Gość krawat Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam wszystkich serdecznie, mam problem posiadam Almerę N16 z silnikiem 2,2 diesel niby turbo, ale moim zdaniem jest zbyt powolna. Ruszanie spod świateł to nawet przy Polonezie mam czasami marne szanse, w trasie ok, ale jak już jest na obrotach, przy gwałtownym naciśnięciu pedału gazu efekty są raczej mierne i czasami z rury wydobywa się czarny dym. Proszę o jakieś rady co może być przyczyną z góry dziękuje i serdecznie pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Zapraszam na Bródno, to sobie porównamy i może znajdziemy przyczynę mułowatości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 to może być kilka powodów spadku mocy, jedną z najczęstszych przyczyn jest niesprawna przepływka. Drugie to zabrudzone filtry powietrza i paliwa. Trzecie zwalone turbo. Jak na razie samemu to wymień filtry, jak dalej będzie dno to zdiagnozuj przepływomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Dobrze jakbys sie przejechal inna almera dla porownania bo te silniki slabo sie wkrecaja do 2000obr. A jak ci chodzi powyzej 2000? Pojdzie ci 190? Bo jesli nie to raczej przeplywka(sprawdz napiecia, jest to opisane na forum,poszukaj). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) Dobrze jakbys sie przejechal inna almera dla porownania bo te silniki slabo sie wkrecaja do 2000obr. A jak ci chodzi powyzej 2000? Pojdzie ci 190? Bo jesli nie to raczej przeplywka(sprawdz napiecia, jest to opisane na forum,poszukaj). Sorry, a jak nie pójdzie 190 tzn, że jest uwalona przepływka?? Nic bardziej mylnego Edytowane 28 Lipca 2009 przez herson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 W moim przypadku tak bylo, dlatego tez napisalem o sprawdzeniu napiecia na roznych obrotach co jest dobrze napisane na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleee Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Odepnij wtyczke od przeplywomieza i sie przejedz. Jesli jest duza roznica to walnieta przeplywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) Tak z ciekawości. Która to wtyczka i gdzie się znajduje ? Może sam też to sprawdzę. Edytowane 28 Lipca 2009 przez cyklonit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawat Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Dzięki bardzo za porady, są ciekawe, ale filtry już zmieniłem dużo wcześniej, zastanawiam się nad tym czy po odepnieciu przepływki i po ponownym jej podłączenie niewyskoczy jakiś błąd, i jeszcze jedno , czy w tych silnikach słychać pracujące turbo przy wyższych obrotach, bo ja nasłuchuje ale jakoś nic (tak mi się wydaje)? Jeszce raz dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 jeszcze jedno , czy w tych silnikach słychać pracujące turbo przy wyższych obrotach, bo ja nasłuchuje ale jakoś nic (tak mi się wydaje)? Otwórz obudowę filtra powietrza to usłyszysz nawet na postoju jak depniesz do ok. 3kRPM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleee Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Tak z ciekawości. Która to wtyczka i gdzie się znajduje ? Może sam też to sprawdzę. Masz filtr powietrza i zaraz za nim masz przeplywomiez przykrecony do jego obudowy 4 srobami, jest to wtyczka wchodzaca z boku przeplywomieza, kabel od niej jest przykrecony takim metalowym wspornikiem do obudowy jedna z 4 srob, przy odpinaniu nacisnij ja od spodu bo ma zabezpieczenie ;] jak dalej nie jestes pewny ktora to zrob zdjecie, to Ci zaznacze Dzięki bardzo za porady, są ciekawe, ale filtry już zmieniłem dużo wcześniej, zastanawiam się nad tym czy po odepnieciu przepływki i po ponownym jej podłączenie niewyskoczy jakiś błąd, i jeszcze jedno , czy w tych silnikach słychać pracujące turbo przy wyższych obrotach, bo ja nasłuchuje ale jakoś nic (tak mi się wydaje)? Jeszce raz dziękuje i pozdrawiam. Turbo slychac przy wyzszych obrotach, po odpieciu przeplywki wyskoczy blad ale po ponownym podlaczeniu na zgaszonym silniku wszystko wraca do normy, przejechac sie na tes mozna robilem to u siebie jakis tydzien temu aby zdiagnozowac ten sam problem. Nowa przeplywka 297zl oryginalna Boscha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Odpiecie przeplywki wam duzo nie pomoze. Po odpieciu bedziecie czuli ze ma duzo lepszego kopa a predkosc max w granicach 110. Auto pali przy tym duzo wiecej paliwa. I to nie bedzie znaczylo ze przeplywka do wymiany. Ja mam NOWA przeplywke i jak odepne ma duzo lepszego kopa. Sprawdz napiecia na przeplywce albo zamien sie z kims na probe. Turbo w naszych silnikach jest malo slyszalne (moja 2.2di jest wyjatkiem bo slysze powyzej 2000 delikatny swist:( ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 moja 2.2di jest wyjatkiem bo slysze powyzej 2000 delikatny swist:( Nie jest - u mnie przed instalacją CAI też było słychać delikatny świst właśnie