Gość Drozdzik Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Wie ktoś jaka jest tego przyczyna? Sprzęgło odpada bo jest nowe, wymienione z powodu tej przyczyny co i tak nei pomogło a biegi dalej ciężko wchodzą. Miał ktoś już taki problem lub wie jak go rozwiąza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) Temat był wielokrotnie poruszany, poszykaj i poczytaj - generalnie tak jak napisał bonzo. Czyli wyczyścić i dobrze przesmarować linki. Edytowane 23 Września 2009 przez Andrzej330 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RFX Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Wie ktoś jaka jest tego przyczyna? Sprzęgło odpada bo jest nowe, wymienione z powodu tej przyczyny co i tak nei pomogło a biegi dalej ciężko wchodzą. Miał ktoś już taki problem lub wie jak go rozwiąza ? Kiedyś miałem podobny problem z wrzucaniem biegów "do tyłu", czyli dwójki i czwórki. Zostawiłem autko u poleconego mecheca, który po godzinie zadzwonił, że jest gotowe. Jak powiedział wyrobił się taki "dinks" który odpowiada za prawidłowe prowadzenie linek. Nie wiem, nie znam się, ale od tego czadu wszystko jest OK, a wcześniej taki pożalsięboże mechec już mnie nastawiał na zakup nowej skrzyni!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Ten dinks to pewnie plastiki, które łączą linki- poniżej dźwigni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertes Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Mój mechan przesmarował linki, ale nie wiele pomogło. Dwójka nadal wchodzi ciężko (czasem zgrzyta jak w starych Jelczach) a wsteczny czasem wogóle nie zazębia, wchodzi jakby nie do końca. Gdzie znajduje się ten plastikowy element? Czy jego wymiana jest kosztowna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 A sprzęgło dobrze Ci bierze. Po wymianie może potrzeba regulacji. Linki nie tak łatwo wyczyścić i przesmarować. No chyba że je zdemontujesz z pojazdu. Rdza weszła w pancerz i jednorazowe przesmarowanie bez demontażu niewiele daje. Ja robiłem to kilkakrotnie na tyle na ile mi się udało tam wpryskać preparat i smar. Rozruszały się dobrze po 2 miesiącach. Te plastiki, które łączą się z linkami są pod dźwignią zmiany biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość str3ight Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 u mnie w takiej sytuacji zerwala sie sruba mocujaca pedal sprzegla do szkieletu. znajduje sie nad pedalami dosyc ciezko tam podejsc. po wkreceniu tego wszystko bylo juz ok pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudzers Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 czasem wystarczy spryskać wd lub temu podobnym pod osłoną drążka zmiany biegów ,na dżwigienki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kalia Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Ja też mam ten problem, ale ja już używałam wd i pomogło tylko na parę dni i powiedziano mi żeby kupić nową linkę ale nigdzie takiej nie ma. POMOCY!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 (edytowane) linke do smarowania to sie wyjmuje i ustawia w pozycji pionowej, zdejmuje osłonki na końcach i najlepiej najpierw ropa przelewac w pancerz i ruszac wkladem az zacznie płynac brud z ropa, potem ewentualnie popłynie rdza. po calej tej operacji bierzemy bezyne ekstrakcyjna i powtarzamy ta operacje az bedzie spływac czysta benzyna. odstawiamy linke na pare minut az splynie z niej wszystko do konca, bierzemy olej silnikowy i przelewamy linke az wypłynie z drugiej strony na sam koniec pod oslonki dajemy troche smaru zeby nie puszczaly wilgoci i linka gotowa. KALIA jak linka nie jest peknieta ani nie ma popekanego pancerza to nie daj sobie wmówic ze jest do wymiany, najlepiej jak ci cos takiego mówia to zmien mechanika Edytowane 13 Października 2009 przez pawel2163 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PO639GC Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Mój mechan przesmarował linki, ale nie wiele pomogło. Dwójka nadal wchodzi ciężko (czasem zgrzyta jak w starych Jelczach) a wsteczny czasem wogóle nie zazębia, wchodzi jakby nie do końca. Gdzie znajduje się ten plastikowy element? Czy jego wymiana jest kosztowna? Witaj ! Jeśli nadal Tobie doskwiera problem ze zmianą biegów polecam serwis Nissana w Poznaniu na Kościelnej -dali radę w mojej Serence i przy okazji wymiany płynów jesienią zrobili mi to również (skasowali około stówy)=> tel. (0-61)8484521 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertes Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Bardzo dziękuję za podpowiedź. Nadal mam tę trudność. Jednak od pewnego czasu moja Serenka stoi, bo wjechałem komuś w hak holowniczy i mam zderzak do wymiany (dowód mi zabrali, co Panowie w mundurach). Mam jeszcze do wymiany kolumnę kierownicy; chyba do końca marca ze wszystkim się uporam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.