Gość Filix Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam! Niedawno kupiłem N16 w dizelku 2.2 z 2001r. Podczas hamowania lewa noga (rownoczesnie trzymany gaz i hamulec) auto traci moc(nie wiem czy oddcinany jest doplyw paliwa czy o co chodzi), wiem ze wiekszosc silnikow TDi grupy VW ma ta sama dolegliwosc. Jak mozna z tym wygrac? Czy ktos z was probowal juz rozwiazac ta dolegliwosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Z tego co wiem to tak ma defaultowo i pozostaje chyba tylko ingerencja w elektrykę w pobliżu ECU. Nie pamiętam jak to idzie: czy: pedał->ECU->światła STOP czy: pedał->ECU ................| ................->światła STOP Kropki olej bo nie wiedziałem jak ominąć "sprytność" edytora - nie pozwala na wstawianie dużej ilość spacji. Bo może wystarczy coś przeciąć, coś połączyć i problem z głowy. A tak z ciekawości: po co ci to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filix Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 A tak z ciekawości: po co ci to? Jestem przyzwyczajony do takiej techniki, ktora podczas szybkiej jazdy bardzo pomaga. Mozna w ten sposob popracowac nad rozkladem mas w samochodzie podowdujac wieksza przczepnosc przedniej osi:) A co za tym idzie lepsze prowadzenie szczegolnie w ciezkich warunkach Teraz w momencie kiedy mam to w nawyku ciezko mi szybciej pojechac Almera i jesli nie bylo by zbyt duzej ingerencji chcialbym to zlikwidowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 To musisz poszukać w schematach w ESM Almera N16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.