Gość lukafi Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Sprawa jest nastepująca: mam auto na LPG dodam. Pojechałam dziś do ASO. Co prawda rano rano samochód na zimnym silniku jechał poprawnie , a jak potem się nagrzał, to zamulenie, jakby cięzki pedał gazu i sprzęgła, przyspieszanie baaardzo wolne, max do 2500, a jak daje na wyższy bieg to znowu muli i woooolno przyspiesza. Pojawiało się to wcześniej, ale potem wracał do normalności. Niestety od 2 dni muli prawie cały czas. Poczułam tez zapach w kabinie takiej spalonej gumy, jakby coś się sfajczyło. Chyba czuje to pod samochodem, ale głowy nie dam. W ASO sprawdzali mi sonde i jest ok. i wszytsko super. Wypuścili i powiedzieli szerokiej drogi, a tu prawie brak przyspieszenia po 10 km. i na nowo "zabawa". Co to może być? Żadna kontrolka się nie pali, w ASO mi koputer wyczyścili, od błędów w pamieci. Potem wieczorem samochód troche postał, a jak znów w niego wsiadłam to przyspieszał poprawnie. Ale dam głowe że po nagrzaniu sprawa się powtórzy i znowu kiepsko bedzie przyspieszał. Na co mam zwócić uwage ? co jest przyczyna? [ Dodano: Sob 11 Lip, 2009 08:53 ] Dzis rano w drodze do mechanika ledwo zajechała. Co parwda na zimnym jak spod domu wyjechałam to prół nawet 100km/h, ale potem w mieście na światłach, czy pod górke to juz koszmar. Obroty ida w góre ale nie przyspiesza, bardzo słabo. A w czoraj ten swąd to nie wiem czy nie byl może ze sprzęgła??? Czasami czuję jak przy wysprzęglaniu silnie mi hamuje i staje, jakbym nie miała panowania nad sprzęgłem. czasami szarpie jak wrzucam 1 i chce ruszyć. No i silnik dziś po 15 km jazdy bardzo nagrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Muli na gazie czy na benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukafi Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Na gazie i na benzynie. Prawdopodobnie sprzęgło spalone. Ten swąd , który wczoraj poczułam w kabinie na to wskazuje. Jak zimne autko to jedzie jak nowe, a jak się nagrzeje to znów mułek, obroty ok., a przyspieszenie marniutkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babalabu Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Odświeżam temat gdyż mnie ten problem też dotyczy. Dodam tylko: mój to 1.8 LPG N16 2003 Na benzynie i LPG tak samo muli Przepływomierz czysty. Olej, filtr oleju powietrza i kabinowy wymieniony dziś + 4 świece. Po wyjechaniu od mechanika zrobiłem jakieś 30km i jechał normalnie[3 razy gasiłem i odpalałem]. Nagle podczas jazdy [zredukowałem bieg] zmulił i nie wrócił do normalności do końca trasy. Mechanik rozkłada ręce. szczególnie że miałem od jakiegoś czasu check engine a żeby było zabawniej gdy jechał nim mechanik jakieś tydzień temu kontrolka zgasła w trakcie jazdy!! po tym podpięty do kompa nie wykazał żadnych błędów. POMOCY!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 A hamulce przypadkiem nie trzymają, może się zapiekły? Trzeba sprawdzić czy koła nie robią się gorące. Mogą to być też objawy zapchanego katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdS Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Smród wskazywać może na hamulce lub sprzęgło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.