Gość kmarrk Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam, Mam Nissan Primera 1.8 z 2001 r. Od jakiegoś czasu świeci mi kontrolka silnika (chwile się paliła a potem gasła - teraz świeci cały czas). Auto jeździ tylko tak na dwójce i trójce jak mu dodaje gazu to go tak zwalnia i lekko szarpie a jak auto jest zapalone to wskazówka od obrotów drga. Byłem u znajomego mechanika - podłączył samochód do komputera i wyszło mu że coś jest z układem elektrycznym. Wymienił świece ale to nic nie dało. Podejrzewa że to może któraś cewka ale nie ma pewności. Z kolei inny mechanik uważa, że to może rozrząd jest do wymiany. Wiecie może co to takiego albo znacie może jakiegoś dobrego mechanika znającego się na Nissanach w Rzeszowie i okolicy. Bardzo dziękuje za wszelką pomoc i serdecznie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam, Mam Nissan Primera 1.8 z 2001 r. Od jakiegoś czasu świeci mi kontrolka silnika (chwile się paliła a potem gasła - teraz świeci cały czas). Auto jeździ tylko tak na dwójce i trójce jak mu dodaje gazu to go tak zwalnia i lekko szarpie a jak auto jest zapalone to wskazówka od obrotów drga. Byłem u znajomego mechanika - podłączył samochód do komputera i wyszło mu że coś jest z układem elektrycznym. Wymienił świece ale to nic nie dało. Podejrzewa że to może któraś cewka ale nie ma pewności. Z kolei inny mechanik uważa, że to może rozrząd jest do wymiany. Wiecie może co to takiego albo znacie może jakiegoś dobrego mechanika znającego się na Nissanach w Rzeszowie i okolicy. Bardzo dziękuje za wszelką pomoc i serdecznie pozdrawiam Po pierwsze jedź do dobrego mechanika co zna się na obsłudze komputera i niech dokładnie sprawdzi Ci jaki błąd Check wywala. Po drugie sprawdź na kompie parametry przypływomierza, sond lambda i czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego - jeżeli wywali ci błąd tego czujnika - rozrząd do wymiany albo czujnik walnięty. Na mój gust to rozrząd. Jaki masz przebieg? Słychać łańcuch rozrządu przy odpalaniu? mechanik - http://www.sikora-serwis.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmarrk Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Po pierwsze jedź do dobrego mechanika co zna się na obsłudze komputera i niech dokładnie sprawdzi Ci jaki błąd Check wywala. Po drugie sprawdź na kompie parametry przypływomierza, sond lambda i czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego - jeżeli wywali ci błąd tego czujnika - rozrząd do wymiany albo czujnik walnięty. Na mój gust to rozrząd. Jaki masz przebieg? Słychać łańcuch rozrządu przy odpalaniu? mechanik - http://www.sikora-serwis.pl/ Witam, Wielkie dzięki za pomoc i podanie namiarów na zakład naprawczy. Niby podłączał tamten mechanik samochód do komputera i nie wywalało mu błędu rozrządu albo sondy lambda a elektryki. Przebieg auto ma zaledwie 110 000 wg licznika i karty pojazdu (auto kilka miesięcy temu sprowadziłem z Niemiec i do tej pory jeździło super). Przy odpalaniu samochód jest cichy i nie słychać jakiś dziwnych hałasów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam, Wielkie dzięki za pomoc i podanie namiarów na zakład naprawczy. Niby podłączał tamten mechanik samochód do komputera i nie wywalało mu błędu rozrządu albo sondy lambda a elektryki. Przebieg auto ma zaledwie 110 000 wg licznika i karty pojazdu (auto kilka miesięcy temu sprowadziłem z Niemiec i do tej pory jeździło super). Przy odpalaniu samochód jest cichy i nie słychać jakiś dziwnych hałasów. Błędy możesz sam sobie z czytać. Jest instrukcja do tego na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Błędy możesz sam sobie z czytać. Jest instrukcja do tego na forum. To zależy od kostki diagnostycznej jaka się znajduje w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Ja obstawiam przeplywomierz - komp moze nie wypluc jego bledu, znajdz kogos z takim samym autem i podmien przeplywke zobacz czy jest roznica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 To zależy od kostki diagnostycznej jaka się znajduje w aucie. 