół na aucie. Poza tym nie sprecyzowałeś czy to od układu jezdnego, czy od silnika - alo ja nie doczytałem. Czy przy 140 na luzie też trzęsie ? Jak nie to bym sprawdził poduszki silnika przednią i tylną - one są odpowiedzialne za drgania silnika przód/tył. Jeśli to układ jezdny to stawiałbym na oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 A spróboj zrobić tak: podczas tego rozpędzania w zakresie w którym są drgania na chwilę odpuść gaz (tak by przejść do hamowania silnikiem) a następnie stopniowo znowu dociśnij do deski. Napisz czy zrobienie tego wpływa na intensywność drgań w danym momencie a jeśli wpływa to w jaki sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 RooS koła wyważone, zamienione przód / tył, byłem dziś na stacji diagnostycznej i przeczepał mi całe zawieszenie i bez uwag !! nowa półoś nie ma tłumika drgań stara miała i taki sam efekt w piątek jadę do 3 meczanika i zobaczę co wymyśli może jakiś jeszcze pomysł ? dzięki [ Dodano: Sro 01 Lip, 2009 17:25 ] and_pec przy 140 przestaje drgać i do 170 jest spokój więcej nie jechałem Jakoś nie ufam trzepaniu furą i diagnoście któremu zależy, żebyś jak najszybciej dał mu spokój. Jeżeli masz pewność, że zawiecha okej to ok. Zawiecha odpada. Podstawowa sprawa to czy trzęsie tylko przy przyspieszaniu, czy na luzie też jak się toczysz te 100/120/140. Jak tylko przy przyspieszaniu to sprawdzamy tylko przeniesienie napędu, zawieszenie silnika i sprzęgło. Sprawdź to jak koledzy mówią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirkot Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 zawieszenie jest sprawdzone na 1000% przy puszczeniu nogi z gazu czy jazda na luzie jest spokuj nic nie czepie szósty mechanik u którego byłem stwierdził ze to półos które wymieniłem na inne używki, nie wieże, że miałem pecha i trafiłem też na krzywą ale tanio ma mi założyć nowe! wywale dziś tłumik drgań bo na lewej półosi jest i zobacze jak to nie pomoże bede z ustawy konsumenta starał sie oddać autko handlarzowi od którego ją kupiłem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 przy puszczeniu nogi z gazu czy jazda na luzie jest spokuj nic nie czepie Kolego jest wysoce prawdopodobne że masz zużyty któryś z przegubów wewnętrznych. Oczywiście że niemożliwe jest by wymienione półosie były W TAKI SAM SPOSÓB krzywe i powodowały TAKIE SAME drgania. Daj spokój tłumikowi drgań, jeśli drgania się zmieniają w zależności od przenoszonej siły napędowej, w żadnym razie nie ma on z tym nic wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 półos które wymieniłem na inne używki, Skąpy zawsze płaci 2 razy. Jak cię stać na samochód to i musi cię stać na części do niego. Nie ma że boli. Jeśli szrot jest uczciwy to powinni ci wymienić na drugie, albo oddać kasę. Takich szrotów jest mało ale są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.