Gość dziu Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Witam, jestem tu nowy wiec... A wiec, mam sunny 3d 1.4 i taki problem, kiedy skrece kola do oporu to gasi mi silnik, sprawdzalem plyn od wpomagania i jest i nawet jest go tyle ile powinno byc. tylko nie wiem czemy dlawi silnik, czyzby pompa do wymiany? Pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 może tak byc, chociaz to normalne ze przy maksymalnym skrecie - do końca kierownicą, pompa stawi duży opór, i troche obroty ściągnie, no ale bez przesady. jeśli nie masz innych problemów z obrotami, nie gasnie Ci czasem jak puscisz gaz itd, to obstawiam pompę. Doraźnie możesz troche pasek poluzowac - jak stawi duży opór to zacznie ślizgac na pasku - co jeszcze bardziej potwierdzi teorie pompy, a silnik nie powinien gasnąc. Ew. olej może byc zuzyty/zanieczyszczony czymś wlasciwie co może powodowac problemy z jego tłoczeniem - możesz go tez wymienic nawet na hipol, nie jest drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziu Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Dzieki, zaczne od wymiany oleju jak to nie pomoze to zaczne szukac pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A może jest jakiś problem z czujnikiem od wspomagania. Sprawdź czy się np nie wypiął, albo czy kabelek się nie uszkodził, może komputer nie dostaje sygnału że wspomaganie stawia opór i nie zwiększa odpowiednio obrotów silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziu Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A gdzie szukac tego kabelka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 kabelek wychodzi z maglownicy po lewej stronie patrząc od przodu auta. Łączy się wtyczką z drugim kabelkiem, który prowadzi... gdzieś tam .... chyba do komputera Jeżeli masz taki kabelek, to nie będzie problemu ze znalezieniem go. Podrzuć fotkę prawej strony to może znajdziemy jak będziesz miał problem ze zlokalizowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazbir Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 a wiecie jak zdjąć pompę? dziś chciałem wymienić pasek no i nic z tego bo w ogóle jej nawet poluzować nie mogłem. Odkręciłem jedna śrubę na suwaku i tą z tyłu od regulacji - nic, sztywna. Zanurowałem głębiej i odkręciłem dwie na bloku silnika - dalej siedzi, odkręciłem też tą szpilkę taka na mocowaniu do pompy( wyjać jej nie mogłem bo podłużnica nie dawała) więc sie zdenerwowalem i pozakręcałem wszystko jak było a pasek jeździ w bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.