Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Swap ECU bosch na lukasa w P10


Gość Tofu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pisałem ze padło Immo i miałem przekładać już kiedyć Ecu na wersje GT Lukasa ale u siebie znalazłem Boscha ,,,i zrezygnowałem

Primera P10 SR20De@ SWAP NA czarną pokrywę czyli sr20DEH ...

Mam u siebie ECu Boscha + to zasrane Immo które padło i teraz się zastanawiam czy tego nie wywalić tego ECU jak czujniki są takie same to może z wiązką przełożyć i spokój ,,,przerabiał już ktoś coś ..

 

wiem że w Lucas -to czujnik lambda tytanowy ,,,inny...

ale przepływka termiczne poł przepustnicy powinny być takie same czy to wykonalne ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładałem u siebie Lucasa na Boscha, trzeba wiązkę silnika przełożyć albo bawić się i przekładać kabelki we wtyczce do ECU, poszukaj Boscha z GT bez immo, nie będziesz musiał wiązki przekładać, ja taki mam założony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko troszkę jest d*pa bo z tego co myślę to tak

musiała by być P10 GT 94-96 r czyli są kompy boscha bez immo a jeszcze jedna sprawa GT miało sondę tytanową z zakresem 0- 2,2 V (może do 93r) początkowo 5V a to małe NGK D2F a nie cyrkonowca do 0-1 V zależy by mi ECU zaczeło idealnie Dobierać mieszankę bo chce wkońcu uruchomić sekwencje LPG ,,, a zdechł ten immo

 

DZieki jeszcze jest opcja kompa z p11 ale na dzieńdobry jest inna przepływka fi 70 nie wiem jak reszta badziewia ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK nawet w katalogu IC pisze że po 95r do P10 GT idzie sonda cyrkonowa tak że ok ....

znalazłem kompa boscha z czarną nalepką inaczej niż moim takiego przekładałeś a wygląda na to że nie ma immo prima z angli swiatła z tyłu przed liftowe ,,,,ale niby 95r,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU mam z czarną nalepką ale z którego roku to nie mam pojęcia, sondy też na razie nie mam, jeżdżę na LPG chociaż odpalam na Pb, ciekawe rzeczy mówisz z tą sondą, muszę się temu przyjrzeć, bo też w końcu muszę doprowadzić to wszystko do ładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU mam z czarną nalepką ale z którego roku to nie mam pojęcia, sondy też na razie nie mam, jeżdżę na LPG chociaż odpalam na Pb, ciekawe rzeczy mówisz z tą sondą, muszę się temu przyjrzeć, bo też w końcu muszę doprowadzić to wszystko do ładu.

 

No wiec tak polecam przestudiować nissan4u.com nawet po wadze sondy można zobaczyć czy mała tytanowa czy cyrkonowa ,,,,

bedzie kłopot (NGK D2f 420 zł alletanio.pl ) cyrkonowaca łatwo ustrzelić nawet NGK uniwersalne są 3 krotnie tańsze ,,,

symbol twojego kompa to pewnie 237 108 3J00 w 94r występuje z sondą lambda 2269064J01 waga 0.079 kg !!!!

tak ze na 100% występuje z tytanowcen do APRIL 95r potem to inny komp poszedł ale sonda jednak idzie taka sama 2269064J01 wcześniejszy to był lukas ale tez z tytanowcem ,,,

dalej nie wiem co u siebie zrobić czy naprawiać tego immo u siebie czy zmienić kompa mam namierzonego na allegro niby 95 światła przed liftowe niby odpalali tylko kluczykiem ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

EDIT

 

PROBLEM PO SWAPIE ECU BOSCHA NA BOSCHA

 

Kompa nowego mam od primy Gt niby bez immo po podłączeniu mam nowe błędy

11 12 21 34

 

11 12 to chodzi o zapłon i sygnał obrotów --aparat zapłonowy 21 to przepływka 34 stuk ..

