Gość Gansgternik Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam wszystkich.Mam problem z denerwującym mnie odgłosem z komory silnika. Metaliczne cykanie pukanie ciężko to sprecyzować. Odgłos słyszalny jest na zimnym i ciepłym silniku.sprawdzałem olej było w normie. Gdy dodaje gazu cykanie przyspiesza i wraz z rosnącymi obrotami cichnie przy około 2800 obrotów nie słychać nic. Zauważyłem ,że gdy otworze klapę silnika dźwięku tego nie słychać. Mam wrażenie ,ze dźwięk dochodzi jakby z tyłu silnika (od kabiny). Czy któryś z szanownych forumowiczów podejrzewa co to może być? i jak droga może być naprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gansgternik Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Byłem u mechanika stwierdził ze wtryski,ze przeczyści i założy podkładke.Koszt ok 300-400 zł Czy to drogo? Czy ktoś robił wtryski w TD ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalplock Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 MAM TO SAMO !!!! dodalem wczesniej juz swoj temat ... sparawdzilem rozrzad bo podejrzenie bylo wlasnie rrozrzadu ze sie poluzowal ale nie ... 150zl umoczone... teraz niewiem juz co robic ... podejrzewam pompe wtryskowa... ale nie wiem czy to ma sens PS. STRACIL MOC ZACZAL BARSZO MOCNO KOMPIC NA CZARNO FALUJA OBROTY I MA PROBLEM Z ODPALENIEM I WSKOCZENIEM NA OBROTy... <--- to sa objawy ... ma ktos pomysl ? ;/ POMOCY !!! ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebaj1 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ja bym zaczął od nastawnika, jest to chyba częsta usterka w 2.0 TD różnie się objawiająca . Oczywiście wcześniej zrobić autodiagnostykę, może wymiga Ci problem kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Gansgternik gdzieś ty był. Pewnie w ASO Nissan. Cała operacja czyszczenia i ustawienia wszystkich wtrysków to koszt 80 zeta. Ta podkładka to ma być złota czy z platyny Jak końcówka do wymiany to koszt jej wacha się w 30 zetach. Jak cały wtryskiwacz walnięty to używka 100 zeta. PS Czemu zakładasz drugi taki sam temat jak michałplock OJ dostaniesz burę od moderatorów Zacznij od tego http://www.nissanklub.pl/?showtopic=33740 michalplock To w końcu jaki masz tem kolor spalin ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Czy ktoś z forumowiczów mających ten problem sobie z nim poradził? U mnie co prawda nic nie cyka, ale autodiagnostyka wymigała błąd wtrysku sterującego. Nie wiem czy czyszczenie samego wtrysku sterującego coś da, czy też należy wszystkie wtryski czyścić/co gorsza wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 I jeszcze jedno: gdzie sprawdzić producenta pompy/wtrysków? Na pompie mam numer części i napis "made in Germany" - więc domniemywam, że to bosch, ale czy mam rację? Szczerze powiedziawszy nie zdziwiłbym się jak to bosch.. Straciłęm szacunek i zaufanie do tej firmy po zakupie primery i zalogowaniu się na forum - ciągle albo przepływki boscha padają, albo czujnika abs boscha, albo pompy i wtryskiwacze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.