Gość malyboa Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) Witam posiadam swojego N14 ... , ale z racji tego ze mieszkam w górach to bardzo przydałoby mi sie podwyższyć zawieszenie ... mam troche siana .. mozna by sprobowac.. nie jestem mechanikiem ale juz nie jeden wypadek naprawiałem. nie chodiz mi o jakies mega podwyazanie... prosilbym o pomoc : tj. od czego zaczac , co musialbym wymienic i jakie to mniejwiecej koszty... no i czy to mozliwe Edytowane 29 Października 2009 przez malyboa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Nic się nie znam na tuningu, ale może zamontować jakieś dłuższe sprężyny, skoro w celu obniżenia się je skraca. A masz jakąś osłonę pod silnikiem? U mnie poprzedni właściciel dorobił takową z nierdzewki i jakoś zdaje egzamin. P.S. Dużo jeżdżę po leśnych i polnych drogach i mój Y10 sprawuje się tam znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malyboa Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 hehe całkiem fajny pomysł ale wczoraj uslyaszłem ze nad/pod spręzyny mozna wlozyć takie gumowe 'dystanse' tylko niewiem dokładnie jakei i czy takowe istnieją... lub jak mowisze poprostu dluzsze sprezyny... poza tym chyba amortyzatory dłuzsze trzeba? czy mi sie tylko wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 heh Nissan Sunny Terenowy : ) całkiem fajny pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Sorki że się podpinam pod temat i robię małe OT lecz mam pytanko: czy obniżające sprężyny z almery n15 1.4 będą pasowały do sunnego N14 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malyboa Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Kolejne pytanie odnosnie sunnego terenowego, bo nie chce robic nowego tematu.... czy istnieje mozliwosc zrobic nadkola w stylu audi allroad w sunnym ... ?? jakies takie plastiki załozyc? moze zaradziiłoby to troche w walce z korozja ... no i nadałoby mu bardziej terenowy design odnosnie tych sprezyn to niemam pojecia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 (edytowane) czy istnieje mozliwosc zrobic nadkola w stylu audi allroad w sunnym ... ?? jakies takie plastiki załozyc? moze zaradziiłoby to troche w walce z korozja ... no i nadałoby mu bardziej terenowy design odnosnie tych sprezyn to niemam pojecia ... pytasz poważnie? nadkola w stylu audi allroad w sunnym? jak zrobisz nakładki to dopiero stworzysz piękne środowisko do tworzenia się rdzy Edytowane 30 Października 2009 przez mimier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malyboa Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 poprsotu mam 1 sunnego strasznie pognitego i myslalem ze te plastiki zapobiegłby roszezaniu siekorozji... jestem z gór i czesto jezdzimy nissankami po mega sniegach i z tad ta rdza. szukam jakiegos dobrego srodka by zapobiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Żadne plastiki, poszerzenia czy coś podobnego nie powstrzymają rdzy. Ewentualnie ją zakryją, ale jak pisali koledzy powyżej, dopiero wtedy ruda się rozpanoszy na dobre. Jedyny sposób na rudą to całkowita amputacja, spawanie reparaturek i dobra konserwacja. Środki typu "Brunox" lub inne też w 100% nie powstrzymają rdzy. Spowalniają jedynie rozszerzanie się ognisk korozji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malyboa Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 kurcze to w tym nissanie o ktorym mowie .. bedzie latwiej kupic karoserie i wszystko przelozyc .. bo tam juz zgnilizna jest bardzo zaawansowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 No musisz zrobić sobie analizę kosztów. Reparaturki tylnych nadkoli i progów( to się sypie najczęściej) to koszt ok 400zł + robocizna (blacharka) do tego lakiernik. Na pewno tanie to nie jest. Może znajdziesz gdzieś kastę w dobrym stanie to faktycznie przekładka bardziej opłacalna. Mnie to czeka w przyszłym roku. Na szczęście nie jest mocno pognita poza tym większość roboty robię sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 kurcze to w tym nissanie o ktorym mowie .. bedzie latwiej kupic karoserie i wszystko przelozyc .. bo tam juz zgnilizna jest bardzo zaawansowana. także szukaj nowej "budy" i ciesz się jazdą zdrowym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozamoza1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 A jakie sprężyny podniosą mi suniacza na godziwy poziom, żeby nie przeć podłoga o jakieś większe górki? chodzi mi o to żeby podnieść tył nieco wyżej niż przód. najchętniej jakieś linki albo do sprężyn albo do podkładek. Pozdro i dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość falbinho Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Hee ja jeżdze na 15 felgach wiec jest wyzej... moze jak byś wstawił jakieś duze oponu i felge 17 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) A nie wystarczyłaby płyta pod silnik a na zimę łańcuchy? Zazwyczaj się sprawdza. Mieliśmy kiedyś w pracy takiego Subaru Justy z płytą i 4 łańcuchami. Darło nieziemsko Edytowane 7 Lutego 2010 przez slayer17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.