Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Po wymianie uszczelki pod głowicą


Gość nadg0b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytkich przeszukałem forum lecz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

 

Kilka dni temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą w nissanie almera N15 1,4L , od tamtego czasu samochód bardzo dziwnie się zachowuje, faluje na wolnych obrotach, gaśnie. Wymieniłem już kable świece, kopułkę.

Sprawdzane były ustawienia zapłonu (wyprzedzenie 9 stopni).

Wszystko tak jak powinno być, i nadal jest problem , przy ciepłym silniku bardzo ciężko się go odpala.

Może spotkaliście się z takim problemem proszę o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki był powód wymiany uszczelki? Kompresję aktualnie mierzyłeś? Przy przestawionym rozrządzie kompresja również wyjdzie inna niż w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki był powód wymiany uszczelki? Kompresję aktualnie mierzyłeś? Przy przestawionym rozrządzie kompresja również wyjdzie inna niż w serii.

Kompresia jest OK, rozrząd na klinach jest wiec nie było jak tego przestawić :(

 

Prawdopodobnie jest przestawiony rozrząd

zastanawiam sie czy osoba, która to montowała mogła źle ustawić, mechanik pozaznaczał sobie ustawienia rozrządu, tylko czy przy planowaniu głowicy nie powinny być inne ??

 

kompresja na cylindrach jaka jest ?? nie ubywa płynu chłodzącego, lub czy przewody nie są twarde ?? Sprawdź ustawienia rozrządu.

wcześniej ubywało płynu chłodniczego , teraz wszystko jest OK :(, przewody były sprawdzane nowe i stare , przed planowaniem głowicy wszytko chodziło idealnie , i to jest dziwne :(

 

zastanawiam sie czy któreś kable podciśnienia nie są źle założone , dajecie mi do myślenia z tym rozrządem , może po planowaniu głowicy należało by zmienić ustawienia rozrządu :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...