Gość antek79 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Witam. Ostatnio po wymianie uszczelki pod klawiaturą samochód dostał wyższych obrotów. Zamiast standardowych 800-1000 teraz ma 2000! Sprawdziłem przewody podciśnienia i wszystko wygląda na podłączone prawidłowo. Mechanik uszkodził przewód sztywny idący do zaworu EGR. Wymienili, lecz obroty nie spadły. Zaczęli mi wymyślać, że mam uszkodzoną membranę, ale którą już panowie mechanicy nie byli w stanie powiedzieć dokładnie. Dodam, że silnik to SR20Di na jednopunktowym wtrysku 116KM. Najdziwniejsze jest jednak to, że gdy ściąnie się wogóle przewody podciśnienia silnik nie reaguje. Nic się nie dzieje. Zachowuje się dowkładnie tak jakby były na swoim miejscu. Dodam iż mam nowe świece NGK, przewody mają przejechane 100km, aparat zapłonowy jest sprawny. Po wymianie uszczelki i oringu takie cuda się zaczęły dziać. Powiem iż skończyły mi się już pomysły Może ktoś z was coś doradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 hmmm... Kolego, kiedyś mój kumpel miał taka sytuacje okazało się ze problem tkwi w przewodzie który prowadzi sygnał do obrotka zaczoł mu warjować tak jak Tobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antek79 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 hmmm... Kolego, kiedyś mój kumpel miał taka sytuacje okazało się ze problem tkwi w przewodzie który prowadzi sygnał do obrotka zaczoł mu warjować tak jak Tobie. U mnie wszystko wygląda dobrze, obroty nie skaczą, po prostu są za wysokie. Brak mi koncepcji, do tej pory żaden mechanik nie był na tyle bystry by usunąć tą doległość. Niedługo mam regulację gazu a bez dobrych obrotów na paliwie lipa będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luzak89 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ah to diesel. Modzi post do skasowania pomylilem sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antek79 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ah to diesel. Modzi post do skasowania pomylilem sie. Ty Ziom, jaki Diesel Zapomniałeś, że to moja biała strzała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Sprawdź przewód, który idzie z obudowy filtra powietrza, tak od dołu, z tyłu przy grodzi, do kolektora ssącego, najlepiej go czymś zaślep na próbę, do sprawdzenia jeszcze silnik krokowy, który mógł się zawiesić i zaworek przy krokowcu o ile go masz (do podwyższenia obrotów przy włączonej klimie itp.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luzak89 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 nic mi antek nawet nie mow nie pamietam zebym tego posta wogole pisal ;p Zrob jak Raf mowie bo u kizona w pralce mielismy ten sam suprise jak mu pokrywe zaworow malowalismy:D Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antek79 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 nic mi antek nawet nie mow nie pamietam zebym tego posta wogole pisal ;p Zrob jak Raf mowie bo u kizona w pralce mielismy ten sam suprise jak mu pokrywe zaworow malowalismy:D Pzdr Dwa dni temu byłem zakładać nowe przewody do gazu (długa historia ) i wyobraźcie sobie, że koleś zakładający instalację ściąga filtr powietrza, reguluje dawkę paliwa, przesówa aparat zapłonowy i co? Auto na beznynie 1000 obr/min, na gazie 800 obr/min. Od tej pory zmieniłem mechanika Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wydam na przyjemności, bo straszono już mnie wymianą silnika krokowego, świec, kabli, aparatu zapłonowego itd, itd. Problem rozwiązany, temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.