 

autko nie odpala

 

pomarańczowy kabel zasilający Ecu z ECCS przekażnik działa podaje prąd na aparat i przepływkę

 

nie znalazłem kabelka zasilającego cewke przekaznika pompy i tu jest bul nie odpala przekaznika pompy a na nim są jeszcze jakieś zawory czy coś ,,,

 

jeszcze jest dziwny objaw bo mam pod kabel wychodzący z ecu po stacyjce ACC podpięte zawory od gazu i jak je odpale to wyłącza się kontrolka check ,,, tak jak by zjadało prąd z ecu ....

 

Pytanie czy były inne aparaty zapłonowe czy inaczej kable podpięte ??? potrzebuje info ,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, może masz ECU z P11GT, tam są inaczej piny rozłożone niż w P10, np. sygnał na pompę paliwa jest z 106 pinu a w P10 z 104, czy to Di, De czy GT, zresztą większość pinów się nie zgadza, to by tłumaczyło takie zachowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, może masz ECU z P11GT, tam są inaczej piny rozłożone niż w P10, np. sygnał na pompę paliwa jest z 106 pinu a w P10 z 104, czy to Di, De czy GT, zresztą większość pinów się nie zgadza, to by tłumaczyło takie zachowanie.

toby się zgadzało bo pina do pompy nie znalazłem tam gdzie pownien być opisz jak możesz które mają iść gdzie szczególnie aparat zapłonowy

kompa mam od GT opisówki też jakiś mam choć do mojego nie mam nic ,,,

 

ECU Z P10 GT na 100% ... ale sterowania pompy nie mam ...we wiązce

 

mój jest z 1996 tak jak początek p11 z immo miały pokrewne to i może coś popierniczyli

 

błędy ew aparatu zapłonowego do niego idzie 4 kable 1 to masa 2 zasilanie z przekażnika Eccs pomarańczowy i 2 sygnalowe jeden brązowy jak pamiętam a drugi już nie wiem a potem każdy sie rozdwaja i wchodzi do ecu ,,, piny niby sie zgadzają ... a jeszcze błąd przepływomierza ,,,,

 

pin 104 mam pusty a sygnał przy przekazniku pompy jest brązowy i cholera wie gdzie idzie..

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może coś namotali i wiązkę silnika masz z P11, od 96 były zmiany w tych pinach. W autodacie masz dokładnie rozpisane wszystkie piny, w infotechu do P10 też są, do P11 już nie, chyba że w nowszym, nie wiem, nie mam. Jak będziesz miał kłopot z autodatą do pisz, wyślę Ci opis tych pinów. Jakie ECU kupiłeś, pod zwykłą sondę czy tytanową? Ja nie miałem czasu zobaczyć co mam u siebie. Przejrzałem autodatę i nigdzie nie trafiłem na informację, że są inne sondy, we wszystkich rocznikach jest że ma pracować w przedziale 0-1V. Sprawdzę jeszcze po numerze ECU na tej stronie co mi podałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam tego softu ,,,bu

 

a i tak widać że chyba tak jest bo mam kabel biało zielony do sterowania pompą paliwa (przekażnika) na 106 ale jeszcze tego nie sprawdziłem ,,,,jakbyś mógł dac opis bo chyba tak jest jak prawisz ..

|co mnie boli to 2 kable sygnałowe z przepływki 15 - 16 pin 16stka jest opisana a 15 nie ,,,,

aparat 22 - 30 to 0,2 -0,5V ten sam pin i 40 31piny to 2-3V coś jeszcze pisał o sygnale zapłonu ,,,nie wiem czy nie chodzi o nr 1

 

kupiłem ecu z sondą tytanową grzałka działa ale nie wiem jak reszta .. wszystkie chyba były takie w GT ..

 

edit zassałem autodate i tam się wsio nawet pokrywa i nawet sporo wyjaśnia musze sprawdzić piny na aparacie ...dokładnie

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

to może nie do końca ten topic ale mam pytanie do znawców tematu..czy silnik od p11gt puszczony na kompie od zwykłej p11 z silnikiem 2,0 będzie generował seryjną moc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...