Gość Misiek_okecie Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Czemu nic nigdy nie jest jasne. Trudno trzeba sie bedzie wykosztowac w styczniu na hamownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sierak Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Ja tez mam F w VIN'ie i tak czytam sobie i czytam i chyba nie zostaje nic innego jak na hamownie sie udac. To jedyny sposob sprawdzenia dokladnie co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 czy to prawda ze almerka n15 ma dosc dluga skrzynei i przez to traci na przyspieszeniu ?? a co do masy to moja wazy 1045 (sedan) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 no fakt ma dlugą skrzynei jak diabeł... Dosyć wysoko się kreci bo do licznikowych 7000 to mogli by spokojnie ją skrocić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 no fakt ma dlugą skrzynei jak diabeł...Dosyć wysoko się kreci bo do licznikowych 7000 to mogli by spokojnie ją skrocić. a nie pasuje od czegos jakas krotsza ??? bo i tak wolal bym przyspieszenie konkret niz vmax ;] jakos rzadko jezdze szybciej niz 160-170 ale pamietam mine mojego kumpla z golfa jak mu powiedzialem ze na 3 to do 130 dokrecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 na III 130 to nie za wiele, chyba więcej by poszła almera ? W Siedlcach jest pan spec od skrzyń beigów zwłaszcza nissana trzeba by się go zapytać od czego pasuje przełorzenie głwone moze od jakiejść micry 1.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 na III 130 to nie za wiele, chyba więcej by poszła almera ?W Siedlcach jest pan spec od skrzyń beigów zwłaszcza nissana trzeba by się go zapytać od czego pasuje przełorzenie głwone moze od jakiejść micry 1.0... nie no wiecej to chyba nie... sprawdze przy nast okazji mzoe i masz racje... no fajnei ze by od czegos pasowala ale kurde ja mam sporo planow na wiosne i finansowo nie wyrobie ;] narazie w zasiegu oponki od gre13 i aezy luna plus szyby na wiosne ;] to moze sie na zlocie w maju pojawie tak to nei ma czym blyskac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Almerka N15 the best!!!! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 To wszystko szczera prawda Almerka N15 jest bardzo zrywna! quote] niestety trudno mi sie z Toba zgodzić moja alemrka dostaje baty od drugiego w rodzinie mniejszego ale i słabszego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 mały przerywnik:) Fiat Seicento 1,1 I bieg 45km/h II bieg 90km/h III bieg 145km/h IV bieg 170km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 ale prędkosciomiwerz musi mu zawyrzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 mały przerywnik:) Fiat Seicento 1,1 I bieg 45km/h II bieg 90km/h III bieg 145km/h IV bieg 170km/h cała wiedza jaką posiadasz pochodzi z książki obsługi czy ze strony jakiegoś domorosłego webmastera który przeklepał instrukcje do netu ??? pozatym zgubiłeś gdzieś piatke, a jeśli już sie zagłebiamy sie w szczegóły to Twój przykład dotyczy skrzyni s , sporting czy schumacher a może takiej która standardowo nie wystepują a całe pzrełożenie główne jest dostrojone do programmu na którym auto jeździ. Ja jaknnajbardziej jestem świadom czym jeżdże ale czesto ignorancja osób posiadającyh teoretycznie mocniejsze auto jest niczym nieusprawiedliwiona dlatego ja chętnie spotkam się gdzięś na wcvzesniej umówionym miejscu i porównamy Twoje konie z moimi :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 na IV biegu 170 :shock: to na piątym pewnie 200 bez problemu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 na IV biegu 170 :shock: to na piątym pewnie 200 bez problemu ;-) u mnie osiągnięcie 170 jest możliwe tylko na 5, 4 kończy sie przy 150-155 i zgadza sie 200 nie stanowi już problemu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 są to prędkości licznikowe osiągane na poszczególnych biegach przez moj firmowy SC 1,1 Van rocznik 2003 jakby coś wszystko jest do udowodnienia:) 170 na IV osiągane jest lekko z górki:) na totalnie płaskim spokojnie 160-165 a pierwsze 3 biegi zupełnie na płaskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 są to prędkości licznikowe osiągane na poszczególnych biegach przez moj firmowy SC 1,1 Van rocznik 2003 jakby coś wszystko jest do udowodnienia:)170 na IV osiągane jest lekko z górki:) na totalnie płaskim spokojnie 160-165 a pierwsze 3 biegi zupełnie na płaskim. jak zmienisz profil opony to pomiar licznikowy