Gość darecki Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Elektronik stwierdził, że padł pilot tzn nie wysyła żadnych sygnałow do auta :cry: , efekt taki że kluczykiem otworzę centralny i wszystko gra, lecz ten typ ma jakąś funkcję odcięcia zapłonu z antynapadem i dioda mryga dalej, auto kręci ale nie chce odpalić. Potrzebuję dobrego fachowca, co by zaglądną do tego pilota i namówił go na dalszą współpracę. Pilot oryginalny Nissana. Oznaczenia pilota: LUCAS 3 TXA; 538 723 230 albo Q; moduł sterujący: ELEX 15101; 1791 A; 1094. opis na obudowie: MPT 1340, W.T. LICENCE, EXEMPT, Bat. typ: CR 2032. naklejka w środku pilota: EMA 39/94. Gdzie można dostać takie piloty? POMOCY pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Heja klubowicze, co jest, nikt nie mial takiej awarii lub nic nie slyszał. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 No właśnie kurde nie (odpukać). A ja aż się boję, bo u mnie nie można otworzyć drzwi kluczykiem :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 ja mam trochę inaczej mam dwa piloty tylko ino jeden działa, mój pilot otwiera centralny zamek odblokowuje immobilazer, byłem z tym pilotem u speców od elektroniki ale oni zbadali i stwierdzili że wysyła jakiś sygnał ale nic nie warty i nie są w stanie go zrobić. Niechcę mysleć jak mi padnie 2 pilot wtedy kaplica nie odpale auta gdyż nie odblokuje odcięcia zapłonu. No cóz zostaje chyba tylko serwis. darecki jak będziesz coś wiedział do daj znać a jak ja się doweim to ja dam odpowiedź pozdrowinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 O z pilotami to jest fajnie, ja musiałem pisać do serwisu żaboli bo tam był kupiony i instalowany alarm i immo, ale owszem przysłali kod, po pewnym czasie poprostu wywaliłem ich instalację i włożyłem zwykły alarm z immo za 200zł i po sprawie, nawet jak padnie to nie ma problemu i jest drugi, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Ja mam alarm bez immobilaisera ale zintegrowany z centralnym zamkiem ale to drugie to syf niedziała za dobrze siłownik od szyby kierowcy (baaardzo wolno się zamyka) Najepiej w zapytaj jakiegos elektronika, a nie speców od alarmów PZD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Wczoraj walczyłem z tym tematem wg instrukcji [ i pochodne kombinacje co mi do głowy przyszły] ze stronki www.roverki.pl/article.php?sid=307 . Dotyczy co prawda rovera ale środek pilota jest ten sam czyli LUCAS 3TXA, obudowy inne. Dalej nic , nie chce gadać moja primerka Będę walczył dalej. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Od wczoraj Primerka w ASO na Białowiskiej w W-wie. I nic nie wiadomo o co chodzi , czy pilot czy skaranie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-di Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 mialem kiedys cos podobnego ale pilota zreanimowal mi elektronik w miescie a ze sie balem ze znowu to sie zepsuje zaczalem szukac w serwisie ale jak powiedzieli ze to bedzie ok 1600zl to sobie odpuscilem i sprzedalem z takim naprawianym pilotem pamietam ze w szczecinie to sie motali z naprawa tego pilota i tylko mnie zwodzili i nic z tego niewyszlo:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 mialem kiedys cos podobnego ale pilota zreanimowal mi elektronik w miescie a ze sie balem ze znowu to sie zepsuje zaczalem szukac w serwisie ale jak powiedzieli ze to bedzie ok 1600zl to sobie odpuscilem i sprzedalem z takim naprawianym pilotem pamietam ze w szczecinie to sie motali z naprawa tego pilota i tylko mnie zwodzili i nic z tego niewyszlo:( NIe załamuj mnie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-di Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 moze w wawie sa lepsi fachmani:) wiec moze dadza rade ale w szczecinie byl problem wiec POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 odwiedziałem ASO w Lublinie w sprawie pilota do mojej primery, nmogłem sie tego spodziewać "tego pilkota juz się nie naprawi ale możemy sprowadzic nowy w atrakcyjnej cenie 640 zł naprawde prawdziwa okazja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 odwiedziałem ASO w Lublinie w sprawie pilota do mojej primery, nmogłem sie tego spodziewać "tego pilkota juz się nie naprawi ale możemy sprowadzic nowy w atrakcyjnej cenie 640 zł naprawde prawdziwa okazja odebrałem swoją primerkę, i zapłaciłem za pilota 230zł - rabat 10% dla nas [nk], programowali komp autka bo stwierdzili że zgubił wszystko, a następnie nowego pilota [wcześniej nie chciał się zaprogramować]. Do alarmów NATS do programowania mają jedno urządzenie w kraju, i jest ono w dyspozycji Nissan Polska - przesyłają je do serwisów potrzebujących. Mi ściągali z ASO Częstochowa podobno. Całość [50%znizki dla nas na robociznę] 488zł ASO Białowieska w Wawie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 witam , cieszę się że już masz autko sprawne, , i pytanko ten pilot z systemem nats popsuł się popżez exploatacje. czy może jakieś drastycze wydażenie. to całe rozprogramowanie. bo to teraz trzeba o niego inaczej dbać jak z tym taki problem ..i kasa...pozdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 witam , cieszę się że już masz autko sprawne, , i pytanko ten pilot z systemem