Gość mini77 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Co może być przyczyną piszczenia (dźwięk typu pasek klinowy się ślizga)dochodzącego z lewej strony auta. Piszczenie to jest powtarzalne podczas pierwszego uruchomienia silnika potem ustępuje. wydaje mnie się, że nie jest to dźwięk metaliczny czyli łańcuszka. Nie chciałbym jechać do ASO by mnie nie naciągnęli na wymianę rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Na zimnym silniku zazwyczaj piszczy pasek alternatora, ale on nie jest z lewej strony. Chyba, że się stoi twarzą do przodu samochodu - to wtedy tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mini77 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Tak, masz racje z prawej strony tak powinienem był napisać. Jeśli to pasek alternatora to można go jakoś naciągnąć czy trzeba wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Tak, masz racje z prawej strony tak powinienem był napisać. Jeśli to pasek alternatora to można go jakoś naciągnąć czy trzeba wymienić? Można naciągnąć. Od strony przegrody przy tym pasku jest śruba regulacyjna. Jeśli pasek jest "zmęczony" (popękany na przykład), to lepiej od razu wymienić. Pasek nie jest drogi - chyba coś koło 20 złotych kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.