Bodek05 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 (edytowane) Tu piszmy o naszych silniczkach i ich bolączkach. Edytowane 5 Października 2009 przez Bodek05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 (edytowane) Tu piszmy o naszych silniczkach i ich bolączkach. Świetna robota jestem nastyępny co ma benzyniaczka. Moja pierwsza sprawa to; Uszkodziła mi sie poduszka skrzyni biegów, jest mała usterka i nie dokuczliwa, byłem w serwisie zapytać o cenę, 408 zł.I narazie nie wymieniam bo za drogo za kawałeczek okrągłej tulejki gumowej tyle kasiorki?????. Może ktos miał podobny problem , czy mozna dostać ZAMIENNIK. Edytowane 6 Października 2009 przez dzingis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 (edytowane) Wprawdzie problemu takiego nie miałem, ale gdybym miał to poszukałbym tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/34-czeci-gdzie-szukaae/ , i najpierw namierzyłbym link do katalogu części zamiennych, w katalogu (wg VIN, lub po roczniku, wyposażeniu auta) namierzyłbym fabryczne oznaczenie poduchy, tak "uzbrojony" kopnąłbym się, w podanym dziale, w linki do sklepów - może się okazać, ze nie zamiennik, a oryginał będzie do dostania i sporo tańszy niż w ASO. Edytowane 6 Października 2009 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Świetna robota jestem nastyępny co ma benzyniaczka. Moja pierwsza sprawa to; Uszkodziła mi sie poduszka skrzyni biegów, jest mała usterka i nie dokuczliwa, byłem w serwisie zapytać o cenę, 408 zł.I narazie nie wymieniam bo za drogo za kawałeczek okrągłej tulejki gumowej tyle kasiorki?????. Może ktos miał podobny problem , czy mozna dostać ZAMIENNIK. O a czym się to objawia?! Mi czasami bieg wejdzie ze zgrzytkiem ale to chyba dlatego że w Tinkach skok jest długi trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotruslo Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Właśnie, czym to się objawia?? Ja na razie zgrzytów nie mam w skrzyni ale jak 5 wrzucam to zdarza się że muszę to robić "na chama". Zastanawiam się w czym rzecz i może się okazać że w właśnie tu pies pogrzebany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 (edytowane) Nie wiem czy dobrze słyszałem, że 5 bieg jest bolaczką nissanowską. Ale to tylko takie słuchy mnie zaleciały. W swoim traktorku z biegami nie mam problemów, czasem mi z nieznacznym oporem 2 wchodzi, ale to chyba związane z osłabionym wcisnięciem sprzegła po wyrzuceniu 1. A swoją (porządkową) drogą, to biegi nie powinny się znaleźć w niezałożonym temacie "Skrzynia"?!? Edytowane 6 Października 2009 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Objawy są takie, jak wrzucę wsteczny bieg i trochę za szybko puszczę sprzęgło to lewarek od zmiany biegów podnosi sie około 2-3cm, do góry,oraz w czasie jazdy gdy zdejmę nogę z gazu lewarek lekko sie porusza.W moim nissaniku jest lekko uszkodzona poduszka ta od strony skrzyni biegów, ale tylko wtedy daje znać o sobie jak cofam, a numer katalogowy z ASO to;11320-BU001. Tam są dwie poduszki zamontowane w jednej kołysce, która podtrzymuje skrzynie biegów. Jest to tulejka z gumą , i właśnie ta guma w dolej jej części sie oberwała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Poduszkę do sinika można dostać bez problemu są zamienniki a do skrzyń brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin1977 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Witam, Ja dorzucę garść problemów, jakie mam z moim silnikiem. Autko ma 7 lat, no i mój pierwszy problem to właśnie dziurawa chłodnica. Koszt chłodnicy to 330 PLN. Płynu wchodzi 6,75 litra (ale to się dopiero