Gość dendrolog Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Witam wszystkich! Prosze o pomoc. Wlasnie co sprowadzilem zza Odry Almere N15 1,6 NX 1997r. I tu pojawia sie problem.Otoz jaka jest moc tego autka??Czy NX to to samo co SR??W briefie jest napisane Nissan Europe ale numery nadwozia zaczynaja sie od JN-kolejne pytanie czy mam klamerke z Japonii z GB?? Zmienilem tarcze na zimmerman sport i klocki ferrodo premium hamuje super, i sie nie grzeja:) ale klocki "nie tra" po calej powierzchni-pozostaje centymetr "nieuzywanej" tarczy przy piascie - czy to normalne??Chce zalozyc wkladke sportowa K&N-czy warto???Z gory dziekuje za pomoc. P.S. Autko sprawuje sie super i jestem bardzo z niego zadowolony i ten wyglad "czarnej strzaly":) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 ja mam w GA14DE `99 tarcze od 1.6 i rzeczywiscie ok 1cm od piasty tarcza jest dziewicza to normalne wkladke K&N`a warto zalozyc miedzy innymi dlatego ze nie trzeba jej wymieniac co 15 tys km wystarczy spryskac sprayem czyszczacym, przyrostu mocy raczej nie odczujesz ale dynamika sie poprawi wszystkie N15 byly produkowane w Japonii a modele produkowane na rynek niemiecki mialy zredukowana moc do 90KM (GA16DE), byla juz o tym mowa kiedys na forum ze prawdopodobnie odpowiadaja za to nastawy ECU i walki pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 A ja wprowadzę trochę zamieszania, bo moja SR'ka była również sprowadzona z Niemiec ('96) w Briefie moc podana 90KM natomiast na hamowni poprzedniemu właścicielowi wykazało 103KM... Myślę, że póki nie pojedziesz na hamownię to na 100% nie będziesz wiedział ile kucyków śmiga pod maską ;-) Nie wiem co to NX, ale SR ma obniżone fabrycznie zawieszenie i jest twardsza. Poza tym w środku full bajer :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Nie wiem co to NX, ale SR ma obniżone fabrycznie zawieszenie i jest twardsza. Poza tym w środku full bajer :-D W niektórych krajach europy ( np. we Włoszech ) SR była właśnie oznaczana NX. Super autko, miłej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dendrolog Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Dzieki za pomoc i rzeczowe wyjasnienia. Nie wydaje sie mi by moja klamerka byla obnizona tak jak pisze Mike o swojej SR. Szperalem w necie by znalezc cokolwiek o NX, ale nic nie udalo mi sie odnalezc.Jakby ktos trafil na slad info o wersji NX bede wdzieczny. Pozdrawiam wszystkie pomocne "dusze":) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Mnie też się nie wydawało, że jest obniżona dopóki nie przydzwoniłem podwoziem o dziurę i krawężnik :-) Na polskich drogach obniżone zawieszenie nie zawsze uszczęśliwia :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.