Gość bociexxx Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 witam, mam almerke 1.6 sr 90kM z 96' benzyna , 3 dzwiowy hatchback. Noi i wlasnie pali mi on troche sporo tak mi sie wydaje w miescie 10L bite , w trasie jest lepiej nie wiem dokladnie ile ale cos kolo 7,5-8 . Niestety w miescie zaleje za 50 zl okolo 12,3L , i po 120-130 km juz zapala sie rrezerwa (zawsze leje jak sie odrazu zapali ) wiec wiem dokladnie ile spalil na ile km... Wam też tyle palą te almerki?? czy można coś podregulować ? moze cos jest nie tak poprostu? ogolnie to sie prosze nie smiac z tym "podregulowaniem" bo zielony ciut w sprawach moto. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 ja mam 1,6 GX i pali mi w mieście ok. 8l a na trasie ok. 6,5l na 100 km. Wydaje się, że twoja pali chyba trochę a dużo. Generalnie to nie ma jakiegoś "pokrętła" żeby wyregulować - auto musi być sprawne - filtry, płyny, świece, hamulce. Wszystko ma wpływ, a dopiero wtedy mnożna myśleć dalej. Nie zauważyłeś czegoś nieprawidłowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol_P88 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 A ile wg Ciebie powinno palić auto z silnikiem 1,6 w cyklu miejskim? Ja mam co prawda 1,4 ale pali w mieście też w okolicach 10 - wiadomo korki więcej się stoi niż jedzie. Jak dla mnie wszystko masz w normie i nie pozostaje nic innego jak zaakceptować takie spalanie. Jak drogo to wrzucaj gaz i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Ja 2.0 diesel. Jak wleje 5 litrów to zrobie ok 80 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bociexxx Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 heh no w sumie to juz troche starsze autko i ciagnie ta benzynke, filtry wszystkie i olej wymienialem jakos w lipcu wiec jest git..., gaz by sie przydal ale nie jezdze az tak duzo wiec jest do przezycia..., no nic chyba pozostaje sie pogodzic z takim a nie innym pozeraniem benzynki przez moja alme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ja mam 1.4 i po Warszawie też mi pali ok 10l. Wymieniony olej, filtr oleju, paliwa, powietrza. Ale ja mam koła alu 16 cali i opony 195... No i lubię przycisnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ja też mam N15 1.4 i jak go kupiłem palił mi bite 10l/100. Wqrwiało mnie to troszkę, bo jak na taki silnik to zdecydowanie za dużo, ale też mam kapcie 16 więc wiadomo, że trochę więcej waszki potrzebował. Teraz się go "nauczyłem" i pali mi po mieście ok 8-8,5 l. Ale i tak wrzucam niebawem gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luby- Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 powinna ci się zamykać w 10 miasto, 7,5 trasa , regulować ... to sobie możesz prawą nogę (jakieś 1-1,5 l/100 mniej będzie) zacznij od wymiany filtra powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jak to jest z benzyniakami w N15 i N14? Mają przepływomierze? Jeśli tak, to one mogą być przyczyną wysokiego spalania i można je łatwo sprawdzić- jeśli słabo ciągnie od ok. 5500 obrotów to na 90% przepływka (tak było m.in. w Astrze II u mojego ojca). Poza tym jeszcze sonda lambda i ciśnienie w kapciach (w Astrze I 1.4 zredukowaliśmy tak spalanie o 1,5 litra na trasie- sonda była spalona, a w kapciach po 1,4 atm. ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Ja powiem tak .... jeśli po mieście masz dużo świateł i non stop jest start stop start stop a do tego robisz krótkie trasy. Krótka trasa oznacza do 10 km w jedną stronę ..... jeśli jeździcie dynamicznie (np tak jak ja ) to może nawet 1,6 powyżej 11 spalić. Jak sie pobawicie w emerytów i uskutecznicie dobry ekodriving to zejść możecie do 8,7-9,2. Na trasie u mnie jest 6,8-7,2 zależy jak wygląda kwestia hamowania i przyspieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomkallo Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Czolem! Ja w Brukseli w n15 1.4 tez odczulem pewna miazge na spalaniu i 10l/100 mozna spokojnie liczyc:) W polsce zre mniej, zalezy od miasta to fakt... w trasie natomiast jak pruc 140 non stop to z 8.5-9 kotluje, przy 110 cos z 7,x, w sumie to tak jak fabryka pisze, ino trzeba dodac troche:P No, ale teraz siedzi sekwencja i nawet jak zachla 15 to sie oplaci:P (powinien z 10-11) a nie wiem, bo dopiero co wlozylem:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.