Gość Lukmack Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Witajcie, obserwuję już od dłuższego czasu spadek mocy auta - jakoś gorzej się zbiera, i ma " turbodziurę " szarpie trochę przy wciśnięciu gazu , nie wchodzi na obroty płynnie, dopiero gdzieś od 3,5 tyś płynnie przyspiesza, ale początek obrotrów , to nie jest tez zakres co był wcześniej, może świece ? łączę ten problem z nierównymi obrotami na jałowym, które zazwyczaj utrzymują się w granicach ~500 obr/ min , co jak wiadomo jest trochę nisko. Czy myślicie, ze czyszczenie sławetnego " krokowca " pomoże i w tym dziwacznym przyśpieszaniu ? filt powietrza wymieniony, hmm filtr paliwa to jeszcze przede mną. zupełnie inne auto się zrobiło. echh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 wymien filtr paliwa, przeczysc przepustnice i zobacz co bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 U mnie to samo, wyraźnie na lpg słabo wyczuwalne na benzynce...nie doszedłem co to jest, podejżewam że winna jest instalacja gazowa. Wymieniłem świece, przewody,kopułkę filtr gazu i powietrza - trochę się poprawiło,ale dalej czasami przerwie w tych granicach o których piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 kurcze też mam jakąs dziwną przerwę przy konkretnym naciśnięciu gazu jest wrażenie jakby silnik zastanawiał się przyśpieszać czy nie :? ja od kupienia zmieniłem świece i filtr powietrza,trzeba będzie też filterek paliwa zmienić :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 kurcze też mam jakąs dziwną przerwę przy konkretnym naciśnięciu gazu jest wrażenie jakby silnik zastanawiał się przyśpieszać czy nie :? ja od kupienia zmieniłem świece i filtr powietrza,trzeba będzie też filterek paliwa zmienić :? U mnie przerwa wyczuwalna jak delikatnie naciskam na gaz. Jak depnę to przerwa ginie...Dlatego podejrzewam, że coś z lpg (nie dostaje tyle gazu ile trzeba i szarpie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 kurcze też mam jakąs dziwną przerwę przy konkretnym naciśnięciu gazu jest wrażenie jakby silnik zastanawiał się przyśpieszać czy nie :? ja od kupienia zmieniłem świece i filtr powietrza,trzeba będzie też filterek paliwa zmienić :? U mnie przerwa wyczuwalna jak delikatnie naciskam na gaz. Jak depnę to przerwa ginie...Dlatego podejrzewam, że coś z lpg (nie dostaje tyle gazu ile trzeba i szarpie). Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym. Być może za dużo powietrza :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Witajcie, obserwuję już od dłuższego czasu spadek mocy auta - jakoś gorzej się zbiera, i ma " turbodziurę " szarpie trochę przy wciśnięciu gazu , nie wchodzi na obroty płynnie, dopiero gdzieś od 3,5 tyś płynnie przyspiesza, ale początek obrotrów , to nie jest tez zakres co był wcześniej, może świece ? łączę ten problem z nierównymi obrotami na jałowym, które zazwyczaj utrzymują się w granicach ~500 obr/ min , co jak wiadomo jest trochę nisko. Czy myślicie, ze czyszczenie sławetnego " krokowca " pomoże i w tym dziwacznym przyśpieszaniu ? filt powietrza wymieniony, hmm filtr paliwa to jeszcze przede mną. zupełnie inne auto się zrobiło. echh Objawy wskazują na sonde lambda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SaBaKa Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Ja ostatnio u siebie zauwazylem ze samochod na benzynie zrobil sie strasznie mulowaty, slabo wchodzi na obroty, teraz na LPG bardziej dynamiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Odnośnie sondy lambda: w jaki sposób zdiagnozować, że nie pracuje właściwie? (To czy wogóle pracuje to proste) Ja mam analogiczne objawy o jakich pisze Luckmack ale sondy to raczej jestem pewien, bo gaziarz podłączył kompa i testowaliśmy jaki jest skład mieszanki podczas jazdy i przyspieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Można Voltomierzem to sprawdzić w jakie wartości sonda pokazuje a najelpiej to podłaczyc się w stani Nissna do Consula i wszytko przesledzić łącznie z sondą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Ostatnio u kumpla czyscilem krokowy , objawy prawie te same o ktorych piszecie i potem jeszcze tzw reset kompa przez dluzsze odlaczenie od zasilania. Rewelacja obroty na lpg takie same jak na paliwie . Moze i w tym przypadku cos takeigo pomoze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Można Voltomierzem to sprawdzić w jakie wartości sonda pokazuje a najelpiej to podłaczyc się w stani Nissna do Consula i wszytko przesledzić łącznie z sondą. Coobcio, ile kosztuje wjazd do ASO i diagnostyka? U mnie autko nie chodzi tak jakbym oczekiwał i byłbym gotów sprawdzić co w nim nie gra(Vmax na gazie 170, przeciętne przyspieszenie). Niestety bez sprzętu diagnostycznego to mi wymienią pół autka i nie dojdą do przyczyny ;-) Najlepiej jakby przy okazji znali się na lpg :-D bo to może być główna przyczyna bolączek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 W Warszawie na ul. ostrobramskiej (na przeciwko Mc) za podłączenie do Comsula biorą 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 co to jest ten krokowy :? bo nie trybie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 A wiecie co (Kuba bedzie wiedzial o tych moich obrotach mysle) jak mialem u siebie problemy z obrotami to podjechalem do jednego goscia i mi sprawdzil szczelnosc silnika poprzez podlaczenie do specjalnej maszyny robiacej dym (taki jak w dyskotece) i sprawdzil szczelnosc - efekt wszystko oki. Jak mi powiedzial ze prawdopodobnie ma takie cos jako jedyny w Polsce i zaplacilem chyba 60pln to sie zdziwilem .Ale jako jedyny poradzil mi jeszcze raz zajzec do slynnej pary: przepustnica i silnik krokowy. Efekt taki ze juz mam spokoj ze znana juz w klubie usterka obrotow silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 JA u Siebie bym sprawdził szczleność orurowania turbo bo coś mi ladowanie spoada na wysokich obrotach za szybko :roll: Poweidz gdzie można dokonać sprawdzenia szczlniści bo nie chce mi sie wycaigać całej turbo instalacji i sprawdzać wszytkeigo metodą hałupniczączyli wanna i dmuchanie za duzo tych rurek jest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.