Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tuning Nissan Serena cd20t 2.0 td


Gość bartekizunia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam nissana serene 2.0 Td z silnikiem CD20T zamontowalem w nim zegar doladowania turbo oraz boost control .Doladowanie normalne bez modyfikacji jest na poziomie 10 psi .Po zamontowaniu boost controlera i ustawieniu go na 12 psi otwiera sie zawor "przeladowania " moje nazewnictwo :)a wyglada to takpost-28168-1255199633,0307_thumb.jpg

 

 

Wiec kiedy osiagam 12 psi ten zawor sie otwiera i tu pytanie czy mozna go zatkac bez szkody dla silnika ?

Edytowane przez bartekizunia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz to co pokazywali w Top Gear to bylo Nissan serena z silnikiem 2.0 D a moj jest 2.0 td ten sam co jest w primierze to Jap import :).a tu jest filmik z moja serenka sorry za jakosc bedzie lepszy :).

Edytowane przez bonzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zawór to wastegate. Z tego co wiem to nie można go zatykać bo można przeładować silnik lub np. uszkodzić dolot i pewnie też turbinę. MBC chyba steruje właśnie wastegatem. Doktor Nismo mógł by powiedzieć najwięcej na ten temat ale siedzi aktualnie we francji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde te silniki to takie nie podatne na podnoszenie mocy, bynajmniej z turbo można coś tam zyskać. Dodatkowo warto zainwestować w IC, podobno przyrost ok 5KM, zrobić wydech. Ciekaw jestem za ile wypluje uszczelkę pod głowicą (oby nie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob moglby uszkodzic dolot zrobic w nim dziure?Zwiekszenie doladowania o 2-3 psi nie moze uszkodzic dolotu .wastegate masz przy turbo ktory jest uruchamiany przez cieglo.a to jest zawor upustowy zadalem to pytanie bo bylem ciekaw waszych odpowiedzi .pozdrawiam

Edytowane przez bartekizunia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc nie jestem specem w tej dziedzinie ale tudzież ponoć właśnie sterując wastegatem osiągnął byś większe doładowanie. Ode mnie było by na tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze przyznac ze sie ladnie zbiera ,powiedzialbym ze nawet ciut lepiej od primimy z 2,0td :unsure: wywal egr bedzie lepsza reakcja na gaz :rolleyes: Duzo tez mozna zyskac wydechem ,swego czasu testowalem sunnego 2,0d bez wydechu ,ryczal pieknie i zbieral sie o niebo lepiej :devil:

PS ciekawe ile mozna w tym silniku ugrac zmiana turbiny i zachipowaniem chyba jeszcze nikt nie probowal :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz nie chcem go zajechac :) mam w planie intercooler ,egr jest nastepny do zaslepienia duzo syfu dostaje sie do silnika przez niego .Kolega mam sprzet do plukania silnika wiec chcem go wyczyscic jest po pelnym servisie ale czego sie nie dotknie to sadza i olej :)W nissanie largo byl montowany intercooler i mial okolo 100 KM ten ma 90 KM ale ja raczej mysle ze zostalo stadko 80KM :).Nistety nie moge go zhamowac bo mam automatyczna skrzynie i nie chca sie tego podjac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...