Jerzy Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 K-10 Na obudowie filtra powietrza - w części zasysającej znaduje się okrągła puszka .Z niej wychodzi wężyk gumowy. Jego drugi koniec "dochodzi" w okolice części okągłej w której znajduje się filtr powietrza.Jaką speLnia rolę?.Czy może ulec zniszczeniu.Pytam się dlatego,bo będę musiał znależć mniejsce dojścia fałszywego powietrza. ZATKAŁEM filtr powietrza, a silnik "zapierniczał".Silnik reaguje na regulacje gażnikim i kątem zapłnu .Ustawienie niższych obrotów negatywnie wpływa na jego moc i elastyczność.Syków nie słyszę,ale może to być wada mojego słuchu.Zjawisko to dotyczy pracy na benzynie i gazie.Szukam,zgodnie z naturą człowieka,najłatwiejszej przyczyny i "wpadłem" na ten czujnik.POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Ta puszeczka w okolicy wlotu powietrza jest siłownikiem sterującym dopływ ciepłego powietrza znad kolektora wydechowego w czasie mrozów.Można dla sprawdzenia odłączyć wężyk i go zaślepić.Sterowany jest termozaworem w puszce filtra powietrza,który dla sprawdzenia też można odłączyć i zaślepić od strony ssącej.Problemy z podciśnieniem mogą być spowodowane zanieczyszczeniem zaworu "PCV" (połączenie odmy z kolektorem.Trzeba go odkręcić i wymyć w benzynie. Jego czystość ma duży wpływ na bilans podciśnień w kolektorze ssącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ta puszeczka w okolicy wlotu powietrza jest siłownikiem sterującym dopływ ciepłego powietrza znad kolektora wydechowego w czasie mrozów.Można dla sprawdzenia odłączyć wężyk i go zaślepić.Sterowany jest termozaworem w puszce filtra powietrza,który dla sprawdzenia też można odłączyć i zaślepić od strony ssącej.Problemy z podciśnieniem mogą być spowodowane zanieczyszczeniem zaworu "PCV" (połączenie odmy z kolektorem.Trzeba go odkręcić i wymyć w benzynie. Jego czystość ma duży wpływ na bilans podciśnień w kolektorze ssącym. Wróciłem z garażu,przewód pcv przemyłem i bez zmian.Boże ile wężyków dochodzi do gażnika, a kolektora ssącego w ogóle nie widać.Nie mam jeszcze pojęcia jak do tego się zabrać,aby poprawnie do kupy złożyć.Dziękuję za podpowiedż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Może wymiana uszczelki kolektora pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 problem lezy w mikserku od gazu czyli w tej podkladce na gazniku puszka filtra przy montazu gazu musi zostac podniesiona troche i pewnie masz nieszczelnosc na laczeniu miksera z obudowa filtra ustaw dobrze puszke filta i skrec na maxa sruba na gorze.. ja mam motylka jest najwygodniejszy w uzyciu. Jak zle zloze to mi tez podbiera lewe powietrze ale to slychac jak bym mial stozek.. druga sprawa moze byc za wysoki filtr powietrza.. wymieniales moze ostatnio> ile masz juz to auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 problem lezy w mikserku od gazu czyli w tej podkladce na gazniku puszka filtra przy montazu gazu musi zostac podniesiona troche i pewnie masz nieszczelnosc na laczeniu miksera z obudowa filtra ustaw dobrze puszke filta i skrec na maxa sruba na gorze.. ja mam motylka jest najwygodniejszy w uzyciu. Jak zle zloze to mi tez podbiera lewe powietrze ale to slychac jak bym mial stozek.. druga sprawa moze byc za wysoki filtr powietrza.. wymieniales moze ostatnio> ile masz juz to auto? Faktycznie wymieniłem wkład filtra.Ledwo przykręciłem motylkiem pokrywę.Sprawdzę jej doleganie do puszki. Sprawdzę też doleganie miksera.Jutro jak będę miał dostęp do garażu.Staruszkę mam od 8 lat.To pierwszy jej wybryk. Serdeczne dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 jak kupiles filtr z JC premium to na bank nie bedzie to chodzic kup filtrona jak chcesz podam ci numery pasujacego poniewaz tez ostatnio mialem taka przygode z filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 jak kupiles filtr z JC premium to na bank nie bedzie to chodzic kup filtrona jak chcesz podam ci numery pasujacego poniewaz tez ostatnio mialem taka przygode z filtrem kupiłemn filtrona o końcówce 228 poprzedzone oznaczeniem R samo lub z czymś.Na pewno stary był tego samego onaczenia - żółty ,ale był ciut niższy.Proszę jednak podaj numer swojego filtra.Raz jeszcze serdeczne dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 ar228 to jedyny filtr ktory dal mi sie zamknac szczelnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.