Gość Murek Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Witam właśnie stoje przed dylematem kupna P12, zastanawiam się nad silnikiem 2,0 140KM, mało o nim jest na forum, czy to dlatego że jest mniej awaryjny od 1,8? Co powiecie na temat palenia oleju w silnikach 1,8 i 2,0, Co z dynamiką? Co doradzicie klubowicze? Z góry dzieki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Awaryjność - różnie bywa - poczytaj forum, wyciągnij wnioski. P12 benzynowych jest generalnie nie za dużo. Jeśli się zastanawiasz, to godne polecenia będzie 2.0, chociażby ze względu na tą odrobinę lepszą dynamikę. Kryterium też może być skrzynia biegów. Jeśli planujesz automatyczną to tutaj moim zdaniem lepszym wyborem będzie 1.8 ze względu na klasyczną skrzynię, przy 2.0 masz tylko CVT. Ale z automatami to już są tylko dostojne wozidła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murek Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Skrzynie chciałbym manualną ze wzgledu na tańszą i bezpieczniejszą eksploatację, w 2,0 za to 6-o biegowa, wiec teoretycznie na trasie obroty nizsze a spalanie pewnie taki samo jak 1,8 i skrzynia piatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 W takim razie szukaj zdrowego 2.0 to chyba wszystko w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kargul Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 ja mam 2.0 benzyna i nie zamienie go na nic innego - POLECAM !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Najlepiej 2.0.a skrzyni CVT nie trzeba się bać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PNT Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Najlepiej 2.0.a skrzyni CVT nie trzeba się bać. Mam to samo jak na razie rewelacja, a co do wozidła, to CVT może nim być, jednak jak trzeba to potrafi - tylko trzeba nauczyć się jeździć na tej skrzyni. Jest bezstopniowa - ciągnie cały czas równo bez szarpnięć przy zmianie przełożenia, jak chcesz trochę żywiej pojechać, klikasz dźwignią w prawo i masz pełen zakres obrotów dla 6 biegów - można się pobawić. Pozdrawiam Damian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dam Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Mam to samo jak na razie rewelacja, a co do wozidła, to CVT może nim być, jednak jak trzeba to potrafi - tylko trzeba nauczyć się jeździć na tej skrzyni. Jest bezstopniowa - ciągnie cały czas równo bez szarpnięć przy zmianie przełożenia, jak chcesz trochę żywiej pojechać, klikasz dźwignią w prawo i masz pełen zakres obrotów dla 6 biegów - można się pobawić. Pozdrawiam Damian Qrcze.... kolego korzystał z mojego kompa i napisałem posta powyżej na jego loginie, bo się nie wylogował Podsumowując 2.0 + cvt fajnie jedzie Pozdrawiam Damian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murek Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dziekuje za porady, niestety krótko szukałem auta, i dopiero teraz przeczytałem kilka opini na temat CVT, auto juz kupione 2,0 16v benzyna, skrzynia manualna, jestem zadowolony, Opinie się przydały bo 2,0 jest naprawde super silniczkiem, Szerokiej Drogi dla Nissan maniaków. Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.