Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 czy to normalne? Wystaczy ze wlacze wentylacje lub wentylator chlodnicy zacznie pracowac i obroty skacza z 1 000 RPM na 1 500RPM :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 To chyba zależy w jakim silniku. U mnie podnoszą sie o ok 100-150 obr. 1000 nigdy nie przekroczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Coś wysokie są te obroty. Powinno być tak na rozgrzanym motorze: 1. Silnik 1.6 - bieg jałowy: 750+/-50 2. Silnik 2.0 - bieg jałowy: 850+/-50 Przy załączonych światłach obroty powinny wzrosnąć max. +200. Jak załączysz też na max dmuchawę i np. kręcisz kierą to nie powinny spadać do prędkości obr. minimalnej - np. dla 1.6 to będzie 700 obr./min. Pozdro. -IHI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Andrzej mi tez skocza jak wlacze wentylacje lub swiatla ale nie o tyle ok 150 obr. to max :shock: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Andrzej mi tez skocza jak wlacze wentylacje lub swiatla ale nie o tyle ok 150 obr. to max :shock: .no wlasnie...za duzo podnosi mi obroty i nie wiem czemu :shock: Wiadomo musi byc zwiekszenie, ale nie az o 500 RPM :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 jesli ktos ma podobny problem to polecam obnizyc obroty...dzis zrobilem i jzu jest wszystko normlanie. Reguluje sie srubka ktora wychodzi z gaznika 5 min roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Wtedy jak wyłączysz dmuchawę to ci obroty nie spadają zbyt nisko ? Pytam bo mam podobny problem ale jak zmniejsze to bez dmuchawy mam za niskie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Powinno być tak : 1. po włączeniu auta musi się załączyć ssanie - 1 stopień (powinno być około 1300 obr/min). 2. po kilku minutach pracy silnika - załącza się 2 stopień ssania (prędkość spadnie do 1000-900 obr/min) 3. po osiągnięciu temp. optymalnej odłączane jest ssanie i prędkość spada do prędkości ustalonej śrubą z tułu gaźnika (bieg jałowy) - około 750 obr/min W urządzeniu (kopułce rozruchowej) jest bimetal nagrzewany prądem z przekaźnika. W kopułce jest tarcza dwustopniowa (to właśnie ona przełącza "etapy" ssania. Normalne jest to, że podczas 1 lub 2 etapu ssania nie wzrastają obroty po załączeniu np. świateł lub dmuchawy. Zaraz po wyłączeniu ssania i załączeniu świateł lub innego odbiornika prędkość powinna wzrastać - średnio max +200 obr/min. Do regulacji ssania (prędkości) - śruba na ramieniu przy kopułce rozruchowej. Regulacja czasu ssania - blaszka wypustu na przepusnicy przy kop. rozruch - można ją delikatnie odginać w żądanym kierunku. Jeśli macie kłopoty ze stabilizacją - schodzeniem z obrotów- sprawdźcie - TŁUMKIK PRZEPUSTNICY- może już nie działać (u mnie tak było i była kaszana!!!). Jak macie pytania - to mogę porobić zdjęcia jaka śruba do czego i odesłać Wam na emaila. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 IHI wysłałem maila i ......... Czekam Głównie chodzi mi o ssanie, tłumik przepustnicy rozgryzłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Kubs - Spoko! - w sobotę przystepuję do sesji zdjęciowej i wysyłam zdjęcia wraz z opisem.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Dzisiaj wysłałem Kubsowi opis. Postaram się bardziej rozbudować dokument - z dokładnym opisem kopułki rozruchowej, ale do tego muszę rozebrać zapasowy gaźnik. W instrukcji opiszę też wszystkie el. zawory sterujące. Póki co - jeśli są zainteresowani - mogę przesłać pierwszą wersję dokumentu z opisem regulacji biegu jałowego i spr. ssania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.