Gość adin Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Witam Jestem posiadaczem nissana sunny 1.7D 1990r, chciałbym się dowiedzieć czy świeci u was kontrolka rezerwy, u mnie przy właczeniu zapłonu(stacyjki) swieci ale jeszcze nigdy nie zawieciła mi się mimo ze wydawało mi sie ze zbiornik jest prawie pusty. Jaki jest zbiornik w tym modelu i przy jakiej ilosci paliwa powina sie kontrolka zaświecić? Z góry dziekuję za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzy kamiński Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Pojemność zbiornika 50 l. Rezerwa zapala się przy około 8 litrach ,przynajmiej jest tak u mnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adin Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 tylko u mnie jak jade na stacje i wskazowka jest na zerze to maksymalnie mogę zatankować 37l, nigdy nie wyjezdzilem aby mi paliwa zabrakło bo słyszalem że pózniej mogą być kłopoty z odpaleniem:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Masz prawdopodobnie uszkodzony sam czujnik paliwa, a dokladniej wytarte styki od kontrolki rezerwy. U mnie jest podobnie. Nie chce mi sie dobierac do czujnika bo jest z tym zbyt duzo roboty. Jezdze na pale a dokladnie na ilosc km. Wiem ile litrow ma zbiornik w N13 GTi. Nie mam pojecia jak wyglada to w dieslu. Zbiornik w GTi ma pojemosc 45l. W zbiorniku znajduje sie dodatkowo elektryczna pompka. Do niej przymocowany jest czujnik poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptomas Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 he he, witajcie w klubie Panowie. Ja mam podobny problem, auto to B11 1.7D z 1986 roku. Rozumiem, że szkoda się bawić w naprawę czujnika? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Ja mam B12 i u mnie sie kontrolka zapala już gdy zejdzie ciut poniżej cwierć baku. Może też mam czujnik uszkodzony a jak przekręcam stacyjke to kontrolka nie swieci wogóle.czyli u mnie jest całkiem na odwrót Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andi7 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 witam,wymień filtr paliwa!i kontrolka po przekręceniu kluczyka powinna gasnąć,PRAWDOPODOBNIE SYGNALIZUJE ONA BRUDNY FILTR!!!!!kiedys tak mialem w B11 z 1,7D!TERAZ JUZ PRIMERKA 2.0SLX,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Do filtra paliwa jest inna kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kula98 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Witam Miałem Nissana Sunny N13 1,7D przez 10 lat i z pewnością niema zbiornika 50L tylko 45L zresztą tam chyba pod klapką jest wytłoczona cyfra 45 ale niepamietam czy na klapce czy wlewie. Pozdawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PASTYL Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 mniejsza z tym ile litrów wlezie w bak.. chyba tu głównym tematem i tym co mnie zainteresowało jest kontrolka braku paliwa i jak ją zmusić do działania, czyt. naprawić... (bo oczywiście u mnie też nie działa) swoją drogą zdarzyło mi się już prze pół roku posiadania mojego nissanka dojechać do pustego baku.. raz nawet całkowicie pustego, nawet opary wypaliłem (przez jakieś 500m 'z górki' udawało mi się go zapalić jeszcze parę razy, ale ledwo-ledwo, aż całkiem padł) wiem że to niezdrowe dla silnika.. ale dojeżdżałem już do końca trasy i głupio było kogoś wołać na pomoc... a przynajmniej wszystkie (no.. sporą część ) syfy z baku wyciągnęło niemniej potem 0 problemu z odpaleniem - 5literków ropy do baku,kilkadziesiąt sekund kręcenia i już znowu miło warczał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 witam,wymień filtr paliwa!i kontrolka po przekręceniu kluczyka powinna gasnąć,PRAWDOPODOBNIE SYGNALIZUJE ONA BRUDNY FILTR!!!!!kiedys tak mialem w B11 z 1,7D!TERAZ JUZ PRIMERKA 2.0SLX,,,, przeciez tam jest czujnik czy nie ma wody w ropie...a nie rezerwa... [ Dodano: Wto 08 Maj, 2007 22:13 ] mniejsza z tym ile litrów wlezie w bak..chyba tu głównym tematem i tym co mnie zainteresowało jest kontrolka braku paliwa i jak ją zmusić do działania, czyt. naprawić... (bo oczywiście u mnie też nie działa) swoją drogą zdarzyło mi się już prze pół roku posiadania mojego nissanka dojechać do pustego baku.. raz nawet całkowicie pustego, nawet opary wypaliłem (przez jakieś 500m 'z górki' udawało mi się go zapalić jeszcze parę razy, ale ledwo-ledwo, aż całkiem padł) wiem że to niezdrowe dla silnika.. ale dojeżdżałem już do końca trasy i głupio było kogoś wołać na pomoc... a przynajmniej wszystkie (no.. sporą część ) syfy z baku wyciągnęło niemniej potem 0 problemu z odpaleniem - 5literków ropy do baku,kilkadziesiąt sekund kręcenia i już znowu miło warczał a mi jak wypaliło nawet opary to zatankowałem chyba tez 5 litrów i pompeczką na filtrze zapompowałem i normalnie odpalił bez meczenia rozrusznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.