Gość Negra Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Wszyscy maja Almę, mam i ja (może nie dokońca ja...). Samochód kupiłem dla dziewczyny, był po lekkim strzale w przód, ale mając zaplecze warsztatowe (wspominany już warsztat OldschoolGarage w Łomiankach) - mogłem sobie pozwolić na zakup takiego autka. Cały przód został rozebrany, wyjęty silnik, elektryka... przyszedł czas na wstawienie nowego ryjka, całość została na nowo wyspawana, wygumowana, a na koniec polakierowana cała komora silnika w kolor. Silnik będzie serią 1.4 16 valve GA14DE z kolektorem 74c - jej to wystarczy Blachy są już w podkładzie, w tym tygodniu będzie kładziony kolorek JP1. 1997 Nissan Almera N15: - kolor nadwozia JP1, - przebieg 111ooo kilometrów, - skrzynia piątka manualna, - pojemność 1400 cm3, GA14DE 75 KM, kolektor 74c, - aluminiowe felgi DOTZa 16", - opony Michelin Prymacy 215/55 R16 - 2x air bag, - ABS, - el. szyberdach, - el. lusterka, - szyby na korby, - centralny zamek, - autoalarm, - immobileiser, - wspomaganie kierownicy, Udało mi się zakupić cały BodyKit GTi Phase II (zderzak przód, tył + progi), tylną blendę JDM na małą tablicę (od Pulsara), grill JDM (także pulsar). Po zrobieniu form i "odlaniu" będzie założony na gotowe już autko. Planowany koniec prac -> 26 września... bo 27 ma urodziny... tak wyglądało autko zaraz po zakupie, a tak wygląda po naprawie... Temat będę kontynuował i aktualizował w miare możliwości. Przy każdym moim samochodzie jest minimum 1000 zdjęć, i każda zmiana i "pierdółka" jest opisywana w temacie pozdro, Negra. PS niebawem nowy temat i nowa Alma N15, tym razem moja Edytowane 28 Września 2009 przez Negra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Negra Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Tydzień temu we wtorek po 14 godzinach w pracy, udało się wyrobić plan w 100%. Almerce pomalowałem graty w kolor, dostała nowe serducho, z przelotem 58 tys km (36,500 mil) 1.4 16V prosto z anglika rocznik 1999/2000... Almera już skończona, zostało zalać ja wszystkimi nowymi płynami, zarejestrować i można jeździć. Lada dzień będę miał swoją eNpietnastkę Pozdro, Negra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Negra Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) Alma złożona, skończona, gotowa do przerejestrowania... Kilka fotek z Żoliborza, wprawne oko zauważy, że koła - opony - są w podkładzie... Same koła musze zmienić, nie da się spokojnie nawet jeździć na tych walcach... szesnastkach... chyba wrócę do oryginałów 14 cali, albo poszukam oryginałów GTi 15 cali. widać, że autko nie jest jeszcze przepolerowane... i cała reszta jest wyblakła lekko. Cóż zrobić, taki kolor Aktualnie oddałem do zrobienia znajomym kopii grilla 2slat oraz tylnej blendy z 1997 FN15 Nissan Pulsar, żeby zrobić "odlewy", musze mieć oryginały bezpieczne w domu to wszystko robię dla bezpieczeństwa moich ciężko zdobytych akcesoriów JotDeeM. Edytowane 12 Października 2009 przez Negra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 hmm,włożyłeś troche pracy w tą blachę,ale widze że nie do końca ten odcień wyszedł taki -szkoda że lakiernik nie wycieniował tego lakieru-nie byłoby zna różnicy JAKIEŚ WIĘKSZE PLANY CO DO TEGO AUTKA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) No dobranie lakieru to malarzowi nie poszło jak sqr....... Nie lepiej było od razu całą przemalować jak już tyle siana włożyłeś?? Osobiście podziwiam, ale ja bym wolał szukać coś innego. Edytowane 12 Października 2009 przez NadiR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Negra Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 lukas hmm,włożyłeś troche pracy w tą blachę,ale widze że nie do końca ten odcień wyszedł taki -szkoda że lakiernik nie wycieniował tego lakieru-nie byłoby zna różnicy NadiR No dobranie lakieru to malarzowi nie poszło jak sqr....... Nie lepiej było od razu całą przemalować jak już tyle siana włożyłeś?? Osobiście podziwiam, ale ja bym wolał szukać coś innego. Alma jest dla dziewczyny to raz, dwa - lakier należy do tych, które niestety płowieją z czasem - autko ma już swoje lata, trzy - nie dałem rady jeszcze całej Almy przepolerować - jest takie powiedzenie - "szewc bez butów chodzi" - nie mam jakoś na to czasu. Jak na razie ciesze się, że jest czym