Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przerabianie podciśnieniowego gazu II gen. na wielopunktowy wtrysk LPG


panadolini

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mama pytanie do doświadczonych "gazowników".

Jeżdżę Primerą, silnik SR20Di (jednopunktowy wtrysk benzyny) z instalacją II gen. (parownik, silnik krokowy na rurce dolotowej gazu). Zastanawiam się czy jest możliwość modyfikacji instalacji na wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk gazu i pozostanie przy jednopunktowym benzyny? Jeśli tak to co z komputerem gazu - czy będzie wymagał specjalnych programów itp (samochód nie ma przecież przepływomierza i 4 wtryskiwaczy benzyny które miał by emulować)?

 

Proszę o porady w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jest to niezbyt wykonalne z racji że wózek ma jednopunkt.Zreszta przyczyny sam podałeś.

Zastanów się nad blosem.Proste a funkcjonalne i niema się co spi....zepsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu, przecież sekwencyjny wtrysk gazu polega właśnie na podawaniu gazu w odpowiedniej sekwencji (czyli czasie i kolejności) do poszczególnych cylindrów.

Według mnie nie da rady (znaczy technicznie da się wszystko, tylko kwestia kosztów... a tutaj pewnie wielokrotnie przekrczyłyby wartość auta).

 

No chyba, że kasa nie ma znaczenia...tylko po co wtedy zakładać LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...