Gość artiko Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Mam Sunny '92 2.0D. Czy powinienem się martwić jeśli przy zimnym silniku, po odpaleniu kontrolka ciśnienia oleju gaśnie dopiero po około 6 sekundach ? Sprawdzam oczywiście stan oleju. Olej i filtry świeżo pozmieniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miff Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 ja mam podobnie 1.7CD 1990, ale może nie 6 sekund... 6 sekund to całkiem sporo u mnie tak może ze 3, maks 4... Ale co może być tego przyczyną to nie wiem. Ja bym się tym aż tak bardo nie przejmował, w końcu diesel potrzebuje chwil, na to żeby sie uszczelnić i może dopiero wtedy odpowiednie ciśnienie łapie. pozdr, miff /1990 1.7CD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 przyczyna jest napinacz lancucha rozrzadu. bodajze gorny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 przyczyna jest napinacz lancucha rozrzadu. bodajze gorny hehe moze i napinacz ale napewno nie lancucha w dieslu jest pasek rozrzadu 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 w 2.0D nie ma napinaczy hydraulicznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 aha to diesel. nie doczytalem. sory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 ja ma tak samo. zimny -ok 5 sek. dopiero lampka gaśnie, ciepły po 1 sek. Na początku myślałem że to olej (miałem zalany 10w40- półsyntetyk NESTE), zmieniłem na mineralny CASTROL - bo niby przebieg 180 tys km. - ale żadnej zmiany. niektórzy mówią że smog w misce olejowej jest zapchany i trzeba wyczyścić; drudzy, że to już koniec panewek; trzeci że to wina popychaczy hydraulicznych -że zużyte i zanim nabiorą oleju.... .. może ktoś napisze jakąś sensowną odpowiedź. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Ja mam to samo, ale w benzynie... :? Okolo 3 - 4 sekundy... Co robic? Sprawdzic to, co mowil Michalll? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Ja mam to samo, ale w benzynie... :? Okolo 3 - 4 sekundy... Co robic? Sprawdzic to, co mowil Michalll? A nie wycieka Ci oleum gdzies na uszczelkach, uszczelniaczach? Silnik gubi cisnienie zanim napelni cala magistrale jak jest zimny. Posprawdzaj miejsca ewentualnych wyciekow i gestosc oleum. Bywa tez tak ze czesto przed biliska wymiana gdy olej jest juz rozrzedzony to kontrolka dluzej sie pali przy zapalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 U mnie po dłuższym przestoju na warsztacie przestał gasnąć wogóle. Znaczy się lekko się żarzył. Wyjąłem czujnik, przeczyściłem, zmieniłem olej i... gaśnie w 2-3s. Na własne ryzyko zrobiłem też coś takiego jak pieprznięcie sprężonym pow. w gniazdo czujnika a potem odpalenie silnika bez czujnika do momentu aż rzygnie olejem aby wyrzucił tamtędy ew. szlam, który mógł zalegać w pompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 u mnie olej świeżo zalany i nigdzie nie gubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 a i jeszcze jak przy zimnym rozruchu kontrolka sie świeci to słychać nieznacznych hałas (chyba popychacze) kontrolka gaśnie - hałas znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Napełniają się regulatory hydrauliczne zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 wyczytałem gdzieś na forum (PRIMERA) że pomaga w podobnych przypadkach rozebranie i wyczyszczenie smoka pompy olejowej. podobno często się zasyfia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 przyczyna jest napinacz lancucha rozrzadu. bodajze gorny To nie ma nic do rzeczy nawet W GA14, Ga16, SR20... Obstawiam: -wyeksplatowana pompe oleju -zasyfiony silnik nagarem np. po przejscia z minerala na olej lepszy... -zluzyty układ korbowo tlokowy -za gęsty olej Generalnie 6 sek to bardzo zły objaw w moim bezyniaku lampa nie zapalala się dłuzej jak na 0,5 sek... Po zamontowaniu turbiny czas ten wydluzyl sie do ok 1sek ale to przez to ze czujnik oleju jest w innym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 ja w swoim benzyniaku mam to samo, jak zimny to lampka swieci sie z 2-3 sekundy, jak cieply to 1sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 ciekawe czy w benzyniakach i dieslach N14 są takie same pompy oleju. Jeśli tak to by tłumaczyło podobne "kłopoty". Ja obstaje przy tym że trzeba wyczyścić smok w pompie oleju, ale zbadam tezę dopiero na jesieni przy wymianie oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 są zupelnie inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 kupiłem japoński filtr oleju i jak ręką odjął. Jak przy rozruchu na zimno kontroka oleju paliła się 5-6 sec to teraz 1 sec. sprzedawca powiedział mi że w filtrach do silników CD20 "jest zaworek który podtrzymuje ciśnienie w filtrze", i w zależności od jakości filtra zaworek działa lepiej lub gorzej. w tym przypadku sprawdziłem na własnej skórze że jakość idzie z ceną. czyli nie kupujcie "tanich" podróbek filtrów oleju... na marginesie do innych za 30 zł. kupić można oryginał. ten z JC za ok 50 zł jest ok. ... tańszych nie kupujcie.. ktoś na forum pisał jeszcze o filtrach mann'a - ale nie udało mi się namierzyć sklepu z takimi, a w serwisie filtr z napisem nissan 140 zł. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.