okaże). Przy okazji wyszło, że miska olejowa jest skorodowana!! i stąd bierze się ubywanie oleju u mnie! I tu ciekawostka koszt miski olejowej w ASO-Warszawa (zamiennik)350 PLN!! Mnie udało się zdobyć zamiennik za 66 PLN, bo pasuje miska od Almery I silnik 1.6 (w teorii, się zgadza, zobaczę co powiedzą mechanicy jak dostaną część). Mam nadzieję, że się przyda komuś Pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Przy okazji wyszło, że miska olejowa jest skorodowana!! i stąd bierze się ubywanie oleju u mnie! I tu ciekawostka koszt miski olejowej w ASO-Warszawa (zamiennik)350 PLN!! Mnie udało się zdobyć zamiennik za 66 PLN, bo pasuje miska od Almery I silnik 1.6 (w teorii, się zgadza, zobaczę co powiedzą mechanicy jak dostaną część). Mam nadzieję, że się przyda komuś Pozdrawiam, Marcin A możesz uściślić od którego 1,6 pasuje? nie znam zbytnio Almery - piszesz że I czyli nie QG ? taki jak był w Primerach. Na szczęście nie mam tego problemu ale wszelkie informacje o zamiennikach są cenne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Przy okazji wyszło, że miska olejowa jest skorodowana!! i stąd bierze się ubywanie oleju u mnie! I tu ciekawostka koszt miski olejowej w ASO-Warszawa (zamiennik)350 PLN!! Mnie udało się zdobyć zamiennik za 66 PLN, bo pasuje miska od Almery I silnik 1.6 (w teorii, się zgadza, zobaczę co powiedzą mechanicy jak dostaną część). Mam nadzieję, że się przyda komuś Pozdrawiam, Marcin A możesz uściślić od którego 1,6 pasuje? nie znam zbytnio Almery - piszesz że I czyli nie QG ? taki jak był w Primerach. Na szczęście nie mam tego problemu ale wszelkie informacje o zamiennikach są cenne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin1977 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Przy okazji wyszło, że miska olejowa jest skorodowana!! i stąd bierze się ubywanie oleju u mnie! I tu ciekawostka koszt miski olejowej w ASO-Warszawa (zamiennik)350 PLN!! Mnie udało się zdobyć zamiennik za 66 PLN, bo pasuje miska od Almery I silnik 1.6 (w teorii, się zgadza, zobaczę co powiedzą mechanicy jak dostaną część). Mam nadzieję, że się przyda komuś Pozdrawiam, Marcin A możesz uściślić od którego 1,6 pasuje? nie znam zbytnio Almery - piszesz że I czyli nie QG ? taki jak był w Primerach. Na szczęście nie mam tego problemu ale wszelkie informacje o zamiennikach są cenne Witam, no i tu ciekawostka bo to silnik QG16DE. Dokładnie od pierwszej Almerki. Aha mechanicy za olej + płyn chłodzący + uszczelniacz (specjalny w tubce, bo tam pod miskę żadnych uszczelek się nie daje) + robocizna, wzieli 320 PLN. Mam oczywiście kontrolować. Miska wybitnie przegniła była z jednej strony, bo tam rura wydechowa przechodzi i nagrzewa. Potem chclapnie woda i powolutku rdza się wdaje. Pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 A możesz uściślić od którego 1,6 pasuje? nie znam zbytnio Almery - piszesz że I czyli nie QG ? taki jak był w Primerach. Na szczęście nie mam tego problemu ale wszelkie informacje o zamiennikach są cenne Witam, no i tu ciekawostka bo to silnik QG16DE. Dokładnie od pierwszej Almerki. Aha mechanicy za olej + płyn chłodzący + uszczelniacz (specjalny w tubce, bo tam pod miskę żadnych uszczelek się nie daje) + robocizna, wzieli 320 PLN. Mam oczywiście kontrolować. Miska wybitnie przegniła była z jednej strony, bo tam rura wydechowa przechodzi i nagrzewa. Potem chclapnie woda i powolutku rdza się wdaje. Pozdrawiam, Marcin Naprawiłem przepustnicę powietrza- mianowicie , rozkręcenie ,demontaż i czyszczenie. Objawy ; zacinanie sie pedału przyśpieszenia i skaczące obroty silnika