już w okolicach 2kRPM, teraz nieco wcześniej i dużo wyraźniej + syk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleee Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Odpiecie przeplywki wam duzo nie pomoze. Po odpieciu bedziecie czuli ze ma duzo lepszego kopa a predkosc max w granicach 110. Auto pali przy tym duzo wiecej paliwa. I to nie bedzie znaczylo ze przeplywka do wymiany. Ja mam NOWA przeplywke i jak odepne ma duzo lepszego kopa. Sprawdz napiecia na przeplywce albo zamien sie z kims na probe. Turbo w naszych silnikach jest malo slyszalne (moja 2.2di jest wyjatkiem bo slysze powyzej 2000 delikatny swist:( ) Tu sie nie zgodze. Po odpieciu przeplywki dla samego testu polecialem 160km/h. Po wymianie na nowa auto ma takiego samego kopa jak po odpieciu uszkodzonej. Nikt tu nie mowi o jezdzeniu caly czas na odlaczonej. Napiecia tez mozna pomiezyc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawat Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Słuchajcie odpiołem dzisiaj przepływomierz i róznica była ogromna, jeśli ktoś może mi doradzić gdzie kupić nowy najlepiej dobry i w cenie przystępnęj będę ogromnie wdzięczny silnik 2,2 di YD22DDT(i)rocznik 2000 i ewentualnie jej numer (nie chcem jej demontować ). Z góry dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawat Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Jak sprawdzić napięcie na przepływce, może mi ktoś to bardziej zobrazować włącznie z parametrami. Jeszcze raz dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleee Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 uderz do aso (tam jednak najtaniej kupilem oryginal) oznaczenia ma takie BOSCH-0280-218-005 albo NISSAN-22680-7-J600 http://www.nissan.japanmotors.pl/contact.php?show=1& co do napiec to Ci nie pomoge bo tego nie robilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 (edytowane) Słuchajcie odpiołem dzisiaj przepływomierz i róznica była ogromna, jeśli ktoś może mi doradzić gdzie kupić nowy najlepiej dobry i w cenie przystępnęj będę ogromnie wdzięczny silnik 2,2 di YD22DDT(i)rocznik 2000 i ewentualnie jej numer (nie chcem jej demontować ). Z góry dziękuje i pozdrawiam. W ubiegłym roku, kupowałem w ASO Nissana na ul. Oczapowskiego, mniej więcej 1km od Wolumenu. Cena, nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się szukac faktury, między 280 a 320zł Edytowane 30 Lipca 2009 przez herson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawat Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Wymieniłem przepływomierz BOSHA,w ASO okazał się być najtańszy,samochódwrócił do normy i wszystko jest ok. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewy5475 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 pochwal się ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 "Tu sie nie zgodze. Po odpieciu przeplywki dla samego testu polecialem 160km/h. Po wymianie na nowa auto ma takiego samego kopa jak po odpieciu uszkodzonej. Nikt tu nie mowi o jezdzeniu caly czas na odlaczonej. Napiecia tez mozna pomiezyc." U mnie w almerze po odpieciu przeplywki ma duzo lepszego kopa chociaz ta jest nowa(oryginal Bosha z salonu). Mozecie to sprawdzic u siebie bo moja tez mi sie wydaje ze powinna sie lepiej zbierac?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawat Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Wiadomo nie jest to tanie, ale wolałem zapłacić 400 zł niz na allegro 750 bez przesyłki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleee Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 "Tu sie nie zgodze. Po odpieciu przeplywki dla samego testu polecialem 160km/h. Po wymianie na nowa auto ma takiego samego kopa jak po odpieciu uszkodzonej. Nikt tu nie mowi o jezdzeniu caly czas na odlaczonej. Napiecia tez mozna pomiezyc." U mnie w almerze po odpieciu przeplywki ma duzo lepszego kopa chociaz ta jest nowa(oryginal Bosha z salonu). Mozecie to sprawdzic u siebie bo moja tez mi sie wydaje ze powinna sie lepiej zbierac?pzdr u mnie po wymianie wyglada to tak 2 osoby po 100kg na pokladzie, droga delikatnie pod gorke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asasyn Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 w ubiegły piątek byłem w ASO Nissana aby sprawdzić swój przepływomierz....okazało się że wymiana nie da dużych różnic, silnik 2.2 Di wolno się zbiera do 2300 rpm i nie można za dużo wymagać ale dlaczego o tym piszę, właściciel tego serwisu był tak uprzejmy że mnie nie naciągnął na wymianę przepływki (koszt 500zł już z wymianą) a do tego całe badanie wykonał za darmo o_O gorąco polecam to ASO ... stwierdził że mam przyjechać jak czujnik całkiem się posypie. ASO Poznań , ul . Kościelna p.s bleee , startujesz z wysokich obrotów a tu chodzi o zbieranie się do 2.3 rpm.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.