1,8 2001r to P11.144 jeśli się nie mylę a tam była 18 pinowa wtyczka. Wiec nie powinno być problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czwarty Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 1,8 2001r to P11.144 jeśli się nie mylę a tam była 18 pinowa wtyczka. Wiec nie powinno być problemu. Mam prośbe może ktoś przesłac na priva jak wykonac samodiagnostyke do P11.144 1,8 2000r, niestety po zmianie serwera nie moge znależc działu "zrób to sam" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmarrk Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Ja obstawiam przeplywomierz - komp moze nie wypluc jego bledu, znajdz kogos z takim samym autem i podmien przeplywke zobacz czy jest roznica. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Mój kumpel ma primere p 11.144 silnik 1,6 z 1999 r. - orientujecie się może czy ten przeplywomierz będzie pasował do mojego auta primera p 11.144 silnik 1,8 z 2001 r.? Chyba warto spróbować i go przełożyć. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemarr3 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Mam prośbe może ktoś przesłac na priva jak wykonac samodiagnostyke do P11.144 1,8 2000r, niestety po zmianie serwera nie moge znależc działu "zrób to sam" tu poczytaj http://www.nissanklub.pl/index.php?showtopic=29085 - test komputera P_11 http://www.nissanklub.pl/?showtopic=32535&st=0 - [P11.144/W11.144] Check Engine http://www.nissanklub.pl/index.php?showtopic=37837 - PRIMERA-Poradniki, Serwisówki, Instr. obsługi, katalogi, OBD u mnie w P11.144 1.8 z 00 zwieram te właściwe styki i wsio miga i pokazuje, potem się ładnie kasuje, inna sprawa że mam zdechniętego kata i pali się cały czas, ale co jakiś czas żeby wiedzieć czy mu tam coś nowego nie doszło, kasuję błęda i po 100-200 km zapala się znowu - 0420 ... ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal17781 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 (edytowane) tu poczytaj http://www.nissanklub.pl/index.php?showtopic=29085 - test komputera P_11 http://www.nissanklub.pl/?showtopic=32535&st=0 - [P11.144/W11.144] Check Engine http://www.nissanklub.pl/index.php?showtopic=37837 - PRIMERA-Poradniki, Serwisówki, Instr. obsługi, katalogi, OBD u mnie w P11.144 1.8 z 00 zwieram te właściwe styki i wsio miga i pokazuje, potem się ładnie kasuje, inna sprawa że mam zdechniętego kata i pali się cały czas, ale co jakiś czas żeby wiedzieć czy mu tam coś nowego nie doszło, kasuję błęda i po 100-200 km zapala się znowu - 0420 ... ehh ja już też mam taki sam problem. kasuje i po 100-300 km zapala się od nowa Check Engine (0420). i ponownie kasacja itd. ale auto ma już 10 lat i nie opłaca mi się wymieniać kata. kupić używkę to nigdy nie wiem co w nim jest. a nowy do 10 auta. a czy nie da się ominąć jakoś te go układu? wymontować kata?? maże jakaś strumiennica?? Edytowane 6 Czerwca 2010 przez michal17781 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 12322005 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam, Mam Nissan Primera 1.8 z 2001 r. Od jakiegoś czasu świeci mi kontrolka silnika (chwile się paliła a potem gasła - teraz świeci cały czas). Auto jeździ tylko tak na dwójce i trójce jak mu dodaje gazu to go tak zwalnia i lekko szarpie a jak auto jest zapalone to wskazówka od obrotów drga. Byłem u znajomego mechanika - podłączył samochód do komputera i wyszło mu że coś jest z układem elektrycznym. Wymienił świece ale to nic nie dało. Podejrzewa że to może któraś cewka ale nie ma pewności. Z kolei inny mechanik uważa, że to może rozrząd jest do wymiany. Wiecie może co to takiego albo znacie może jakiegoś dobrego mechanika znającego się na Nissanach w Rzeszowie i okolicy. Bardzo dziękuje za wszelką pomoc i serdecznie pozdrawiam Witam Mam to samo z to kontrolką np u mnie komputer wykryl,ze to katalizator jest czyli nie oczyszcza dobrze wszystkich spalin emitowanych i po skasowaniu tego bledu znow sie zapalila ta konrolka Brat ktory jest mechanikiem pow ze to nic takiego,że wszystko jest ok mogę jezdzić na tej kontrolce.. Tez mam Nissana 2001. 