jeździć NadiR co rozumiesz, przez stwierdzenie, że: "ja bym wolał szukać coś innego" ? Moja Almera, będzie także N15 w 3 drzwiach, widzę ją w kolorze czarnym, z silnikiem sr20vet... z pełnym pakietem JDM z 1997 FN15 Nissan Pulsar. Pozdro, Negra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 (edytowane) Maciek nie przejmuj się wyszło za***iście poza tym te fotki są tuż po złożeniu więc jasne jest że widać różnicę, i brak polerki. Co do stwierdzenia że kolega szukał by coś innego to nie do końca też kapuje może Micre bo wyraźnie jest napisane że to Alma dla Twojej panny, gdyby nie była to byśmy wszyscy napisali wywalaj te 1.4 i wsadzaj 2.0 ;D BTW Ja nie mogę się doczekać tego grilla 2 slat Pzdr. Pgaz Edytowane 16 Października 2009 przez pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Projekcik z sercem robiony - gratulacje! Negra: mam dwa pytanka: 1. czy ten Old School Garage to normalnie świadczy usługi dla ludności i można do nich podjechać? Potrzebuje blacharza z sercem do zrobienia niewielkiej pierdółki w moim Bluebirdzie, a w necie nie udało mi się znaleźć na nich namiaru. 2. jak się udały odlewy tych dodatków JDM? Kupiłem poniszczony zderzak do BB i jak się okazało jest gumowy... i jak się dalej okazało nie każdy fachowiec potrafi taki naprawiać. Mam więc dwa wyjścia - dalej szukać majstra co naprawi ten co jest lub zrobić sobie taki drugi mając go na wzór. Stąd moje zainteresowanie tym tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 a ja powiem tyle - w idealnym kierunku idziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Negra Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Projekcik z sercem robiony - gratulacje! Negra: mam dwa pytanka: 1. czy ten Old School Garage to normalnie świadczy usługi dla ludności i można do nich podjechać? Potrzebuje blacharza z sercem do zrobienia niewielkiej pierdółki w moim Bluebirdzie, a w necie nie udało mi się znaleźć na nich namiaru. 2. jak się udały odlewy tych dodatków JDM? Kupiłem poniszczony zderzak do BB i jak się okazało jest gumowy... i jak się dalej okazało nie każdy fachowiec potrafi taki naprawiać. Mam więc dwa wyjścia - dalej szukać majstra co naprawi ten co jest lub zrobić sobie taki drugi mając go na wzór. Stąd moje zainteresowanie tym tematem. Witam, odpowiem na pytanka... 1. Nie mamy jeszcze własnej stronki www, nie ma czasu jakoś, przenieśliśmy się teraz na większy lokal pod Warszawą / Dziekanów. Jedyne co nam zostaje to albo mail / PW do mnie, albo numer telefonu (też do mnie). Nie wiem czy moge podać, jakby nie patrzeć to jakaś reklama, nie ?! Mamy świetnych blacharzy, takich że tak powiem starej daty. Jeden robi małe autka osobowe, drobne i większe naprawy, od błotniczka po pasowanie całego przodu, boku do całości łącznie z wyciąganiem na ramie - ceny zalezne od danej pracy (plusem jest to że jest blisko nas - Łomianki). Drugi zajmuję się wszelakiego rodzaju "przeszczepami", wymiana u niego przodu np w Almerze N15 do kielichów to koszt ok 600-800 zł, czy np dospawanie "dupki" to 1200 -1500 zł, wymiana dachu to 500 zł-1000zł... Cena w zależności od roboty jaka ma być zrobiona (minusem jest to że on jest jakieś 60km od Warszawy). Do niego oddajemy większe prace... 2. Odlewy powoli do przodu, grill 2slat do almerki juz jest gotowy do odbioru, ale mam tylko fotki formy. Zanim wziąłem się za Nissany, miałem inny warsztat i inne samochody, głównie to były Corvette z lat 1965-1982 ( a inne to Mustang, Riviera, Bronco, TransAm, Firebird itp rasowe V8). Jak wiadomo całe nadwozia wykonane są z włókna, czy niektóre części jak oryginalne zderzaki z gumy własnie. Po pierwsze mam człowieka który zajmuje się klejeniem zderzaków i ogólnie plastików wszelakiego rodzaju. Po drugie to ludzie od włókna, żywicy i włókna węglowego. Mi będą robić maskę do mojej N15 i niektóre elementy wnętrza. Na prawdę wiedzą co robią... ceny nie są aż tak duże, np za mój grill do Almery N15 za formę chcą 300zł, a za odbicie grilla troche mniej. Myślę że damy rade z Twoim BB Musze wrzucić temat z Moją Almerką N15, ta zielona jest dla mojej dziewczyny, a moja to już inna bajka... :] pozdro, Negra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Dla kobiety w sam raz samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.