Gość piter2323 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 witam w weekend wymieniałem sobie klocki tylne bo tarły. Okazało się ze jeden cylinderek tylni był zapieczony, to go polałem wd40 i udało się przekręcić a następnie całkowicie wkręcić (cylinder był zaczerwiały). Wszystko niby poszło ok ,ale okazało się ze płyn gdzieś ucieka ,miejscem przecieku okazał się ten wcześniej zapieczony zacisk. Dlatego mam zapytanie czy ktoś może ma do sprzedania zacisk lewy tylni? Auto na co dzień jest potrzebne i chce na razie odłączyć całkowicie ten cieknący zacisk)(w miejscu wejścia przewodu w niego) czy ktoś jakimś domowym sposobem próbował go zaślepić? z serwisówki wywnioskowałem ze można by było przełożyć śrubę przez ten waz i skręcić go nakrętka oczywiście z uszczelkami olejoodpornymi. Co wy na to? może jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Kupujesz zestaw naprawczy tylnego zacisku + nowy tloczek (cylinderek?) i sobie regenerujesz zacisk. Mysle ze koszta beda podobne jak kupno uzywki ale bedziesz mial zacisk funkiel nowke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 a wiesz gdzie te części można dostać, tylko aso? ogolnie duzo jest z tym roboty? aha czy maximy a32 2L i 3L maja te same zaciski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxi-Dyla Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ja kupowałem zestaw naprawczy w sklepie z częsciami. Miałem do odebrania na drugi dzień. Cena cos około 20 lub 25 zł na jeden zacisk tylny. Były dwa rodzaje zestawów naprawczych, ten drozszy miał wiecej elementów (były w nim oringi i seger do hamulca ręcznego). W moim samochodzie był rozbierany cały zacisk i najgorsze było założenie segera. Jest tam taka spężyna i ....... męczyliśmy się z Dylsonem z 3 godziny. Drugi zacisk już poszedł sprawniej. Dzieki Darek za regeneracje zacisków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 a jak wyglądały u Ciebie tłoczki? były czyste? czy pordzewiałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxi-Dyla Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Tłoczki były troche zardzewiałe przy końcu i była zapieczona ta "prowadnica zacisku". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akiro Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Cena cos około 20 lub 25 zł na jeden zacisk tylny. Były dwa rodzaje zestawów naprawczych, ten drozszy miał wiecej elementów Ja również miałem taki wybór, ale różnica w cenie była dosyć spora bo tańszy zestaw kosztował 4,- a droższy coś około 50,- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ja tez ostatnio robilem tyl, okazalo sie ze z obu stron prowadnice zaciskow byly zapieczone, i lewy caly czas trzymal, tłoczki tez byly troche zardzewiale ale udalo sie wszystko uruchomic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 ja się jednak zdecydowałem na zakup nowego tz używanego (bo trafił sie w dobrej cenie) jak go podmienię to ten swój sobie zregeneruje i będzie w rezerwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxi-Dyla Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Pamiętaj, że jeśli kupisz używany to nie masz pewności że bedzie idealny. I tak musisz zdemontowac zacisk a czyszczenie i wymiana uszczelnień w Twoim bez rozbiórki ręcznego to max 1 godzina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 myślę ze ten co do mnie jedzie będzie wporzadku bo sprzedający go sprawdzał ciśnieniowo czy pracuje, wiec jest duza szansa ze będzie ok. A jak nie to zrobię jak piszecie po prostu zregeneruje go (za uzywke dałem 100zl w przesyłką wiec myślę ze malo a tak i tak będę miał 2 sztuki w razie późniejszych problemów na podmiankę ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wheelerwasp02 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam.. podłączyłem się do tego tematu.. Ponieważ mam pewien problem.. Jeżdzę inną marką auta i tam znam praktycznie każdą część.. Teraz przyszło po raz pierwszy coś naprawiać w Maximie QX 3.0 1998r. mojego taty.. muszę przyznać że auto długo się trzymało.. W każdym razie pierwsze do obstrzału są uszkodzone tylne zaciski.. konkretnie jest coś nie tak na jarzmach, do tego tłoczki też napewno są kiepskim stanie.. bo auto od salonu u taty.. przebieg niby niewielki ale wiek dał o sobie znać.. z zakupem jarzm jest kiepsko a sama regeneracja nie da efektu.. więc trzeba kupić całe dwa tylne zaciski razem z jarzmami.. Tyle że mam problem z wyborem wg. ebaya lewy i prawy zacisk dość znacznie się różnią.. może ktoś mógłby podrzucić jakieś zdjęcia zacisków tylnich.. Planuje kupić te zaciski: Przy tym jest info że pasuje do Maximy 1998 i jest na prawy tył http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NuGeon-Rear-Caliper-Rebuilt-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZMakeQ3aNissanQ7cModelQ3aMaximaQQhashZitem5ae19eca15QQitemZ390332336661QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#vi-ilComp A przy tym jest info że pasuje do Maximy 1998 i jest na lewy tył http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NuGeon-Rear-Caliper-Rebuilt-/390332336666?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ANissan%7CModel%3AMaxima&hash=item5ae19eca1a#vi-ilComp Ale kurde oba te zaciski dość mocno się różnią i chyba na pierwszy rzut oka widać że to nie są zaciski do tego samego auta ? Prosiłbym o pomoc w doborze tych odpowiednich.. Albo może ktoś ma 2 nowe tylnie zaciski z jarzmami na sprzedaż ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sato44 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 to chyba częsta przypadłość tych samochodów u mnie tokarz zrobił mi nowe tłoczki z kwaski za śmiesznie pieniądze i póki co wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.