Gość czester77 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 mam problem który pokazuje się nie regularnie po przejechaniu kilku kilometrów jak zatrzymam auto to skacze jakby silnik chciał wyskoczyć spod maski, poduszki są dobre w czasie jazdy nic nie czuć ma przejechane podobno 70 000 wymienieniane były drążki obroty 0.8-0.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiczas Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Mam taki sam problem. Czasami jest wszystko w porzadku, a czasami po paru kilometrach auto skacze jak poje.ane. Jest to bardzo nieregularne zjawisko. Wymieniałem goly silnik z wtryskami i na strarym tez tak bylo. po wymianie silnika problem został, także swiece wtryski silnik i chyba poduszki takze odpadaja.. czsami na tych samych obrotach 0,8-0,9 jest dobrze a czasami jakby na 2 gary nie palil. Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tommyg Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 ekspertem nie jestem ale zacząłbym od świec, kabli i kopułki check się świeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cezark Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 problemem są przestawione fazy rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czester77 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 sprawdze te informacje,chociaż wydaje mi sie że to koło dwumasowe zamachowe dzisiaj druga osoba powiedziała mi ze to jest najprawdopodobniej przyczyna. W serwisie sprawdzali poduszki, zawieszenie i otpowiedź brzmiała : nierówna praca silnika .... bez komentarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambg Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) problemem są przestawione fazy rozrządu jak by tak bylo to by caly czas szarpal a nie czasami ekspertem nie jestem ale zacząłbym od świec, kabli i kopułki check się świeci? Oni sie pytaja o diesla a ty o benzynie Wiczas, czester77 A sprawdziliscie wtryski(kable, wtyczki) i szyne. A jak zaczyna szarpac to moc tez spada(zamula) czy tylko ma tem chory objaw szarpania(nierownej przcy)? Edytowane 25 Listopada 2009 przez adambg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TripleX Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) Pojawił się CHECK ENGINE? Edytowane 25 Listopada 2009 przez TripleX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambg Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 sprawdze te informacje,chociaż wydaje mi sie że to koło dwumasowe zamachowe dzisiaj druga osoba powiedziała mi ze to jest najprawdopodobniej przyczyna. W serwisie sprawdzali poduszki, zawieszenie i otpowiedź brzmiała : nierówna praca silnika .... bez komentarza dwumasa to by szarpala w czasie jazdy, bo jej zadaniem jest minimalizacja drgan, a z tego co przeczytalem w postach to tylko szarpie na postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TripleX Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 dwumasa to by szarpala w czasie jazdy, bo jej zadaniem jest minimalizacja drgan, a z tego co przeczytalem w postach to tylko szarpie na postoju. Tak sobie jeszcze pomyślałem, Czy sprawdzałeś czy silnik chodzi na wszystkie cylindry? Ktoś już wcześniej pisał o tym czy wtyczki dobrze siedzą... ( w extreme przypadku jakiś cylinder nie ma kompresji ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturG Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam. Mam podobny problem z szarpaniem silnika na wolnych obrotach w nissanie primera p11 1.6 16V z 1997r.+gaz sekwencja. Na benzynie i na gazie są takie same efekty. Wymieniłem już świece bo mechanik powiedziął ze jedna była opalona. Nie pomogła mi wymiana też przewodów, kopółki i palca zapłonowego. Mechanicy czyścili też przepustnice i dalej to samo jest. Sam nie wiem co jeszcze zmieniać. Słyszałem ze to może być silnik krokowy. Jeden mechanik stwierdził w serwisie ze silnik musi łapać "lewe" powietrze. Inny mechanik zaś że wtryskiwaczę są zapieczone bo pracują na gazie. Na gazie przejechałem juz 30 tys. km. Boje się by nie były wypalone gniazda w głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marioo2 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam! U mnie jest to samo! Primera 2.0 + gaz holenderski, 97r Jak tylko troche zlapie temperatury to skacza mu obroty w zakresie 800-200, tak co kilka sekund. W korkach tez szarpie przy ruszaniu, generalnie porazka ! Jutro mam w planie wyczyscic kolektor ssacy, silniczek krokowy i dam znac czy pomoglo! (kable nowe, swiece tez, jedynie kopolka roczna) Rowniez obstawiam na silniczek bo kolega ma Opla i przy podobnych objawach kupil nowy i po sprawie. Doradzil mi zebym zrobil to samo, bo czyszczenie pomaga na krotka mete ale brak funduszy zmusza mnie do "latania dzior"... zycie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.