fazownik81 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Witam wszystkich:) Stałem sie posiadaczem Datsuna Autko zadbane ale trochę brak dokładności przy remoncie daje sie we znaki.. Cieknące uszczelki nie wymieniane tylne hamulce przez 30 lat zamek klapy wycieraczki, ręczny, amorki i pare innych pierdółek w zawieszeniu:) Po mału sie za niego zabieram:) Części o dziwo są dostępne tylko trzeba poszukać W gratisie dostałem silnik 1.2 i 3 bagażniki części... Po problemach rejestracyjnych trwających prawie tydzień wreszcie można szurać pazurkiem po asfalcie hehe:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 A może jesteś z Łodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Bardzo fajne autko- zapraszam do oglądnięcia mojego Blue... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazownik81 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 (edytowane) Jestem z Pionek:) Aktualnie przesiaduje w Olsztynie. Staram sie dojść do ładu z tym potworem heh. Jakie macie panowie doświadczenie z przednim zawieszeniem? Na dołkach kiera sama skręca.. Posiada ktoś zwas moze materiały o tym aucie ? Książki, dane, i rodzaje silników ? Gaznik zaczyna szwankować i chyba bede zmuszony go ogarnąć... Przydała by sie tez jakaś dobra meta z częściami Auto po małych przejściach zaczęło hamować Wymienione cylinderki, szczęki i płyn, układ odpowietrzony. Wymieniona uszczelka klawiatury bo jak zwykle właściciel zamiast ruszyć dupsko do sklepu na sylikon pokleił.. Teraz gaźnik ma ktoś jakiekolwiek dane gaźników z tych motorów? Był bym bardzo wdzięczny.. Trochę podziałałem: Wymiana końcówek drążków, sworzni, wahaczy przednich, wahacza tylnego, sprężyn tylnych, naprawa klamki, świateł, gum na przegubach, przewodów hamulcowych, czeka mnie jednak wymiana calutkiej elektryki wywalenie alarmu i całkowicie nowe przewody do hampli i hample od czegoś nowszego może ktoś wie czy da się coś podpasować ? Teraz czeka na wymianę belki zawieszenia i silnika bo pordzewiała i malowanie... Dalej niestety nie mam nic o silniku... Zawory grzechoczą jak siemasz wiktor, może ktoś wie jak ustawić ? Ciężko mi znaleźć cokolwiek o tych motorach a nawet nie mam oznaczeń. Edytowane 17 Maja 2011 przez fazownik81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zawory grzechoczą jak siemasz wiktor, może ktoś wie jak ustawić ? Ciężko mi znaleźć cokolwiek o tych motorach a nawet nie mam oznaczeń. ja w cherrym z '84 1,5 ustawiałem jak w starym fiacie, czyli na czuja. (powinno się na szczelinomierz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazownik81 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 No i stało sie: http://forum.nissanklub.pl/uploads/monthly_09_2011/post-25542-0-52119400-1315898512_thumb.jpg Na szczęście byłem przygotowany na taką ewentualność: http://forum.nissanklub.pl/uploads/monthly_09_2011/post-25542-0-14791400-1315898637_thumb.jpg Zawory wyregulowane na szczelinomierz 0,15ssące 0,25 wydech klawiatura wyszlifowana podorabiane drązki skrzynie biegi wchodzą cudnie. brak poduszek pod całość musiałem założyć używki w dostatecznym stanie.... Plan kolejny wygięcie calutkiego wydechu z nierdzewki i oczywiście uszczelka miski + simeringi wału. Narobiło sie:) Odkręcił sie przegub i przywalił w miskę, postanowiłem zmienić silnik bo ten ma słabe sprężanie, przełożyłem i okazało sie: aparat po wyczyszczeniu nie działa, założyłem stary jest iskra. Gaźnik wyczyszczony wszystko podpięte paliwo podaje i auto nie pali. Próbowałem kręcić zapłonem ale nic to nie dało ani na gazie ani na benzynie. Zawory chodzą nawet nie stukną paliwo jest w cylindrach bo mokre świece. Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 spróbuj poczyścić aparat, kopułkę i palec, albo wymienić cewkę zapłonową na jakąś inną (np. z malucha ) kiedyś w b11 tak miałem i pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazownik81 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 spróbuj poczyścić aparat, kopułkę i palec, albo wymienić cewkę zapłonową na jakąś inną (np. z malucha ) kiedyś w b11 tak miałem i pomogło. 