Gość pan_jabu Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 tak jak napisałem powyżej, powinieneś sprawdzić termostat. Inna rzecz, że jeśli masz gorący silnik i chłodnice, to oznacza ze on działa bo gorąca woda dochodzi do chłodnicy, pytania tylko czy się zawiesza czy jest 100% sprawny. Z chłodnicy masz wyprowadzenie wody na blok, dołem, na metalowym odcinku jest zamontowany taki czujnik (wkręcony w rurę), on sprawdza temp. wody i daje znać czy ma się załączyć wiatrak. Można go sprawdzic podgrzewając go, ale trzeba zrobic prosty obwód prądowy żeby sprawdzić czy pod wypływem temperatury dochodzi do zamknięcia obwodu. (to odnośnie wiatraka). Nadal jestem ciekawy, co było przyczyną wymiany uszczelki, miałes przedmuchy do zbiorniczka płynu ? Po wymianie uszczelki planowałeś głowicę ? jakiej grubości uszczelka poszła ? Są trzy grubości 1,15;1,2;1.25 mm (kompozyt lub metal) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilhsx Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 A więc tak, teraz siedziałem i dłubałem w samochodzie nawet licznik wykręciłem... ehh : ) A więc odpowietrzyłem cały układ jeszcze raz rozebrałem licznik i jak przytrzyma sie palcem to dobrze pokazuje temperature : ) Prędkościomierz tez nie działa takze do wymiany ogolnie all. Nie montowałem tej przeźroczystej szybki zeby miec mozliwosc przytrzymac i widziec prawdziwą temperaturę. Teraz jak sie nagrzeje wszystko jest gorące i jak wchodzi pow połowy załącza sie wiatrak. Co by znaczyło że na razie jest wszystko git. Zobaczymy co będzie jak pojeżdżę i czemu sie zagotował wczoraj. Podejrzewam że układ był zapowietrzony trochę. Uszczelka pod głowicą była zmieniana bo raz jechałem i nagle zgasł mi samochód, odpalił dopiero jak ostygł. I spaliny szły przez chłodnice aż. Uszczelkę kupował mechanik także powiem szczerze nie dopytywałem się o grubość. W każdym razie metalowa. Głowica była oczywiście splanowana i niby wszystko było ok. Powiedział mi że generalnie były przedmuchy na całej uszczelce i pokazywał. Jako przyczynę podał to że ktoś kiedyś zmienił uszczelkę i nie splanował głowicy a mi się auto zagrzało i efekt był jaki był ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.