Gość WaldekSP16 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witam klubowiczów . Mam problem ze swoją P10 1.6 , od kilku dni brak w niej mocy. Normalnie też nie jest jak wiadomo demonem mocy , ale teraz jest tragicznie jakby połowa koników poszła na pole. Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Efekt jest taki że silnik pali i pracuje równo nawet wkręca sie na obroty ale w czasie jazdy dochodzi do 3500 obrotów i koniec zaczyna przerywać. Sprawdzone już filtry , świece , kable , przepływomierz, wycięty katalizator , odkręcony ostatni tłumnik ( tu nastąpiła lekka poprawa tj. wkręcił się na obroty ale to jeszcze nie było to , poza rykiem jak z WRC) Mam zamówiony już ten tłumnik ale obawiam się że to nie załatwi sprawy . Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi co do przyczyny tej niemocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyndrok Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Gaznik czy Wtrysk?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Na zdjęciach jest po lifcie - wiec wtrysk... No z tego co napisałeś to raczej wiekszosc rzeczy sprawdzone. Jezeli filtry ok, jak i świece, to może cos z paliwem? Auto jezdzi tylko na benzynce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Witam klubowiczów . Mam problem ze swoją P10 1.6 , od kilku dni brak w niej mocy. Na początek sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, czy trzyma właściwą wartość pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lisek Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 A ja bym sie chciał dowiedziec jak sprawdziłeś ten przepływomierz, bo dla mnie to charakterystyczna usterka właśnie dla awarii przepływki. Sam miałem więc wiem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 A jednak ostatni tłumnik , po wymianie jest wszystko ok . Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim że ostatni tłumnik sie tak przytkał. Katalizatora oczywiście już nie wstawiałem i nawet pare koników przybyło co w 1,6 jest na wage złota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.