ciepanek Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) W końcu się zebrałem na prezentację mojej pejedenastki :] Wersja Si (czyli full bieda). Wyposażenie: -szyberdach -elektryczne przednie szyby -ABS (chyba wszystkie miały) -halogeny -dodatkowe światło stopu w spojlerze Modyfikacje optyczne: -felgi Borbet 16" Modyfikacje mechaniczne: -zawieszenie seria -hamulce seria Silnik: -wywalony egr -wałki rozrządu z GA16DS -Kolektor ssący Sentra -przepustnica SR20DE -przepływomierz w grubej rurze -filtr stożkowy -przyspieszony zapłon -kolektor wydechowey 4-2-1 made in china from USA :] -układ wydechowy samojebka z Mazdy 626 2.0 i paru rurek nie wiadomo skąd, w srodku tłumik drgań; końcowy w pełni przelotowy -wystrojony Ecu master-em by Coobcio Moc po modyfikacjach: 123,2KM 157,5Nm - mierzone jeszcze na standardowym kolektorze ssącym. W garażu do wlożenia: -pompa paliwa WALBRO GSS317 -walki rozrządu z SENTRY -regulator ciśnienia paliwa -i Kuba dorobi regulowane kółka rozrządu Wykres z hamowni: A tak sie przezentuje: Wszelki opienie mile widziane:) Edytowane 13 Września 2009 przez ciepanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrexxl Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Bardzo fajne, dość mocne i niepozorne 1,6. :-) Miałem dłubać podobnie w mojej starej N15 SR ale te 120 kucyków to dla mnie byłoby i tak za mało. Podjąłem decyzję o zakupie auta z większym silnikiem. Jakieś dalsze plany z modami wizualnymi? Czy zostaje cichociemny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Wszystko ładnie pięknie, ale nie lepiej było od razu GT kupić? i tam podłubać do 170-180km. (od biedy Sri) Za ciężka buda jak na ten motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Właśnie bardzo fajnie to chodzi jak na 1,6 - myślę że spokojnie nie jednego właściciela 2.0 by to zakoczyło w sprincie od świateł... No i w polsce jest tak że się grzebie powoli co się ma - pewno sentymet trzyma przy tum autku Ps. jak zmienisz kolektor ssacy to ja jestem za uturbieniem - bowiem elegancko podpasują ci wtryski paliwa z 2.0 i do ok 160KM i 240Nm można dmuchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Co do zmian wizualnych to zostaje seria, podoba mi sie styl cichociemny:) A jezeli chodzi o oplacalnosc pakowania forsy w wiekszy motor to oczywiscie zgodze sie ze zdaniem NadiR'a , ale wyszlo tak ze to moje pierwsze auto i przy jego kupnie nie myslalem ze bede cos modyfikowal, a teraz juz za pozno poza tym jest dokladnie tak jak pisze Kuba - sentyment... O turbo mysle ale najpierw chce znalezc czas na wlozenie gratow z garazu, a z czasem u mnie cienko Tylko przy uturbianiu chyba by warto bylo zakuc ten silnik, a z tego co sie orinetowalem (no chyba, ze sie licho orientowalem) kute tloki, korbowody itd. to chyba tylko na zamowienie do tego silnika... Zobaczymy. W kazdym razie dzisiaj wieczorem pewnie wrzuce jakies fajne zdjecia z dzisiejszej sesji wykonane przez moja kobiete. P.S. Kuba kolektor ssacy to ja mam juz dawno zmieniony. Wlozyc musze tylko walki z sentry, pompe paliwa i regulator... Edytowane 14 Września 2009 przez ciepanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Ostatnio wpadlem na pomysl przelozenia licznika z komputerem (spalanie chwilowe, kalendarz itd.) i ciekawy jestem czy da sie to zrobic w miare prosty sposob. Minowicie czy wystarczy tylko przelozyc licznik i galke od wycieraczek z wyzszej wersji? Nie bedzie problemow z sama zmiana licznika (czy numery fabryczne musza byc takie same jak u mnie)? Stan przejechanych kilometrow napewno zostanie taki jak w liczniku kupionym wiec trzeba bedzie skorygowac no i oczywiscie najwazniejsze czy samochody fabrycznie z tym licznikiem nie mialy dodatkowych czujnikow badz bardziej rozbudowanego komputera - nie chodzi mi akurat a termometr ale o liczenie spalania. Czy pooprostu warto sie bawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 super że zajeliście się tym motorkiem właśnie-ja w sunny jak kilka modów miałem zrobionych to do paki równo 8 sekund wychodziło[nawet na filmie mam to nagrane]--wałki miałem z DS-a ,to i super elastyczny był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Pasowało by shamować Twoją primą już na kolekotrze z Sentry a co do wałków to bym się chilowo wstrzymał - dół pogorszą... Ps. Do ok 200-220KM nic bym w mechanice silnika nie zmieniał, to nie Honda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Kuba, ale pomijajac walki to ja mam za malo paliwa wiec pompa + regulator musza wskoczyc. A co do walkow to nie sa to JWT wiec mysle ze tak dolu nie pogorsza (a jezeli pogorsza to w jakim przedziale obrotow?). Narazie chce zrobic najmocniejsze jakie sie da N/A a walki z ds-a pewnie zostana to do uturbienia beda jak znalazl:) A na tych sentrowych mam nadzieje ze w przedziale od 3000 obr wzwyz bedzie elastyczniejszy. Wypoeidzcie sie czy madrze gadam czy glupoty I kolejne zdjecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Masz