Gość mitch Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Coś stuka podobnie jak łącznik stabilizatora, z przodu. Coś z amorkami? Co to może być i ile może kosztować? Wpienia już mnie to, bo nawet z radiem włączonym to słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Coś stuka podobnie jak łącznik stabilizatora, z przodu. Coś z amorkami? Co to może być i ile może kosztować? Wpienia już mnie to, bo nawet z radiem włączonym to słychać A wahacz górny sprawdzałeś? To pierwsza rzecz jaką bym sprawdził w każdej Primerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japim Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Jak stuka? W czasie jazdy na wprost czy w zakręcie? To może być koncówka wahacza - w mojej W10 strasznie stukalo podczas zmian kierunku jazdy i właśnie było wymienione. Ale teraz nadal stuka w lewym kole przy mocnym skrecie w lewo i podejrzenie pada na przegub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Jak stuka? W czasie jazdy na wprost czy w zakręcie? To może być koncówka wahacza - w mojej W10 strasznie stukalo podczas zmian kierunku jazdy i właśnie było wymienione. Ale teraz nadal stuka w lewym kole przy mocnym skrecie w lewo i podejrzenie pada na przegub. To nie jest przegub, wiem jaki wydaje odgłos dogorywający przegub Stuka przy nierównościach, najczęściej przy tych najmniejszych. Sprawdzę ten wahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demba Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 ja bym powiedzial tyle co kolega Stranger tez tak mialem wymienilem i mam spokoj pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mtd13 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Ktoś mi powiedział że być może prowadnice zacisków hamulców są wyrobione. u mnie chyba są już bo po naciśnięciu hamulca ucicha. Lub też i co może jest bardziej trafne to końcówki drążka stabilizacujnego (wyrobione -wymienić, niedokręcone - dokręcić ) też to zrobiłem i cisza. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 a ja bym postawił na dolny swożeń. Zaciskasz hamulce i tarcza dociska piaste do swożnia dlatego luz jest mniejszy i nie stuka Lewarek i weź łyżke włoż gdzie mocowany jest dolny swożeń i poruszaj można go wypatrzyć jak jest wybity swożeń. Troche kiepsko sie go montuje potrzebna tulejka by wcisnąć w gniazdo (przynajmniej u mnie cieżko sie wciskało) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 moga to byc wachacze górne,nawet nowe potrafia tak rypiec ja zrobiłem zastrzyki z oleju i wszystko ajk narazie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 U mnie to były tulejki metalowo-gumowe wachacza górnego.przed weekendem wymieniałem,koszt 24 zł.jedna tulejka.wymieniłem cztery.efekt cisza z przodu .pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Chemik, a ja kupiłem cały wachacz za 140 zł, czyli jestem 44 zł do tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.