Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak wyjąć radio "JP 300"


Gość robaldinho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem otóż chciałbym zmienić radio w Nissan Primera 97r. jest tam radio (Thurst/Thust nie mam pojęcia) JP300 niestety nie posiadam śledzików do wyjmowania tego radia, próbowałem różnych metod, na druciki, na śledziki z innego radia, na siłę, wkładałem rękę od tyłu... Byłem nawet u mechanika specjalisty, niestety poddał się. Ja również mam powoli dość. Ma ktoś jakieś inne pomysły na to jak to radio wyjąć tak by nie uszkodzić deski rozdzielczej? Dodam że to radio jedynie przesuwa się do góry i na dół, natomiast w tył czy do przodu nie da rady..

 

Zdjęcia tego feralnego radia -

 

 

pict0088q.th.jpg

pict0089e.th.jpg

 

PS. W ostateczności proszę o radę jak rozbić, ew. rozłożyć to radio tak by w częściach je wyjąć nie uszkadzając nic innego..

 

Edit: odkręciłem stelaż od reszty i radio wychodzi do połowy, razem ze stelażem ( wydaje się oryginalny ponieważ nachodzi wewnątrz na bolce i jest przykręcany śrubami), i dalej nie wyjdzie jest stelaż przykręcony śruba do radia nie wiem kompletnie jak i jakim cudem poprzedni właściciel to zmontował.. co dalej?

 

Bardzo proszę o pomoc bo oszaleje ;/

 

 

PS oraz jeszcze jeden problem..

Podczas skręcania i przekręcenia kierownicy niemal na max i gdy ruszam (powoli) to słychać dźwięk jakby coś z pod spodu harowało o podłoże (asfalt) gdy wyprostuję kierownicę do 1,5 obrotu to ustaje. Kierownica lekko chodzi, wspomaganie działa - odbija kierownica. Zaczęło się to dziś po tym jak po 7 m-cach uruchomiłem primerkę, trochę stała, sprowadzona z Francji. Nie jeździłem gdyż używałem inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam pod gałkami od regulacji ogrzewania są dwie śrubki odkręć je powinien sie odchylić cały panel wraz z radiem w taki sposób dojdziesz do radia zaś panel jest jeszcze przykręcony chyba u góry w kratkach ogrzewania te kratki się wyjmuje delikatnie podważając z boku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wyzej napisal ... musisz zdjac caly panel z pokretlami od nawiewow po nawiewy poweitrza ) ... reszte trzeba delikatnine podwazac aby wyskoczylo z zatrzaskow ... panel powinien caly wyjsc ... wtedy odkrecisz sobie spokojnie radio ...

a te stuki przy pelnym skrecie kierownicy to moga byc przeguby ... jezeli sa przy zkrecaniu w lewo i prawo to oba do wymiany ... jak w jedna tylko strone to tylko ten walniety ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No radio udało się zmienić dzięki waszym radom. Dziękuję.

A od czego mogły popsuć się te przeguby?

A dźwięk ten jest nietypowy jakby jakiś kawałek blachy wadził o drogę (może uda mi się nagrać odgłos tego to zamieszczę), to nie są stuki, występuje jedynie przy skręcie kierownicy, tylko jak skręcę kołem na max. po wyprostowaniu koła jest ok. Czy można zwlekać z wymianą tej części?, czy to wogóle bezpieczne? Proszę się nie dziwić jestem początkującym kierowcą (prawko od pół roku) no i po za zmianą koła to nic się nie znam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam pod gałkami od regulacji ogrzewania są dwie śrubki odkręć je powinien sie odchylić cały panel wraz z radiem w taki sposób dojdziesz do radia zaś panel jest jeszcze przykręcony chyba u góry w kratkach ogrzewania te kratki się wyjmuje delikatnie podważając z boku

Można prosić o jakieś obrazkową ilustrację ?? :shiftyninja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...