3 dni temu wszystko działało na innym silniku, M75 >> M72 Jak się cewka zepsuje to jest iskra ? Auto wogule nie załapuje nawet tylko strzela czasem jak kręcę aparatem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 mój miał iskrę, a mimo wszystko nie zapalał. może była za słaba... nie wiem. po podłączeniu drugiego aparatu i innej cewki (z malucha właśnie) i nyska odpaliła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazownik81 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 mój miał iskrę, a mimo wszystko nie zapalał. może była za słaba... nie wiem. po podłączeniu drugiego aparatu i innej cewki (z malucha właśnie) i nyska odpaliła. Jutro będę próbować Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 zmieniłem troszkę tytuł mam nadzieję że ok no i troszkę wygląd całego działu ,,,na podział aut W [tagach] co wam mogę podpowiedzieć to nie wiem czemu na niezbyt jeżdzonym silniku 'nowe" świece zmieniły odstęp i iskra czerwona ,,,,, po korekcji o coś twardzego sie poprawiło ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazownik81 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 zmieniłem troszkę tytuł mam nadzieję że ok no i troszkę wygląd całego działu ,,,na podział aut W [tagach] Co wam mogę podpowiedzieć to nie wiem czemu na niezbyt jeżdzonym silniku 'nowe" świece zmieniły odstęp i iskra czerwona ,,,,, po korekcji o coś twardzego sie poprawiło ,,, Wszystko ok Ze względów mi nieznanych lampa przy mnie nie działa czary jakieś, wiec tłok do góry na pierwszym garze i palec powinien być na pierwszej świecy, i był... ale nie ta stroną gdzie się styka z kopułką jaki ja głupi Po obróceniu aparatu o 90 stopni silnik odpalił, chodzi równo i głośno bez rur które właśnie dorabiam z kwasówki. Okazało sie też ze mam 3 rózne silniki a nie takie same. M72 M79 i M75 M75 ma wyższy blok oraz inne kolektory. Po założeniu silnika M72 okazało się ze flansze przegubów nie pasują sa wieksze a przeguby sa grubsze i mają inny wieloklin od strony zwrotnicy. Reasumując M72 i M79 takie same przeguby i kolektory M75 inne kolektory i przeguby. Ciekawostką jest też w kolektorze wydechowym przepustnica na środkowych garach nie mam pojęcia po co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 swego czasu ja miałem - sunny b11, brat - cherry n12 i ojciec sunny b12. Mieliśmy do tego drugi taki sam kpl. na części i silniki z b11 i n12 były identyczne i można je było zamieniać, ale skrzynie miały właśnie różne flansze przegubów i trzeba było przekładać z półosiami. b11 i n12 były 1,5 benzyna + gaz, a b12 1,7 diesel. a ta przepustnica czym jest sterowana ?? jakieś cięgła czy podciśnienie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazownik81 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 (edytowane) a ta przepustnica czym jest sterowana ?? jakieś cięgła czy podciśnienie ?? Raczej podciśnienie. Autko dostało też nowy sprzęt: Po 2 latach użytkowania auto wygląda tragicznie, lakier płatami odpada i wyłazi rdza, całe szczęście ze mam tylko jedną dziure w podłodze i to od strony pasażera. Elektryka cała co wymiany bo nadrutowane strasznie, progi nadkola pękają, słupki też. Widać ze gość robił to tylko na sprzedaż.. Poszukuje prawych drzwi bo te niedługo się rozpadną Miedzy silnikiem M75 i M92 i 79 jest jeszcze różnica w docisku i wałku sprzęgłowym. M75 ma krótszy wałek oraz wieniec szerszy (bardziej odsunięty od silnika) Łożyska są takie same, tarcza i docisk też. Prośba do admina o poprawienie fotek:) Edytowane 24 Grudnia 2011 przez fazownik81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 a gdzie te fotki dałeś bo nic nie widzę gdzie to jest ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.