Gość kojak85 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam, mój licznik kilometrów niedomaga. Ponieważ ciężko znaleźć licznik do diesla z wersji przed liftem, zatem szukam sposobu na przełożenie zegarów z wersji po lifcie. Wiem, że występują różnice, dlatego szukam konkretnych informacji jakie. Pewnie są pozamieniane kontrolki i kabelki we wtykach. Proszę o zdjęcia kolejności przewodów w kostkach oraz zdjęcia samych zegarów po lifcie - z tyłu, żeby można było wywnioskować co jest przesunięte w inne miejsce oraz odtworzyć schemat. Wielu użytkownikom się to przyda, ponieważ nie tylko jak się borykam z problemem liczników sprzed liftu. Pzd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Nie spotkałem się z żadnym użytkownikiem który by przełożył zegary z ph2 do ph1 o ile dobrze pamiętam trzeba wymienić całą wiązkę, jedyne co ja doradzić mogę i sam to zrobiłem kupiłem zegary z innej wersji mianowicie jakiegoś angola oddałem mój z popsutym licznikiem kilometrów oraz angola do elektronika ten wyskubał silniczek zliczania kilometrów z angola "przestroił" oraz wpakował do mojego i tyle wziął za to 100zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.