nats popsuł się popżez exploatacje. czy może jakieś drastycze wydażenie. to całe rozprogramowanie. bo to teraz trzeba o niego inaczej dbać jak z tym taki problem ..i kasa...pozdr.. Padł od tak. Zamknąłem auto, poszedłem do sklepu, powróyt już na lince holowniczej . Ale oprócz padniętego pilota, rozprogramował się komp - tak stwierdzili w serwisie po przebadaniu auta i gdy nie mogli nowego pilota zaprogramować. Ale mam stary i spróbuję go sam zaprogramować wg instrukcji z netu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 witam...... no i tak to jest jak się czyta i szuka dziury w całym.... poczytałem o waszych oryginalnych pilotach ... no i poszukałem i co... :shock: :shock: :shock: :shock:... znalazłem ( coraz bardziej widze co przeszło moje auto) mam moduł sterowania pilotem.... już bez antenki... ale już wiem co należy zrobic aby auto ruszyło jak padnie pilot. u mnie wstawiony jest już inny system alarmu i sterowania pilotem.... bo stary nieczynny... NIEUMIEM znaleźć schematu z tymi OR. pilotami i ukł... MACIE MOZE???????? to bym pokazał jak to obejść żeby dojechać do serwisu... jak piloty padną ... a i pytanie wracać do oryginału (pilotów) czy zostać na tym co jest?????/ pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar108 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 JA MAM P11GT I MOJ PILOT TEZ NIE DZIALA, KOLES OD KTOREGO GO KUPILEM MOWIL ZE BATERIE SIE ROZLADOWALY ZALOZYL NOWE I NIC. OD TEGO CZASU TYLKO WYLACZYL DZWIEK ALARMU BO WYL PO OTWORZENIU KLUCZYKIEM DO MOMENTU PRZEKRECENIA KLUCZYKA W STACYJCE. pROBOWALEM DOSTROIC PILOTA Z NOWYMI BATERIAMI TAK JAK TO JEST OPISANE NA FORUM. 4 X CZERWONY I 1X CZARNY PRZY ZASWIECONEJ DIODZIE ALE NIESTETY NIE MA REAKCJI I PILOT NADAL NIE DZIALA, JAKIES POMYSLY CO MOGE ZSROBIC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Dwie minuty temu dzwoniłem z ciekawości do serwisu dorabiającego klucze z immobilizerem w Wawie. Koszt dorobienia kluczyka z NATSem 280pln. Jednen minus to że gość nie dorobi pilota do centralnego zamka. No ale auto bedzie palic. Ostrzegałem facecika, że nie znam żadnych pinów, kodów itp... stwierdził że potrzebuje tylko moją almerkę na pięć minut a swoje piny to sobie mogę ........ Ostrzegałem go że jest to nowy model Almery i nowe zabezpieczenia. Też go to nie interesowało Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Dwie minuty temu dzwoniłem z ciekawości do serwisu dorabiającego klucze z immobilizerem w Wawie. Koszt dorobienia kluczyka z NATSem 280pln. Jednen minus to że gość nie dorobi pilota do centralnego zamka. No ale auto bedzie palic. Ostrzegałem facecika, że nie znam żadnych pinów, kodów itp... stwierdził że potrzebuje tylko moją almerkę na pięć minut a swoje piny to sobie mogę ........ Ostrzegałem go że jest to nowy model Almery i nowe zabezpieczenia. Też go to nie interesowało Pozdrowionka Wczoraj dzwonilem do zakladu na ul Kondratowicza w W-wie. Koszt dorobienie ok 200PLN. Przy rondzie Wiatraczna maja drugi punkt. Nr tel znaleziony w poscie wasyl79'a datowany na 20 maja 2005. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asin Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 hey. wie ktoś gdzie jest ten moduł który odbiera sygnał z pilota bo chcę to całkowicie usunąć z samochodu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emel2 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Witam Na bolączki z tym immo w starych Nissanach polecam emulator.Opis na stronie: http://www.emel-alarmy.pl/moduly.htm pzdr. Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dczebanik Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 witam istnieje jakis awaryjny sposob na rozbrojenie immo ew p 10 95r gdyz pilot nie daje oznak zycia [ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 17:53 ] zapomnialem dodac zxe wymienialem rezonator ,zamawialem z wawy i facet u ktorego zamawialem powiedzial ze w tej chcwili nie ma rfm 1207- 5 i powiedzial ze rfm 1207-7 nadaje na tych samych czestotliwosciach lecz to chyba bujda bo pilot nie dziala :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolobambolo Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 na wstepie przeprosze jesli juz było ale nie mam siły .... u kogo i czy mozna w ogole naprawic ten zj**@#$% pilot od imobilajzera ? mam primere z 95r. Ten pilot mnie dobija od dluzszego czasu . nie dosc ze te guziki sa wytarte to w ogole to nie dziala . Zeby zadzialalo to musze otworzyc pilota i sama płytka naciskac. Moj pilot to Lucas . Mozna sie tego pozbyc albo zamontowac jakis nowy czy co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 ja bym odkopał ten psełdo immo zmostkował 6 kabli i już miał święty spokój ,, ja szukałem info na temat mojego immo to mi wpadły jakieś takie artykóły a dotarłem nawet na jakieś hamerykąańskie forum ,,, mostkuje się odpowiednie kable i tyle zresztą jak to rozcina poprostu pompe rozrusznik i nie wiem co jeszcze wystarczy polatać po kabelkach i obejść to ,,,, w primerach od 96 jest już to częścią ECU i ecu wycina czasy wtrysków i tu już fachowiec potrzebny ,,, a u was 3 ci obwód to zasilanie cewki pewnie jest ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.