Gość tomeczek Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam. Mam problem z moją "primką". Rocznik 2003 P12 silnik 1,9 dci. Na 5 biegu przy prędkości 100 km/h i na 6 biegu przy prędkości 120 km/h - obroty silnika w obu przypadkach około 2100 obr.min zapala się "check engine" i przełącza się na tryb awaryjny. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu kontrolka gaśnie. Tak więc niestety nie mogę jeździć szybciej niż 120 km/h. Problem jest bardzo uciążliwy przedewszystkim na autostradzie i przy wyprzedzaniu. Podpowiedzcie co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Jedz podpiąć komputer i zczytać błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeczek Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Jedz podpiąć komputer i zczytać błędy Komputer już podpinałem i wyskakuje 2 i 4 wtrysk - chociaż to wydaje mi się dziwne bo silnik pracuje równo i na niższych biegach nie mam tego problemu, oprócz tego kilka jeszcze nieznanych. Zastanawiam się czy to nie jest problem z ilością podawanego paliwa. Dzisiaj jadę wymienić filtr paliwa zobaczymy co wtedy. Komputer już podpinałem i wyskakuje 2 i 4 wtrysk - chociaż to wydaje mi się dziwne bo silnik pracuje równo i na niższych biegach nie mam tego problemu, oprócz tego kilka jeszcze nieznanych. Zastanawiam się czy to nie jest problem z ilością podawanego paliwa. Dzisiaj jadę wymienić filtr paliwa zobaczymy co wtedy. No i jestem po próbnej jeździe. Wymiana filtra paliwa i filtra powietrza chyba załatwiła proble. Z drugiej strony trochę mnie przeraża to że ten silnik jest tak czuły na takie drobnostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 No i jestem po próbnej jeździe. Wymiana filtra paliwa i filtra powietrza chyba załatwiła proble. Z drugiej strony trochę mnie przeraża to że ten silnik jest tak czuły na takie drobnostki. Filtr paliwa i powietrza to jedne z wazniejszych elementow o ktore trzeba dbac w aucie. Szczegolnie w dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 To nie są drobnostki. O filtr paliwa na naszym pseudo paliwe trzeba wybitnie dbać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeczek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 To nie są drobnostki. O filtr paliwa na naszym pseudo paliwe trzeba wybitnie dbać. Moja radość niestety była przedwczesna, dzisiaj znowu pojawiła się wstrętna czerwona kontrolka. Jedno co zauważyłem że pojawia się w trakcie "mułowatej", ekonomicznej jeździe w takim samym zakresie prędkości i obrotów jak opisywałem ws=cześniej, nie pojawia się natomiast w trakcie jazdy dynamicznej. Podpowiedzcie co to może być. Wymiana wtryskiwaczy to ostatnia rzecz jaką chciałbym robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 A co mówi komputer w błędach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeczek Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 A co mówi komputer w błędach ?? Jeden z błędów to zwarcie zasilania na listwie , pozostałe dwa są nie znane. Nie pokazał żadnego błędu na wtryskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.