na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowek Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) mam almere tino silnik 1.8 silnik na przebieg 115tys po przejechaniu non stop 250 km zaczal dochodzic mnie jakis inny dwiek spod maski tzn silnik pracuje normalnie ale jest slyszalny jeszcze inny dzwiek wraz z dodaniem gazu ten dzwiek sie rowniez staje lekko glosniejszy żadne kontrolki swiadczace o uszkodzeniu silnika sie nie swieca. wg mnie dzwiek ten dochodzi z prawej strony slilnika dzwiek jest basowy tak jakby jeszcze cos innrgo pracowało. tylko cholera wie co i jest to upierdliwe. Edytowane 13 Maja 2010 przez mrowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Na obecną chwile to nie wiem co to może być, ale, że po prawej jest rozrząd, to proponowałbym wziaść kogoś "do pary", podnieść maskę, odpalić stojące auto, posadzić pomocnika za fajerką, i niech sie pobawi dodawaniem gazu, a samemu zlokalizować źródło dźwięku - jesli okazałoby się że to łańcuszek, to sprawdzenie napinacza, i moze się tez okazać, że nowego łańcuszka bedzie potrzeba poszukać. No i to tyle z mego wróżenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowek Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) chyba to jednak nie lancuszek, ile kotrolek powinno sie swiecic po wlozeniu kluczyka i uruchamianiu samochodu? obroty silnika w jakim powinny byc przedziale? nie swieci mi sie kontrolka ladowania, spalona zarowka uszkodzony obwod czy moze cos innego np cos z alternatorem? jaki serwis polecacie w warszawie lub okolicy kierunek na grodzisk maz. Edytowane 13 Maja 2010 przez mrowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greck Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Ja odświeżę troszke temat i też "pochwalę się" co boli mojego TINUSIA... Po kupnie samochodu i przejechaniu 1500 km do Polski okazało się że siadła sonda Lambda... teraz chceck dalej świeci i pewnie elektryk w tym tygodniu powie mi że katalizator do wymiany... to niestety nie koniec... po przejechaniu kolejnych 1500 km TINO spalił cały olej (temat na forum). Poza tym zaciera mi się z tyłu wycieraczka i cieknie mi delikatnie spod dachowej anteny radiowej. No ale jak sobie z tym wszystkim poradze, to mam nadzieje ze bede sie juz tylko cieszył jazdą Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Chyba gdzieś na forum obiło mi się o oczy, że sondy lambda w nismo nie należą do najmocniejszych, nie mniej też "nie padają jak muchy". Jeżeli olej z silnika znika Ci niczym królik w kapeluszu magika, to faktycznie katalizator mozesz mieć zrąbany. Co do wycieraczek (przód i tył) to niestety jest to nissanowska "pięta achillesowa", tu już trzeba zadziałać w opcji "zrób to sam" czyli silniczek tylny zdemontować, roznitować, przeczyścić, przesmarować, skręcić, i cieszyć się bezawaryjną pracą, natomiast z przodu (nie pomnę co ze smarowaniem ) napewno trzeba pokombinować z lepszym zabezpieczeniem przed korozją. Cieknie spod anteny na dachu? Upsssss.... z czymś takim się nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greck Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Cieknie spod anteny na dachu? Upsssss.... z czymś takim się nie spotkałem. Jest taka delikatna plamka na podsufitce i uszczelka przy antenie odgięta... czeka mnie demontaż podsufitki sprawdzenie czy rzeczywiście tam cieknie i ewentualne zabezpieczenie na przyszlość... wydaje mi się ze to efekt tego że poprzedni właściciel wjechał na automatyczna myjnie nie wykręcając anteny... no ale małymi kroczkami do przodu i będzie hulać wszystko jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.