Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Primera P11 97r.


Krzys13530

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie i może któryś z urzykowników forum bedzie w stanie mi pomóc. W kwietniu zeszłego roku kupiłem Primerkę P11 SLX SEDAN 2.0 16V. Przeglądałem wiele stron o tym samochodzie i już sam nie wiem czy możliwe jest że mój silnik ma (85 kW) 115 KM. z tego co tam wyczytałem to taki silnik montowany był w wersjach kombii a u mnie w dokumentach jest jak byk 85 kW. W niemieckich dokumentach było to samo.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie i może któryś z urzykowników forum bedzie w stanie mi pomóc. W kwietniu zeszłego roku kupiłem Primerkę P11 SLX SEDAN 2.0 16V. Przeglądałem wiele stron o tym samochodzie i już sam nie wiem czy możliwe jest że mój silnik ma (85 kW) 115 KM. z tego co tam wyczytałem to taki silnik montowany był w wersjach kombii a u mnie w dokumentach jest jak byk 85 kW. W niemieckich dokumentach było to samo.

Jesli auto z niemiec - mozliwe ze ma 115KM.

Link to comment
Share on other sites

VIN to: SJNBCAP11U0051153 a silnik na pewno z tego auta i na pełnym wtrysku.

Link to comment
Share on other sites

Kurcze, przecież od takich zapytań jest watek o dekodowaniu VIN, ponadto wystarczyło poszukać chwilkę i jest wątek pięknie opisujący wszystkie odmiany silnika o tej pojemności.

 

PS. Bombel powinienes wiedzieć, że w takim przypadku należy pokierować kolegę i zamknąć temat. Jesteś modem z większym stażem, więc nie będę sprzątał po Tobie. Notabene już nie pierwszy raz. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ten silnik to Low Power, ma 115 koni. Różni się od 130-konnego tylko komputerem sterującym. Bombel, mówiłem, że to możliwe:P

Link to comment
Share on other sites

Ten silnik to Low Power, ma 115 koni. Różni się od 130-konnego tylko komputerem sterującym. Bombel, mówiłem, że to możliwe:P

 

Hmm, Fragles nie jest to czasem kwestia innego wałka rozrządu zaworów ssących? Gdzieś tam na forum wyczytałem.

 

a tak w ogóle to moja P11 2.0 rocznik 97 również ma w papierach 85kW

Link to comment
Share on other sites

Hmm, Fragles nie jest to czasem kwestia innego wałka rozrządu zaworów ssących? Gdzieś tam na forum wyczytałem.

 

a tak w ogóle to moja P11 2.0 rocznik 97 również ma w papierach 85kW

Nie rozkręcałem tego silnika. Wiem, że blok silnika jest identyczny, kolektor ssący jest identyczny. Nie wiem jak z wydechowym, porównywałem tylko z GT - proste, że się róźnią.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...