będzie dokładniejszy a pytając o skrzynie chciałem rozwiać rozbieżność pomiedzy tym co siedzi u Ciebie a co siedzi u mnie. Moja skrzynia jest dużo krótsza od eskowej, tak czy owak ja chętnie zagram spota jednak w bardziej sprzyjających warunkach meteroologicznych i porównamy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 są to prędkości licznikowe osiągane na poszczególnych biegach przez moj firmowy SC 1,1 Van rocznik 2003 jakby coś wszystko jest do udowodnienia:)170 na IV osiągane jest lekko z górki:) na totalnie płaskim spokojnie 160-165 a pierwsze 3 biegi zupełnie na płaskim. jak zmienisz profil opony to pomiar licznikowy będzie dokładniejszy a pytając o skrzynie chciałem rozwiać rozbieżność pomiedzy tym co siedzi u Ciebie a co siedzi u mnie. Moja skrzynia jest dużo krótsza od eskowej, tak czy owak ja chętnie zagram spota jednak w bardziej sprzyjających warunkach meteroologicznych i porównamy :wink: Co tu porównywać? przecież ten samochód to seria:) co do opon to są takie jakie powinny być 155/65/13 więc co to ma do przekłamań licznika? fakt kłamie napewno ale niewiele:) każdy kłamie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 są to prędkości licznikowe osiągane na poszczególnych biegach przez moj firmowy SC 1,1 Van rocznik 2003 jakby coś wszystko jest do udowodnienia:)170 na IV osiągane jest lekko z górki:) na totalnie płaskim spokojnie 160-165 a pierwsze 3 biegi zupełnie na płaskim. jak zmienisz profil opony to pomiar licznikowy będzie dokładniejszy a pytając o skrzynie chciałem rozwiać rozbieżność pomiedzy tym co siedzi u Ciebie a co siedzi u mnie. Moja skrzynia jest dużo krótsza od eskowej, tak czy owak ja chętnie zagram spota jednak w bardziej sprzyjających warunkach meteroologicznych i porównamy :wink: Co tu porównywać? przecież ten samochód to seria:) co do opon to są takie jakie powinny być 155/65/13 więc co to ma do przekłamań licznika? fakt kłamie napewno ale niewiele:) każdy kłamie... ja seryjnie miałem 165/55 :wink: a co do porównania to ja mam na myśli almerke a nie vanne :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 każdy kłamie...Cyganka prawdę Ci powie. Każdy, ale ten już przesadza z tym kłamstwem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 są to prędkości licznikowe osiągane na poszczególnych biegach przez moj firmowy SC 1,1 Van rocznik 2003 jakby coś wszystko jest do udowodnienia:)170 na IV osiągane jest lekko z górki:) na totalnie płaskim spokojnie 160-165 a pierwsze 3 biegi zupełnie na płaskim. jak zmienisz profil opony to pomiar licznikowy będzie dokładniejszy a pytając o skrzynie chciałem rozwiać rozbieżność pomiedzy tym co siedzi u Ciebie a co siedzi u mnie. Moja skrzynia jest dużo krótsza od eskowej, tak czy owak ja chętnie zagram spota jednak w bardziej sprzyjających warunkach meteroologicznych i porównamy :wink: Co tu porównywać? przecież ten samochód to seria:) co do opon to są takie jakie powinny być 155/65/13 więc co to ma do przekłamań licznika? fakt kłamie napewno ale niewiele:) każdy kłamie... ja seryjnie miałem 165/55 :wink: a co do porównania to ja mam na myśli almerke a nie vanne :mrgreen: Trzeba było tak od razu:) no dobra nie ma sprawy do wiosny damy radę jak przyjdą roztopy na wiosnę planuję jeszcze coś "dłubnąć" w swoim bolidzie:) Dr. Coobcio się nim zaopiekuje wiosna 2006 damy radę hmm a co masz zrobione w swoim bolidzie? bo to może nie ma sensu widział już takie SC co przy 200 nie odpuszczało... z takimi to ja się nie bawię liczy się stosunek masy do mocy skro kategoria wagowa inna o proszę teraz już wiem że masz i N15 BRAVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Trzeba było tak od razu:) no dobra nie ma sprawy do wiosny damy radę jak przyjdą roztopy na wiosnę planuję jeszcze coś "dłubnąć" w swoim bolidzie:) Dr. Coobcio się nim zaopiekuje wiosna 2006 damy radę hmm a co masz zrobione w swoim bolidzie? bo to może nie ma sensu widział już takie SC co przy 200 nie odpuszczało... z takimi to ja się nie bawię liczy się stosunek masy do mocy skro kategoria wagowa inna o proszę teraz już wiem że masz i N15 BRAVO nie no narazie jest prawie seria :wink: troche liźnięta góra poprawiony dolot i pełen przelot na wydechu, także jeszcze żadnych hardcorowych modów które niebawem nastapią ale to nie przed późną wiosną. Zatem czekam na roztopy i założenie "normalnych" opon :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.