Asterix Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam! Choć na forum NKP jestem już od dłuższego czasu i Primera jest moim drugim Nismo, to dopiero teraz (prawie rok po zakupie )zdecydowałem się na "upublicznienie" wizerunku mojego dupowoziku. Poprzedni samochodzik k11 sprzedaliśmy, bo okazało się nagle, że jest za mały i w coraz więcej wyjeżdżamy w trasy. K11 był niezawodna, w miarę oszczędna i tylko czasem wnerwiały mnie małe usterki, to zdecydowałem się na kolejnego Nismo. Z racji, że jest to 2 samochód w domu...to ŻubeR większość czasu spędza na parkingu, lub jeździ nim moja kobitka, ja na codzień jeżdżę służbową K12 - więc ŻubeR zabiera nas tylko w trasy Poszukiwania oczywiście przebiegały przez forum NKP i dzięki userowi "johny_fellow" jeżdżę tym czy jeżdżę... ŻubeR: Rocznik: 1999 r. Lokalizacja: Stołeczna grupa NKP Pojemność: 1769 cm3 Moc: 117,4 KM Max. moment obrotowy: 158 Nm Przysp. 0-100 km/h: 11.00 s Zużycie paliwa: 9.00 l/100km PB miasto, 10-11l/100km LPG Rodzaj paliwa: PB/LPG sekwencja Pseudo: ŻubeR Tuning Zewnętrzny: - felunek alu 15" zima + alu 17" lato - przyciemniane szyby tylne - spojler z tyłu - podwójne końcówki wydechu - na zdjęciach widoczne, ale już wymienione, uff - xenony - przyciemniane kierunkowskazy Wewnętrzny: - delikatne zielone diody na podłodze - skórzany mieszek i dzwignia zmiany biegów, chromowana dzwignia ręcznego Silnik: silnik qg18de - nie narzekam na chlapanie olejem i inne charakteryczne przypadłości dla tego silnika opisywane na forum NKP, LPG sekwencja zamontowana 10-11l LPG/100km - na gazie jest jeżdżone tylko w trasie, w mieście tylko Pb średnio dynamiczny, ale problemów z wyprzedzaniem nie mam hamownia: 117,4 KM@6203 obr i 158 Nm@3323 Przebieg: w sierpniu 2008 przy zakupie miał 198kkm Nadwozie: Z wyglądu dla mnie lux malina technicznie: nie ma rdzy, przy 211kkm wyprostowane progi (bo poprzedni właściciel chyba za nie podnosił samochód...sic!), wywalony największy paździerz jaki w życiu widziałem - "podwójny wydech", pozostałość po poprzedniku Wnętrze dużo miejsca w środku, tapicerka seryjna - mogłabybyć skóra duży bagażnik, 4 poduszki i klimatronik Zawieszenie: po zakupie musiałem troszkę doinwestować, bo wahacze miał do wymiany i sobie skręcał w lewo....teraz po roku jazdy Primką, wszystko jest w najlepszym porządku, żadnego stukania, pukania....(żeby nie wykrakać)-jak dla mnie jeden z większych atutów tego samochodu to jego zawieszenie...no i pięknie sunie na trasie na 17" Car Audio: seryjny kaseciak ;/ 6 głośników - będzie jakaś modyfikacja niebawem Perspektywy: Strasznie dużo na forum NKP jest uwag do tego silnika, w związku z czym silnika raczej ruszał nie będę, skupiam się raczej na wizerunku, niż na osiągach, ale nie mówię nie....wydech bym zmienił na jakiś cichy przelotowy Plusy i minusy pojazdu: + wygląd + pojemne wnętrze i bagażnik + póki co odkrywam finansowe zalety tankowania LPG + dynamika + komfort jazdy - ooooogromny promień skrętu!! - zła widoczność do tyłu Zdjęcia: Powyższe zdjęcia prezentują auto w stanie w jakim zostało kupione i na zimówkach 15". Postaram się zrobić niedługo jakiś fajny secik z aktualnym wyglądem Żubra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Gratuluje pięknego auta Widzę, że konkurencja w grupie P11.144 rośnie W planie jakieś mody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asterix Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Gratuluje pięknego auta Widzę, że konkurencja w grupie P11.144 rośnie W planie jakieś mody? chyba przy tym silniku tylko wydech zrobię...właśnie...ktoś się orientuje ile by to wyniosło $ i ile KM można by zyskać, żeby wydech od samego początku zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jeżeli sam kupisz materiały i oddasz do firmy, żeby pospawali to ~1000-1200zł. Polecał bym montaż sportowego kata. Znacznie wyciszy wydech, sonda nie wywali checka, na przeglądach będzie git i będzie ekologiczniej. Sam się zastanawiam nad wstawieniem grubego, metalowego kata do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jeżeli sam kupisz materiały i oddasz do firmy, żeby pospawali to ~1000-1200zł. Polecał bym montaż sportowego kata. Znacznie wyciszy wydech, sonda nie wywali checka, na przeglądach będzie git i będzie ekologiczniej. Sam się zastanawiam nad wstawieniem grubego, metalowego kata do siebie. a znajdziesz gdzieś sportowy katalizator do 1.8??z sr20 chyba juz problem jest-ja znalazłem tylko metalowy o zwiększonym przepływie uniwersalny[bo dobry sportowy kat to 2000-2500pln] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 a znajdziesz gdzieś sportowy katalizator do 1.8??z sr20 chyba juz problem jest-ja znalazłem tylko metalowy o zwiększonym przepływie uniwersalny[bo dobry sportowy kat to 2000-2500pln] Nie jest tu znacząca pojemność silnika tylko ewentualnie średnica rury ale pewnie wykonają pod taką pod jaką się zamówi. Widziałem w necie metalowe katy o zwiększonym przepływie (np dopasowane do rury 2,5") za 600zł. Wtedy można ogarnąć wydech ze sportowym katem za ~1600zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 witaj pisze tutaj bo nie można wysłać do Ciebie <b> PRV <./b> wiadomości , mam pytanie ile % masz przyciemnione szyby, i czy mniej mniej nagrzewa się środek od słońca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asterix Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 witaj pisze tutaj bo nie można wysłać do Ciebie <b> PRV <./b> wiadomości , mam pytanie ile % masz przyciemnione szyby, i czy mniej mniej nagrzewa się środek od słońca ? nie wiem w jakim % są przyciemniane...szyby przyciemniał jeszcze poprzedni właściciel...a czy nagrzewa się mniej w środku?ja wiem....napewno jak zostawię swoją Micrę obok Primerki na słońcu to nagrzewa się Micra o wiele, wiele szybciej...ale czy to ma związek z szybami czy raczej wielkością samochodu i materiałami użytymi do jego izolacji to nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmooon Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Z tego co czytałem to ogólnie przyciemnione szyby powodują że auto wolniej się nagrzewa bo folia użyta do przyciemnienia przepuszcza mniejsza ilość promieni UV i co za tym idzie auto wolniej się nagrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asterix Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) na letnich oponkach 17" na oponkach YOKOHAMA 215/40 Edytowane 10 Marca 2010 przez Asterix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Metalowy katalizator, o dużym przepływie i o średnicy montarzowej fi 60mm mogę sprzdać, pochodzi z mojego najnowszego SAABA 9-5 2,3 Turbo, na pewno rozluźni trochę wydech i zapewni brak CE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 E tam przesadzacie z tym CE U mnie nie było checka z powodu wydechu a katalizatora nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.