Gość Navi Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Skończyła mi się gwarancja i pomyślałem aby zagazować swojego X-traila. Przebiegu mam zaledwie 60 tys, ale nawet przy 20 tys rocznie koszt instalacji mi się szybko zwróci tym bardziej, że jak wezmę na firmę i odpiszę VAT i podatek to wydam ok. 2000 tys zł. Oczywiście serwisant od nissana kategorycznie odradza, ale na pytanie dlaczego, gubi się w zeznaniach opowiada jakieś pierdoły o wypalaniu się sony lambda i katalizatora. Słyszałem albo wyczytałem w necie też więcej przeciwwskazań typu: Nie da się bo to silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, bo zawory się wypalają, bo trzeba często regulować zawory (o ile wiem same się regulują hydraulicznie) a więc typowe brednie filozofów. Jak doczytałem niektórzy z was jeżdżą na LPG a ten silnik był też montowany w primerach i stąd moje pytanie. Jaką instalację polecacie, na co zwrócić uwagę. Obdzwoniłem kilka zakładów w Szczecinie i wrażenie najbardziej profesjonalnego zrobiła na mnie firma Agdampol, przedstawiciel Czakrama i BRC. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Znam przypadek QR25DE na instalce elpigazu. Zero problemow, pali rozsadnie, raz zapalil sie check - poprawiono mieszanke i od tego czasu zero niespodziewanych lampek a przejechane kolo 20kkm w rok. Dodam tylko ze wlascicielem tego auta jest czlowiek, ktory na nissanach zjadl zeby i od wielu lat pracuje w ASO jako mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navi Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No to bardzo pocieszające, bo przed chwilą wyczytałem, że się głowice przepalają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talktalk67 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam mam gaz od 24 VI i narazie testuje.Przejechalem jakies 150 km i narazie ok tylko spalanie gazu duze.Mam instalacjie STAG 4 butla w kole 48 litrow,przelancza sie na gaz z benzyny bardzo szybko.Jak wiecej przejade i dotego na trasie to napisze. Witam przejechałem trase czestochowa-słowacja-wegry-słowacja-czestochowa jakies 1500 km.spalanie na trasie około 10-11 litrow.Obecnie koszty 200 km miasto to 60 zlotych.Autko jezdzi ok nieraz tylko przy przechodzeniu z pb na lpg jest to wyczuwalne.Mysle że w trasy to jest super sprawa z tym gazem miasto wychodzi gorzej.Bylem na pierwszym przegladzie podpieli laptopa i cos patrzeli ale wyszło że jest wsio ok.Mam primere p12 z silnikiem 2.0 ful opcja skóra napedy dvd i cd.xenony.Rok 2002 przebieg 74 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sarkas01 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 witam ja też mam p12 z silnikiem qr20de i lpg brc ogólnie jestem zadowolony, tylko ostatnio coś ciężko rano zapala jakby paliwo słabo dochodziło (jest świeże 98 ultimate) dopiero jak przegazuję to wchodzi na obroty i już jest ok, problem tylko jak postoi ponad 5 godz i ostygnie, co to może być? no i jak w końcu jest z tymi zaworami, czy luzy trzeba regulować mechanicznie czy nie i jaki jest objaw jeśli trzeba wyregulować bo ja jeszcze tego nie robiłem a już trochę jeżdżę. filtr paliwa podobno jest niewymienny? chociaż jeśli jest ciepły to odpala i jedzie normalnie na benzynie więc to raczej nie wina filtra. co jeszcze można sprawdzić, pomóżcie bo lato niedługo się skończy i z odpalaniem pewnie będzie coraz gorzej, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.