Gość Krzys13530 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Witam. Mam pytanie i może któryś z urzykowników forum bedzie w stanie mi pomóc. W kwietniu zeszłego roku kupiłem Primerkę P11 SLX SEDAN 2.0 16V. Przeglądałem wiele stron o tym samochodzie i już sam nie wiem czy możliwe jest że mój silnik ma (85 kW) 115 KM. z tego co tam wyczytałem to taki silnik montowany był w wersjach kombii a u mnie w dokumentach jest jak byk 85 kW. W niemieckich dokumentach było to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Witam. Mam pytanie i może któryś z urzykowników forum bedzie w stanie mi pomóc. W kwietniu zeszłego roku kupiłem Primerkę P11 SLX SEDAN 2.0 16V. Przeglądałem wiele stron o tym samochodzie i już sam nie wiem czy możliwe jest że mój silnik ma (85 kW) 115 KM. z tego co tam wyczytałem to taki silnik montowany był w wersjach kombii a u mnie w dokumentach jest jak byk 85 kW. W niemieckich dokumentach było to samo. Jesli auto z niemiec - mozliwe ze ma 115KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzys13530 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 VIN to: SJNBCAP11U0051153 a silnik na pewno z tego auta i na pełnym wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Kurcze, przecież od takich zapytań jest watek o dekodowaniu VIN, ponadto wystarczyło poszukać chwilkę i jest wątek pięknie opisujący wszystkie odmiany silnika o tej pojemności. PS. Bombel powinienes wiedzieć, że w takim przypadku należy pokierować kolegę i zamknąć temat. Jesteś modem z większym stażem, więc nie będę sprzątał po Tobie. Notabene już nie pierwszy raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Ten silnik to Low Power, ma 115 koni. Różni się od 130-konnego tylko komputerem sterującym. Bombel, mówiłem, że to możliwe:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigKriss Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 w niemcowni wszystko jest możliwe, też jeździłem Primerą P11. 96 rok 2,0 115 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ten silnik to Low Power, ma 115 koni. Różni się od 130-konnego tylko komputerem sterującym. Bombel, mówiłem, że to możliwe:P Hmm, Fragles nie jest to czasem kwestia innego wałka rozrządu zaworów ssących? Gdzieś tam na forum wyczytałem. a tak w ogóle to moja P11 2.0 rocznik 97 również ma w papierach 85kW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Hmm, Fragles nie jest to czasem kwestia innego wałka rozrządu zaworów ssących? Gdzieś tam na forum wyczytałem. a tak w ogóle to moja P11 2.0 rocznik 97 również ma w papierach 85kW Nie rozkręcałem tego silnika. Wiem, że blok silnika jest identyczny, kolektor ssący jest identyczny. Nie wiem jak z wydechowym, porównywałem tylko z GT - proste, że się róźnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.