Gość gbur Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Witam Proszę o pomoc - moj Patrol GRII Y61 2,8 TD6 1998r zaczął dymic na niebiesko przy każdym rozruchu na gorącym silniku. Dymienie ustepuje jak juz zaczynam jazde, samochod nie stracil mocy itp itd. Rozruch na zimno natomiast nastepuje chyba nie na wszystkich cylindrach ale dymienia niema - pojawia sie dopiero przy rozruchu na cieplym silniku. W związku z tym postanowilem wymienic końcówki wtryskiwaczy i jakis madry pan w sklepie z czesciami dobral mi z katalogu jakies końcówki o symbolu DNOSD187 jakiejs rzekomo japonskiej firmy (kosztowaly ok 50zł - cos tanio jak na japonskie :/ ).Dodam ze po wyjęciu starych końcówek 3 z nich lały (sprawdzane na takim urządzeniu jakims do wtrysków) ale numery mialy inne DNOSD229 albo 292 (nie pamietam)a firma to Zexel. Po zalożeniu tych nowych końcówek Patrol zapalil normalnie ale po nagrzaniu sie do swojej zwyklej i stalej temp. pracy zaczął znowu dymic na niebiesko i pracowac nierówno. W związku z tym wyjęte zostały te nowe końcówki i okazalo sie ze na ciepło tez 2 z nich lały. Proszę o poradę bo nie wiem czy problemem tutaj sa zle dobrane koncowki wtrysków czy ew. cos innego. POzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Kiedy kupiłeś Patrola i ile za niego dałeś ? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Proszę o poradę bo nie wiem czy problemem tutaj sa zle dobrane koncowki wtrysków czy ew. cos innego. POzdr Sprawdź świece żarowe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Jak dymi na niebiesko to może uszczelniacze zaworów ? Najlepiej zrobić diagnostykę silnika żeby ocenić jego stan techniczny. Warto sprawdzić świece, zmierzyć ciśnienie w cylindrach, wydajność pompy, początek wtrysku. Być może samochód już dogorywa i nie warto ładować kasy w naprawy ? Zazwyczaj lepiej kupić cały silnik z anglika. P.s. Jeśli końcówki wtrysków to tylko oryginalne. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.