Gość marhack Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 mieszkam w uk i tu dosyc sporo pada i ostatnio (gdzies okolo tygodnia) po deszczu w nocy mam problemy z odpaleniem mojej primerki, musze ja krecic przez okolo minute pozniej zalapuje ale sie dusi i gasnie, pozniej znow odpala dusi sie ale jak delikatnie dodaje gazu to wchodzi na obroty ale rowniez z oporami, po chwili wchodzi na obroty i wszystko jest ok. moge wylaczyc silnik i juz normalnie odpala. a gdzy w nocy nie pada to rano nie ma problemu z odpalaniem. jakies pomysly co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 jakies pomysly co to moze byc? Kable WN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marhack Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Kable WN? ale to moze byc przyczyna tego skutku ze po deszczu nie odpala a pozniej tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 ale to moze byc przyczyna tego skutku ze po deszczu nie odpala a pozniej tak? jest duża wilgotność powietrza , wymień przewody WN i będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marhack Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 pojade kupie zaloze i bedzie gicior. a moga byc takie? pytam bo cos tanie sa i nie mam pewnosci. http://cgi.ebay.co.uk/NEW-NISSAN-PRIMERA-SILICONE-IGNITION-LEADS-1991-2000_W0QQitemZ250456452764QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a505e2e9c&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A2|66%3A2|39%3A1|293%3A1|294%3A50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 pojade kupie zaloze i bedzie gicior. a moga byc takie? pytam bo cos tanie sa i nie mam pewnosci. http://cgi.ebay.co.uk/NEW-NISSAN-PRIMERA-SILICONE-IGNITION-LEADS-1991-2000_W0QQitemZ250456452764QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a505e2e9c&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A2|66%3A2|39%3A1|293%3A1|294%3A50 ja nie znam tej marki, ale są bardzo tanie :/ kup coś markowego i porządniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marhack Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 dobra to ja musze odswiezyc temat. po wymianie przewodow wn wszystko bylo "na pozor" dobrze bo dzis w nocy padal deszcz i znow nie moglem odplic. gdy juz alto zalapalo to sie dusilo i przez kilkaset metrow wogole nie dalo sie jechac w zakresie 1000 do 2300 obrotow gdyz auto przerywalo. gdy juz przejechalem dluzszy kawalek wszystko bylo ok. jakies pomysly? a moze apart zaplonowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wariath Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Nie jestem pewien czy mogę się dołączyć do tego tematu ale mam podobny problem. Co prawda nie mam problemów z odpaleniem ale po deszczowych lub wilgotnych nocach samochód przez kilka pierwszych kilometrów pracuje bardzo nierówno. Dławi się, nie ma mocy i pracuje trochę jak traktor. Wymieniłem obydwie sondy, przeczyściłem przepustnicę i niestety nadal jest to samo. Krokowy jest mocno nadużyty czy myślicie, że wymiana jego powinna pomóc a może macie jakieś inne pomysły? Dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 witanko a swiece tez wymieniles razem z koblami zobacz tez jak wyglada kopulka aparotu zaplonowego moze tam uszczelka sie podwinela przeczysc tez palce co sa w kopulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 To może byc rozdzielacz. U mnie było podobne i po czyszczeniu jest ok. ale zdejmowałem kable i sprawdzałem w czasie pracy silnika no i teraz musze resetować komputer. Był na forum podany sposób jak programować ale nie moge znaleźć. Jeśłi wiecie gdzie albo macie tekst to prosze na gg 12251541. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobange Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 To może byc rozdzielacz. U mnie było podobne i po czyszczeniu jest ok. ale zdejmowałem kable i sprawdzałem w czasie pracy silnika no i teraz musze resetować komputer. Był na forum podany sposób jak programować ale nie moge znaleźć. Jeśłi wiecie gdzie albo macie tekst to prosze na gg 12251541. Dziś rano miałem to samo, w ogóle nie chciała zapalić moja Primerka. Po powrocie z pracy odpaliła, ale z oporami i troche sie na początku dławiła. Zdjąłem kopułkę rozdzielacza i na tych stykach po bokach była gruba warstwa białego "czegoś", jakiś nagar czy coś takiego. Zdrapałem i zobaczymy nastepnego wilgotnego ranka czy pomogło. Kiedyś przez ten nagar silnik zaczął przerywac w trasie, ale jakoś dojechałem i w domu oczyściłem. Co może byc powodem powstawania tego białego nalotu? Może zużycie tych styków albo przepuszczająca uszczelka po kopułką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marhack Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 witam odswierzam temat... wymienilem kable i swiece i przez jakis czas (chyba, gdzyz nie padalo) bylo dobrze, niedawno po deszczowym dniu jechalem i jechalo auto z naprzeciwka i w tym samym momencie wiechalismy w taka wielka kaluze i auto opryskalo od strony kierowcy (uk) czyli patrzac od waszej strony bedzie to strona pasazera, i po tym zdarzeniu auto po prostu zdechlo, po 3 minutach krecenia silnikiem auto odpalilo z problemami (dlawil sie przez chwile) i dzis znowu to samo byla bardzo deszczowa noc i bardzo wilgotna i auto nie odpala wogole, moze to ten rodzielacz zaplonu...i tylko dla pewnosci zapytam... rozdzielacz zaplnu to to gdzie ida kable wysokiego napiecia?? pozdrawiam witam odswierzam temat... wymienilem kable i swiece i przez jakis czas (chyba, gdzyz nie padalo) bylo dobrze, niedawno po deszczowym dniu jechalem i jechalo auto z naprzeciwka i w tym samym momencie wiechalismy w taka wielka kaluze i auto opryskalo od strony kierowcy (uk) czyli patrzac od waszej strony bedzie to strona pasazera, i po tym zdarzeniu auto po prostu zdechlo, po 3 minutach krecenia silnikiem auto odpalilo z problemami (dlawil sie przez chwile) i dzis znowu to samo byla bardzo deszczowa noc i bardzo wilgotna i auto nie odpala wogole, moze to ten rodzielacz zaplonu...i tylko dla pewnosci zapytam... rozdzielacz zaplnu to to gdzie ida kable wysokiego napiecia?? pozdrawiam a wiec odkrecilem kopulke rozdzielacza i byl tam bialy nagar, ztarlem go i rozradowany chcial uruchomic silnik a tu dalej lipa, a powiedzcie mi jakiej grubosci/wielkosci powinny byc te styki w kopulce? bo te moje sa tak na oko do polowy starte. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.