Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

problem castrol rs 10w60


Guest vqsoft1
 Share

Recommended Posts

Guest vqsoft1

problem jest a wlasciwie bedzie bo castrol przstal produkowac rsa 10w60 a ja na takim jezdze, i teraz bede mial dylemat co wlasciei nalac do almy? czy usilnie szukac 10w60 czy zalac magnatecka 10w40? a moze przjesc na shel helix 10w60 >? co byscie radzili?furka to n16tka 1.5 99kkm przbiegu dotad na syntetykach,

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

dziwna sprawa z tym rs. To świetny sportowy olej. Też na nim jeżdżę (SR20DE zmodernizowany). Pozostaje albo kupić na zapas kilka banieczek (w końcu syntetyk, w oryginalnym opakowaniu może przeleżeć długie lata) albo poczekać na jakąś nową wersję castrola 10W60. Szkoda przechodzić na jakiś półsyntetyk czy shell. RS 10W60 został wycofany z oferty na nasz kraj, ale w Niemczech jest oferowany równocześnie z RS 0W40

Link to comment
Share on other sites

Guest vqsoft1
dziwna sprawa z tym rs. To świetny sportowy olej. Też na nim jeżdżę (SR20DE zmodernizowany). Pozostaje albo kupić na zapas kilka banieczek (w końcu syntetyk, w oryginalnym opakowaniu może przeleżeć długie lata) albo poczekać na jakąś nową wersję castrola 10W60. Szkoda przechodzić na jakiś półsyntetyk czy shell. RS 10W60 został wycofany z oferty na nasz kraj, ale w Niemczech jest oferowany równocześnie z RS 0W40

no wlasnie nie wiem co zrobic. czy ryzykowac i jeszcz sprubowac dostac ten olej czy juz przejsc na inny?

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

spoko przecież rs jeszcze jest w sprzedaży. Wejdź na niemiecką stronę castrol.de tam rs http://www.castrol.com/castrol/productdeta...ntentId=6004594 jest w ofercie razem z najnowszymi gtx7 i gtx9. Ostatecznie można przejść na tws 10W60 http://www.castrol.com/castrol/productdeta...ntentId=6006514. Kup rs 10W60 a pewnie w ciągu kilku tygodni pojawi się nowsza wersja, podobnie było z slx

Link to comment
Share on other sites

Spoko, nie jest to byle jaki olej, jak go nie będa produkować to bedzie inny, o zblizonych parametrach, tez jeżdze na takim... zanim wyprzedadzą zapasy to pewnie naszych Nyss już nie bedzie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nigdy sie nie spotkalem z pozytywna opinią oleju 10w60 CASTROLA RS... Wszyscy po nim równo lecą a chłopaki - chłopaki z branzy SR.

 

O tej samej klasie lepkości jednak zdecydowanie lepszy jest VOLVOLINE 10w60 a najlepiej to zapodać MOTULA V300 Competiotion 15w50 to tak jak ktoś chce jechać gróbo.

Link to comment
Share on other sites

Guest vqsoft1
Jeszcze nigdy sie nie spotkalem z pozytywna opinią oleju 10w60 CASTROLA RS... Wszyscy po nim równo lecą a chłopaki - chłopaki z branzy SR.

 

O tej samej klasie lepkości jednak zdecydowanie lepszy jest VOLVOLINE 10w60 a najlepiej to zapodać MOTULA V300 Competiotion 15w50 to tak jak ktoś chce jechać gróbo.

a co w nim jest zlego? cos mi sie niezdaje zeby zaszkodzil silniczkowi.
Link to comment
Share on other sites

jak jedziesz na ostrej pizdzie to lubi sie panew obrucić, ba czasem nawet korba wyjdzie bokiem...

 

Dlatego dla tych co mają wyzylone silniki i dają ostro to w zasadzie nie ma za dużego wyboru - MOTUL...

 

Doskonaly przykład na kiepskość RS to chociazby walki i pierścienie w kolegi Sunny GTI startującym w KJS które to po ok 8tyś km smigania na RS nadawaly sie na smiatnik, na Motulu po minimalnie mniejszym przebiegu nie ma choćby mikrona ubytku.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co mi mówiono to że przy wysokiej temperaturze czy tam pod duzym obciązeniem ma za cinki film olejowy.

 

Moge CI dać telefon do eksperta na PW to z nim porozmawiasz na ten temat - on dobrze zna ten nieudany olej...

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

możliwe że w pewnych warunkach daje ciała, z mojego doświadczenia i moich znajomych stosujacych od dłuzszego czasu ten olej nie wynika żeby w normalnym uzytkowaniu sprawiał problemy. Możliwe że w ekstremalnie ciężkich warunkach nie spełnia swojej funkcji

Link to comment
Share on other sites

Guest vqsoft1
Z tego co mi mówiono to że przy wysokiej temperaturze czy tam pod duzym obciązeniem ma za cinki film olejowy.

 

Moge CI dać telefon do eksperta na PW to z nim porozmawiasz na ten temat - on dobrze zna ten nieudany olej...

 

czyli calkiem tak jak mobil 10w40. ten tez przy obciazeniu i temperaturze tracil cisnienie.

Link to comment
Share on other sites

Tak już bywa z olejami... Dlatego jak sie daje ostro po garach to warto zainwestować w Motula.

 

W Firmie Grabowski w cenie instalacji trubo jest wlasnie zalanie silnika Motulem z wiadomej przyczyny...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...