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Audik Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 (edytowane) Witam, Mam Nissan Primera 1.8 z 2001 r. Od jakiegoś czasu świeci mi kontrolka silnika (chwile się paliła a potem gasła - teraz świeci cały czas) 1 - Mam podobny przypadek w P11.144 a takim samym aucie. Tylko, że w moim kontrolka (ten żółty "silniczek") zapala się i gaśnie w sobie tylko znanym rytmie. Czasami świeci się przez 200 km a czasami przez 300 nie świeci. Byłem u elektryka samochodowego, podłączył się do komputera w Primerze i po chwili jego komputer stwierdził, że połączenia nie będzie i koniec. Tak więc Nissan nie został zdiagnozowany a elektryk powiedział, że niektóre Nissany i Toyoty tak mają. 2 - Po mignięciu długimi światłami słychać było lekki trzask pod deską rozdzielczą i w tym momencie na kilka sek zanikał głos w radio. Po 2 dniach ustąpiło i teraz jest OK. 3 - I jeszcze jedno - central zamek. Po naciśnięciu otwarcia drzwi na pilocie (pilot z 2 przyciskami) słychać lekkie pukanie w drzwiach ale zamki nie reagują. Otwieram swoje drzwi kluczykiem, uruchamiam zapłon - słychać szczęk zamków i wszystko zaczyna być OK. Na mniej więcej tydzień - dwa. Co Wy na to? Edytowane 21 Lipca 2011 przez Audik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Koniecznie sprawdź połączenia masy do karoserii i silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jeronimosa Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Miałem to samo, kontrolka silnika i autem źle się jeździło. Wymieniłem sondę ale nic to nie dało. Dziś zmieniłem przepływomierz i auto jak nowe, Dodam że komputer nie pokazywał błędu przepływomierza tylko sondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Audik Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Miałem to samo, kontrolka silnika i autem źle się jeździło. Zapomniałem napisać, przepraszam. Otóż moje auto przy świecącym się "silniczku" jeździ jak gdyby nigdy nic. Nie ma żadnej różnicy w pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jeronimosa Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Podstawa to do wiedzieć się jaki błąd wyskakuje, podłączyć pod kompa i będzie wiadomo. Potem znaleźć rozgarniętego (z tym bywa różnie) mechanika który będzie wiedział co może być przyczyną w wywalaniu konkretnego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Audik Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Podstawa to do wiedzieć się jaki błąd wyskakuje, podłączyć pod kompa i będzie wiadomo Już pisałem - "Byłem u elektryka samochodowego, podłączył się do komputera w Primerze i po chwili jego komputer stwierdził, że połączenia nie będzie i koniec. Tak więc Nissan nie został zdiagnozowany". Może spróbować w serwisie Nissana - ale tam chyba prześwietla kieszeń lepiej niż rentgen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Czesc. Samo podlaczenie do komputera w ASO mysle ze Cie nie zbankrutuje. Moze usuniecie bledow i ewentualnie naprawa to tak. Ale niezawsze. W nissanie autodiagnostyke robi sie na zworke (spinacz biurowy). Jesli sie boisz robic spinaczem (ja tak robie ) to kup sobie zworke z bezpiecznikiem lub zrob sobie sam . Autodiagnostyke zrobisz sobie TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyba96pg2 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Witam, Mam Nissan Primera 1.8 z 2001 r. Od jakiegoś czasu świeci mi kontrolka silnika (chwile się paliła a potem gasła - teraz świeci cały czas). Auto jeździ tylko tak na dwójce i trójce jak mu dodaje gazu to go tak zwalnia i lekko szarpie a jak auto jest zapalone to wskazówka od obrotów drga. Byłem u znajomego mechanika - podłączył samochód do komputera i wyszło mu że coś jest z układem elektrycznym. Wymienił świece ale to nic nie dało. Podejrzewa że to może któraś cewka ale nie ma pewności. Z kolei inny mechanik uważa, że to może rozrząd jest do wymiany. Wiecie może co to takiego albo znacie może jakiegoś dobrego mechanika znającego się na Nissanach w Rzeszowie i okolicy. Bardzo dziękuje za wszelką pomoc i serdecznie pozdrawiam Witam mam nissana z tym samym silnikiem ostatnio czyściłem przepustnice i po włożeniu jej spowrotem na swoje mijesce i okazuje sie ze wyskakuje taki bład obwodu masy i na kolektorze dolotowym jest czujnik ktory steruje przepustnica i one tez czesto siadaja i tak dziwnie auto skacze na obrtotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.