Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] Podwyzszenie zawieszenia? czy mozliwe?

Gość malyboa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

posiadam swojego N14 ... , ale z racji tego ze mieszkam w górach to bardzo przydałoby mi sie podwyższyć zawieszenie ... mam troche siana .. mozna by sprobowac..

nie jestem mechanikiem ale juz nie jeden wypadek naprawiałem. nie chodiz mi o jakies mega podwyazanie...

prosilbym o pomoc : tj. od czego zaczac , co musialbym wymienic i jakie to mniejwiecej koszty... no i czy to mozliwe :D

Edytowane przez malyboa

Nic się nie znam na tuningu, ale może zamontować jakieś dłuższe sprężyny, skoro w celu obniżenia się je skraca. A masz jakąś osłonę pod silnikiem? U mnie poprzedni właściciel dorobił takową z nierdzewki i jakoś zdaje egzamin.:D

P.S. Dużo jeżdżę po leśnych i polnych drogach i mój Y10 sprawuje się tam znakomicie.

hehe całkiem fajny pomysł :D

ale wczoraj uslyaszłem ze nad/pod spręzyny mozna wlozyć takie gumowe 'dystanse' tylko niewiem dokładnie jakei i czy takowe istnieją... lub jak mowisze poprostu dluzsze sprezyny...

poza tym chyba amortyzatory dłuzsze trzeba? czy mi sie tylko wydaje?

Kolejne pytanie odnosnie sunnego terenowego, bo nie chce robic nowego tematu.... czy istnieje mozliwosc zrobic nadkola w stylu audi allroad w sunnym ... ?? jakies takie plastiki załozyc? moze zaradziiłoby to troche w walce z korozja ... no i nadałoby mu bardziej terenowy design :D

odnosnie tych sprezyn to niemam pojecia ...

czy istnieje mozliwosc zrobic nadkola w stylu audi allroad w sunnym ... ?? jakies takie plastiki załozyc? moze zaradziiłoby to troche w walce z korozja ... no i nadałoby mu bardziej terenowy design :D

odnosnie tych sprezyn to niemam pojecia ...

:wtf: pytasz poważnie? nadkola w stylu audi allroad w sunnym? :|

jak zrobisz nakładki to dopiero stworzysz piękne środowisko do tworzenia się rdzy

Edytowane przez mimier