ziblau Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 http://www.hellupload.com/bzdzhj0086el/wycieraczka.rar.html lub http://download.hellshare.pl/wycieraczka-rar/11734104/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 witam czy ktos ma instrukcję, fotki itp. jak przerobić silniczek wycieraczek z poloneza do tino i z jakiego dokładnie poloneza musi być??? za wszelką pomoc dziękuję. Mój mail to leosport@interia.pl Kolego, info poszło na PW a reszta na meila. http://www.helluploa...raczka.rar.html lub http://download.hell...a-rar/11734104/ Te strony, to jakieś chore - tradycyjnie coś za coś trzeba płacić, chociażby sms-em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziblau Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 mirekg9 Za nic nie trzeba płacić wystarczy przeczytać co pisze na stronie.Darmowe pobieranie też jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 A jak ściepać tj zrzucić przednią osłonę plastikową-czy muszę potem kupić jakieś kołeczki czy jest to do uratowania? Też mi już silnik powoli pada a tu trasa nad morze się szykuje....... Aha ten do poldka to 6 pinowy jak ktoś tam na forum już pisał? Dzięki panowie z góry za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zaślepki wychodzą bez problemu, lecz rób to ostrożnie i delikatnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rufer Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam, miałem ten problem, wstawiłem silnik od opla astry 5 przewodów, wystarczy zamienić kolejność przewodów, zrobię zdjęcia i wrzucę jak to wszystko wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Fajnie dzięki za zainteresowanie! A jeszcze jak będzie foto to już ekstra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rufer Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam ponownie ! Zaszła pomyłka, nie z mojej winy, kolega ze szrotu dał mi kilka silniczków wycieraczek, abym sobie dopasował. Silniczek który zamontowałem nie pochodzi z astry, tylko z forda escorta mk VII, czyli ostatnie modele przed focusem. Pasuje jeszcze z jednego powodu ma plastikową osłonę przed wodą, którą idzie upchnąć na podszybiu tinki. Przepraszam za wprowadzenie w błąd jutro postaram się wrzucić zdjęcia, oraz opis sposobu podłączenia. Wszystko jest proste trzeba tylko wywiercić otwory w mocowaniu, jest trochę inny rozstaw śrub, no i oczywiście przewody, ale też nie ma problemu i każdy laik powinien sobie poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Spoko:) Ja mam dyga przed zrzuceniem tylko tych plastików co osłaniają cały ten mechanizm pod szybą. Jakimś śrubokrętem to robicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Np. zaślepki pod uszczelką mają małe wycięcia i tam podważasz śrubokręt. Dla pewności aby nie złamać gdyby się przekrzywiał wyciągany bolec, to użyj dwóch śrubokręcików. Tak jak pisałem wyżej - sprawa nie jest skomplikowana. U siebie nie uszkodziłem żadnego. WRÓĆ - pod uszczelką są chyba inne zaślepki-bolce. Ale te o których piszę to będziesz je widział po tych specyficznych wycięciach. Edytowane 4 Lipca 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Dzięki Mirek! I dobrej nocy!Jadę jutro regenerować lampy to może jakieś foto dam! Taki owoc oddania lamp fachowcowi! No i po bólu-zregenerowałem ten silniczek(woda i smar tam był)ale wżery już są lekkie i te styki tak jakoś lichio osadzone w tym plastyku ale działa:) Długo się nie nacieszyłem czasówka i spryskiwanie działają jak im się spodoba ale przed wczasami już tam nie będę zaglądał Długo się nie nacieszyłem czasówka i spryskiwanie działają jak im się spodoba ale przed wczasami już tam nie będę zaglądał Edytowane 9 Lipca 2013 przez sigma3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Ale spryskiwacze nie mają przecież nic wspólnego z silniczkiem. Może "pada" przełącznik wycieraczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Dzięki Mirek! I dobrej nocy!Jadę jutro regenerować lampy to może jakieś foto dam! Sigma podaj proszę w skrócie jaką technikę zastosowałeś do tych lamp ? jakie pasty, obroty i typ "futerka" w ilu etapach to robiłeś? Czy doszło do znacznego zmniejszenia grubości tworzywa? Bo pytanie czy usunąłeś całkowicie wżery czy "tylko je zapolerowałeś? Edytowane 20 Lipca 2013 przez Bodek05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Panowie, może dyskusje o lampach będziecie kontynuowali w odpowiednim wątku: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/80002-samodzielna-regeneracja-lamp-przednich/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Mirku ale jak podciągniesz do siebie tą dźwignię wycieraczek to zadziała spryskiwacz i 2 razy wycieraczki powinny przetrzeć szybę? Dziś kupiłem taki silnik: tylko czy to ten co go można przerobić? Bodek lampy robił mi Pan z Sosnowca a co do efektów to za wcześnie pisać. Nr do tego Pana od lamp:507176028. Ok Burning na przyszłość się poprawię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Ano, powinny się ruszyć z dwa/trzy razy. Co do silniczka, to nie wiem od czego on jest. Koledzy wyżej pisali o różnych silniczkach i również o przewiercaniu otworów. Pewnie żaden silniczek /używka/ nie będzie tańszy od nowego do Poldka, a i tak trzeba przerabiać i wiercić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Ale przecież oryginalny silniczek można regenerować! W Warszawie, gdzie warsztaty nie są najtańsze, zrobienie przodu (wraz z demontażem i montażem) kosztuje 350zł. A sądzę, że można rozebrać samemu (choć to sporo roboty) i oddać do regeneracji sam silniczek, co cenowo wyjdzie pewnie podobnie, co nowy od Poloneza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Silniczek do Atu, podobno kosztuje ok.30zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stefan85 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Panowie czy moge również prosić o instrukcje jak podmienić silniczek na ten z poloneza? stefan_85@interia.pl Wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 ztcw kilka postów wyżej jest link do instrukcji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stefan85 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) ztcw kilka postów wyżej jest link do instrukcji.. Faktycznie tylko ta strona do pobierania mnie przerosła ale juz opanowałem wielkie dzieki ;] Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 NO to jest z poloneza i podobno z atu ale ma 6 przewodów a czytałem,że ma być 5 jeszcze próbowałem ściągać instrukcje z tej niby darmowej strony gdzie jest opis przeróbki silnika z poloneza ale jakoś to mi nie chce się poddać-może ktoś by mi na pw mógł wysłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 (edytowane) Ten punkt o silniczku był podobno mega-hitem, lecz gdy kolega odszedł z forum /zmienił autko/ to ten punkt ze swojej listy usunął. Ale są jeszcze osoby które ten punkt posiadają. Edytowane 9 Września 2015 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Tylko czy zechcą się tym hitem podzielić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcindzk Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Potwierdzam fachowośc porady dotyczącej silniczka od poloneza. Właśnie mija tydzień od momentu jak elektryk przełożył mi taki silniczek w miejsce oryginalnego z nissana, działa super.Moim zdaniem nie ma co kombinować z regeneracją koszt regeneracji STAREGO silniczka a montaż nowego moim zdaniem się nie opłaca. Zakupiłem silniczek z poldka (5 pinów) tj koszt 56zł (silniczek + kurier) 60zł robocizna. Reszte zostawiam do oceny forumowiczom.Dziękuje za wcześniejsze posty dot. powyższego tematu jednak poldek w tym temacie jest the best. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.