kolektor z Sentry to pakuj wtrsyki z dowolnej dwu litrówki nissana z lat 90-96 I masz paliwa o blisko 40% więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 I mowisz ze seryjna pompa wyda? ))) Wypowiedz sie na temat tych walkow sentry a jakim przedziale przybedzie mocy a w jakim bedzie spadek (mniej wiecej oczywiscie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 w 2.0 i 1,6 P11 taka sama pompa siedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) no to git. Wlasni bylem na znajomym szrocie i maja takie listy wtryskowe od 2.0 i powiedz mi czy moge to tak przelozyc pnp, czy trzeba zaraz potem wystroic bo silnik bedzie ostro przelany? regulator cisnienia paliwa musze wkladac czy ten seryjny na listwie wystarczy? Bo jezeli to jest kwestia tylko wymiany listwy i nie trzeba od razu stroic motoru to za 4 godziny bede mial zrobione P.S. Napisz w koncu jak jest z tymi walkami od sentry Edytowane 15 Września 2009 przez ciepanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 regulator zostawiasz seryjny z listwy od sentry... jedynie wymieniasz wtryski paliwa i masz w całym zakresie od cholery więcej wachy Ale nie martw się do warszawy dojedziesz fakt że z nie mały spalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Wiesz przeciez zawsze moge zalozyc regulator cisnienia paliwa (F1-z) i skroic cisnienie paliwa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMG2.5 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) myślę że spokojnie nie jednego właściciela 2.0 by to zakoczyło w sprincie od świateł... Jest wręcz o tym przekonany jako że czesto zdarza mi się jechać tym autem - seryjne 2.0 nie ma szans Jakieś dalsze plany z modami wizualnymi? Czy zostaje cichociemny? Ja natomiast uważam że primera najlepiej wygląda w serii. Edytowane 15 Września 2009 przez AMG2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 trzeba podobne rzeczy w sunnym zrobic ... masa zrobi swoje ...i napewno bedzie duzo szybciej niz z p11 ...jak juz gdzies pisalem silniczek po pol remoncie ...tylko czasu troche znalezc i dlubac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 (edytowane) To kolejna czerwona z charakterem. Gratulacje!!! Seria z zewnątrz jest the best, chyba... Edytowane 7 Października 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 To kolejna czerwona z charakterem. Gratulacje!!! Seria jest the best, chyba... Ona chyba jest ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Ale nie tak ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) Fajnie to wyszlo - poniesienie mocy o prawie 25% w N/A to juz nie przelewki! Jak bedziesz mial chwile to podrzuc fotki spod maski - moim daily driver'em tez jest primerka z GA no i jak sobie tak poczytalem Twoj temat to oczywscie zaczelo mnie korcic zeby cos z nia zrobic pzdr EDIT: tak mi sie wlasnie przypomnialo - ponizej wrzucam wykres mojej P11 GA16DE - wtedy byl to calkowity stock + wkladka K&N. Ciekawi mnie czemu gdy miales 10km wiecej moment maksymalny bardzo zbllizony do mojego? Czyzby wolny wydech? Edytowane 21 Października 2009 przez Adams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Przedwczoraj zawitalem do W-wy do Coobcia Na tą radosna okolicznosc wskoczyla pompa paliwa walbro, regulator cisnienia paliwa, walek ssacy z sentry + mod rozrzadu, byl zalozony takze kolektro ssacy z sentry i oto wynik: Jak widac d*pa straszna :/ Nasunelo sie wiec pytanie, ktory element rujnuje moc bo jezeli chodzi o walek z sentry top mozna bylo sie spodziewac ze troche pozniej auto bedzie sie budzilo do zycia. Po przemysleniu wlozylismy sppowrotem walek z ds-a i oto wynik: Bardzo ladny moment maksymalny, ale marna moc. Narazie tak zostalo ale juz niedlugo Dobrze widac, ze powyzej 5000 moment obrotowy leci na leb na szyje. Kolektor z sentry jest dobry pod turbo ale nie pod atmosfere. A walek ssacy z sentry zabiera pare niutonometrow ,ale dodaje okolo 8PS wzgledem tego z ds-a. Plan na najblizsze dni jest nastepujacy: powrot do kolektora ssacego 73C (standardowy) i walek ssacy z sentry. Cierpie troche bo ten standardowy kolektor przy tym z sentry wyglada jak gowno no ale coz... I na koniec porownanie mojego wykresu z Coobciowa almera: No i nadszedł czas na kolejne modyfikacje:) Powróciłem do kolektora ssącego z sentry + walek ssacy tez z sentry. Kolektor ssacy i wydechowy wyportowałem + wydechowy owinalem bandazem. Rolki byly laskawe i wyszlo rekordowe 126PS i 162NM (wykresy z hamowni wieczorem). Kolejna modyfikacja to zalożenie mokrego wtrysku podtleku azotu - Instalacja Wizard os NOS sb100i z dyszami + 35PS. Na tym wyszlo 162PS, ale obcielismy do 152PS poniewaz AFR wychodzil cos kolo 9 :/ I na tym narazie koniec modyfikacji - wykresy zamieszcze wieczorem. Plan na najblizszy czas zaklada wieksze dysze do podtlenku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 odgrzanie kotleta szacun!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.