Gość Wald Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Dzis wskazowka temperatury wskoczyla mi na 3/4 skali, klima sie wylaczyla. Stan płynu OK, chłodnica gorąca czyli obieg raczej jest, zresztą po wyjechaniu z kokra klima sie zalaczyla czyli cos tam musiał sie schłodzić, wiatraki oba chodza. Czy wiatraki maja jakies 2 stopnie czy jeden, czy mozna to jakos sprawdzic? Czy moze poprostu jest za gorąco, dodam ze silnik chodzi na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 witam! może masz przedmuch na uszczelce(b.częste na LPG-wyższa temp.) lub inny ubytek w obiegu i krąży tam teraz pęcherzyk powietrza. mogło przystawić chwilowo i temperatura rosła, a jak ruszyłeś to pompa przepchała dalej i jest dobrze.. zbadaj to:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Jest to jakas mysl choc plynu nic nie ubyło. Jeszcze tak mysle ze moze chlodnica jest zasyfiona i przy tej temperaturze przestala wyrabiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Z tego co pamiętam to normalnie smiga jeden wentylatorek, natomiast jak temp zrośnie to załącza się drugi. Jak załączysz klime to powinny pracować cały czas dwa( głowy nie dam uciąć, ale raczej jest tak jak piszę) Ja wczoraj wrąbałem się na wahadła na drodze Radom - Opoczno i w sumie na każdym wahadle stałem ponad 20 minut, na odpalonym silniku z włączoną klimą. Wskazówka nie przekroczyła godziny 9 Generalnie nigdy jeszcze nie wskoczyła wyżej z tym że ja jeżdżę na Pb . Myślę jednak że nawet na LPg gdzie jest deko cieplej pod machą, to wentylatory powinny spokojnie nadarzyć. Sprawdź chłodnicę czy wyrabia czy nie jest przypadkiem zasyfiona !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Z tego co pamiętam to normalnie smiga jeden wentylatorek, natomiast jak temp zrośnie to załącza się drugi. Sprawdź chłodnicę czy wyrabia czy nie jest przypadkiem zasyfiona !!! JAk juz odpaczela to odpalilem ja na podworku i jak tam jakas temperature osiagnela to wlaczyla sobie oba wentylatory na nie wiem mniejwiecej 30 sekund. Chyba wlasnie przeczyszcze chlodnice (a wlasnie dzis mialem jechac na mycie komory silnika), to chyba najlepiej bezdotykowo, no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Akurat jeśli chodzi o mycie komory silnika, to ja jakoś nie ma przekonania do tego zabiegu, jak coś, to już ręcznie przecieram " tu i tam " Żadnej wody pod ciśnieniem na silnik... za dużo elektroniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Ja tez nie, ale kolega umyl u goscia 2 mercedesy i wyglada to bosko i stwierdzilem ze chyba zaryzykuje no i przy okazji te chlodnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keller Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Dodam ze u mnie w upalne dni w korkach, badz jezdzac po miescie z wlaczona klima dosc czesto wskazowka temp. wskakuje na 3/4.... dopiero po wylaczeniu klimy na jakis czas temp. spada. W trasie jadac szybko raczej to sie nie zdaza, chyba ze jazda jest dosc "agresywna" a klima ustawiona na najnizsza temperature. Narazie nie bardzo mam czas cokolwiek z tym robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxi-Dyla Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 U mnie temperatura w zeszłym roku na klimie i w korkach też rosła na 3/4, po wyłaczeniu klimy spadała. Okazało się że to była wina wiatraków. Wirniki były wytarte i nie za każdym razem startowały. Obecnie po wymianie wiatraków przy klimie i wysokich temperaturach (ostanio na termometrze było 97 F) wskazówka cały czas poniżej połowy. Jak załączysz klime to powinny pracować cały czas dwa( głowy nie dam uciąć, ale raczej jest tak jak piszę) U mnie jest tak jak pisze szalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nie bardzo rozumiem tylko dlaczego wylaczenie klimy powoduje spadek temperatury, chodzi o to ze chlodnica klimy sie wtedy nie grzeje i daje wieksza swobode pracy chlodnicy wody? Cos w tym musi byc bo samochod sam ta klime wylacza. Ja w sobote umylem chlodnice, nie wiem czy cos to dalo bo narazie upaly zniknely. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 udalo Ci sie swoj problem rozwiazac?czym mysles chlodnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 udalo Ci sie swoj problem rozwiazac?czym mysles chlodnice? Ja swoją myłem kiedyś (z nudów) płynem który kupiłem na BP. Jakiś preparat do mycia silników, chłodnica wyglądała na bardzo zasyfioną więc siedząc w weekend u rodziców postanowiłem się pobawić, pryskasz czekasz 10 minut, spłukujesz pod cisnieniem, czynność powtarzasz. Z 4-5 razy tak robiłem żeby zmyć smary co na niej siedziały. Różnicy w temperaturze nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 udalo Ci sie swoj problem rozwiazac?czym mysles chlodnice? Problem jak narazie sie nie powtorzyl. Chlodnice mylem na myjni gdzie super myja silniki, maja jakas bardzo dobra chemie. Calego silnika nie chcieli mi umyc bo stwierdzili ze za duzo elektroniki, ale chlodnice spsikali tym sordkiem po czym dokladne mycie myjka cisnieniowa. Wyszlo taniej niz kupno jednego z tych badziewnych srodkow do mycia silnikow. Dalem 10zl na bro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.