Gość bartekizunia Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 (edytowane) Witam posiadam nissana serene 2.0 Td z silnikiem CD20T zamontowalem w nim zegar doladowania turbo oraz boost control .Doladowanie normalne bez modyfikacji jest na poziomie 10 psi .Po zamontowaniu boost controlera i ustawieniu go na 12 psi otwiera sie zawor "przeladowania " moje nazewnictwo :)a wyglada to tak Wiec kiedy osiagam 12 psi ten zawor sie otwiera i tu pytanie czy mozna go zatkac bez szkody dla silnika ? Edytowane 10 Października 2009 przez bartekizunia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekizunia Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Widze ze sam bede musial sobie odpowiedziec metoda prob i bledow ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel18PL Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Serena raczej nie będzie zbyt żwawa W Top gear nazwali ją najwolniej rozpędzającym się autem na wyspach.... sory za ot:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekizunia Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) Widzisz to co pokazywali w Top Gear to bylo Nissan serena z silnikiem 2.0 D a moj jest 2.0 td ten sam co jest w primierze to Jap import .a tu jest filmik z moja serenka sorry za jakosc bedzie lepszy . Edytowane 14 Października 2009 przez bonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Ten zawór to wastegate. Z tego co wiem to nie można go zatykać bo można przeładować silnik lub np. uszkodzić dolot i pewnie też turbinę. MBC chyba steruje właśnie wastegatem. Doktor Nismo mógł by powiedzieć najwięcej na ten temat ale siedzi aktualnie we francji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Kurde te silniki to takie nie podatne na podnoszenie mocy, bynajmniej z turbo można coś tam zyskać. Dodatkowo warto zainwestować w IC, podobno przyrost ok 5KM, zrobić wydech. Ciekaw jestem za ile wypluje uszczelkę pod głowicą (oby nie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekizunia Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) W jaki sposob moglby uszkodzic dolot zrobic w nim dziure?Zwiekszenie doladowania o 2-3 psi nie moze uszkodzic dolotu .wastegate masz przy turbo ktory jest uruchamiany przez cieglo.a to jest zawor upustowy zadalem to pytanie bo bylem ciekaw waszych odpowiedzi .pozdrawiam Edytowane 14 Października 2009 przez bartekizunia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Tak więc nie jestem specem w tej dziedzinie ale tudzież ponoć właśnie sterując wastegatem osiągnął byś większe doładowanie. Ode mnie było by na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekizunia Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Masz racje mozesz zwiekszyc doladowanie poprzez podkrecenie tego ciegla .Ja zwiekszylem doladowanie montujac boost controller pomiedzy turbo a actuatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Musze przyznac ze sie ladnie zbiera ,powiedzialbym ze nawet ciut lepiej od primimy z 2,0td wywal egr bedzie lepsza reakcja na gaz Duzo tez mozna zyskac wydechem ,swego czasu testowalem sunnego 2,0d bez wydechu ,ryczal pieknie i zbieral sie o niebo lepiej PS ciekawe ile mozna w tym silniku ugrac zmiana turbiny i zachipowaniem chyba jeszcze nikt nie probowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekizunia Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wiesz nie chcem go zajechac mam w planie intercooler ,egr jest nastepny do zaslepienia duzo syfu dostaje sie do silnika przez niego .Kolega mam sprzet do plukania silnika wiec chcem go wyczyscic jest po pelnym servisie ale czego sie nie dotknie to sadza i olej :)W nissanie largo byl montowany intercooler i mial okolo 100 KM ten ma 90 KM ale ja raczej mysle ze zostalo stadko 80KM .Nistety nie moge go zhamowac bo mam automatyczna skrzynie i nie chca sie tego podjac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.