Gość malyboa Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) Witam posiadam swojego N14 ... , ale z racji tego ze mieszkam w górach to bardzo przydałoby mi sie podwyższyć zawieszenie ... mam troche siana .. mozna by sprobowac.. nie jestem mechanikiem ale juz nie jeden wypadek naprawiałem. nie chodiz mi o jakies mega podwyazanie... prosilbym o pomoc : tj. od czego zaczac , co musialbym wymienic i jakie to mniejwiecej koszty... no i czy to mozliwe Edytowane 29 Października 2009 przez malyboa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Nic się nie znam na tuningu, ale może zamontować jakieś dłuższe sprężyny, skoro w celu obniżenia się je skraca. A masz jakąś osłonę pod silnikiem? U mnie poprzedni właściciel dorobił takową z nierdzewki i jakoś zdaje egzamin. P.S. Dużo jeżdżę po leśnych i polnych drogach i mój Y10 sprawuje się tam znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malyboa Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 hehe całkiem fajny pomysł ale wczoraj uslyaszłem ze nad/pod spręzyny mozna wlozyć takie gumowe 'dystanse' tylko niewiem dokładnie jakei i czy takowe istnieją... lub jak mowisze poprostu dluzsze sprezyny... poza tym chyba amortyzatory dłuzsze trzeba? czy mi sie tylko wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 heh Nissan Sunny Terenowy : ) całkiem fajny pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...