mini77 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Co może być przyczyną piszczenia (dźwięk typu pasek klinowy się ślizga)dochodzącego z lewej strony auta. Piszczenie to jest powtarzalne podczas pierwszego uruchomienia silnika potem ustępuje. wydaje mnie się, że nie jest to dźwięk metaliczny czyli łańcuszka. Nie chciałbym jechać do ASO by mnie nie naciągnęli na wymianę rozrządu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fragles13 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Na zimnym silniku zazwyczaj piszczy pasek alternatora, ale on nie jest z lewej strony. Chyba, że się stoi twarzą do przodu samochodu - to wtedy tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini77 Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 Tak, masz racje z prawej strony tak powinienem był napisać. Jeśli to pasek alternatora to można go jakoś naciągnąć czy trzeba wymienić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fragles13 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Tak, masz racje z prawej strony tak powinienem był napisać. Jeśli to pasek alternatora to można go jakoś naciągnąć czy trzeba wymienić? Można naciągnąć. Od strony przegrody przy tym pasku jest śruba regulacyjna. Jeśli pasek jest "zmęczony" (popękany na przykład), to lepiej od razu wymienić. Pasek nie jest drogi - chyba coś koło 20 złotych kosztuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.