Gość dj_lenin Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Witam, moja Primera P11 Sr20De przestała płynnie chodzić na benzynie. Poprostu dławi sie niezwykle, dodam ze to po wymianie usczelniaczy na zaworach, pierścieni oraz usczelek, płynów filtrów itp. Wcześniej jeździła na gazie nawet nawet, a na benzynie ładnie szła (jak już czułem ze potrzeba nitro siegałem do przełącznika LPG i wciagała d*pą vectry i inne syfy) teraz na gazie chodzi tak jak przedtem ale na benzynie pozostawia wiele do życzenia. Zrobilem autodiagnostyke i wyszło ze ssonda lambda jest sprawna bo na 2200 rpm mruga bardzo szybko, ale za to pojawił sie bład 34 Czujnik uderzeń. Co to wogóle jest ?! i czy to ważne ? Już nie wiem co robić, bo mój samochodzik nie chodzi tak jak powinnien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 chyba raczej czujnik spalania stukowego, regulujący kąt zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietkas Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Trreba sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu, połączenia elektryczne do czujników, może podczas naprawy coś niepodłączyli, lub marnej jakości paliwo wlane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 To nie jest czuknij uderzen. To jest czujnik spalania stukowego. Jak on siadzie to samochod traci moc, nawet o 50%. Zlokalizuj i wymien czujnik. Pozniej zresetuj komputer i wszystko bedzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 To nie jest czuknij uderzen. To jest czujnik spalania stukowego. Jak on siadzie to samochod traci moc, nawet o 50%. Zlokalizuj i wymien czujnik. Pozniej zresetuj komputer i wszystko bedzie OK. nawet o 50%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Tak az o tyle. Bo wowczas ECU nie wie co wlales do baku o oszczedza silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dj_lenin Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 a jak sprawa z gazem sie ma ? też traci aż do - 50 % ? mam na myśli 2 generacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 To nie jest czuknij uderzen. To jest czujnik spalania stukowego. Jak on siadzie to samochod traci moc, nawet o 50%. Zlokalizuj i wymien czujnik. Pozniej zresetuj komputer i wszystko bedzie OK. Wadliwy czujnik spalnia stukowego jest w stanie maksymalnie o jakies 2-3% zmneijszyć moc i pogorszyc kulture pracy silnika, poprostu zaplon w calym zakresie prędkości obrotowej silnika zostanie opóźniony o 8 stopni. U mnie jest ten sam bład i go w pizdu odłaczylem, i nie ma zadnej róznicy ba silnik nawet równiej rozwija moc bez tego dziadostwa w rpzedziale 3000-3500obr.min. Do tego dodam ze na opźnionym zaplonie to i gorzej by na gazie jezdziło, więc szukaj przyczyny w czymś innym np. cisnienie paliwa sprawdz itd... Ps. Wacu prawdopodobnie w Maximach tak jest ze jak padnie jakiś czujnik to silnik przechodzi w tryb awaryjny i d*pa spadek rzędu 50% ale nie w SR20... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Myslelem ze te nowsze nissany juz maja tryb awaryjny, ale z tego co widze to nie wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Myslelem ze te nowsze nissany juz maja tryb awaryjny, ale z tego co widze to nie wszystkie nie każdy błąd ECU powoduje przełączenie w tryb awaryjny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Ciekawe czy to wada czy zaleta ze nie a trybu awaryjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Te SR20DE z systemem EOBD mogą mieć tryb awaryjny, ale stare nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Kazdy SR20DE ma tryb awaryjny... Zeby sie do neigo przełaczyć musi być uszczodzony, czujnik polozenia wau, czujnik polozenia przepustnicy lub przeplywomeirz powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Kazdy SR20DE ma tryb awaryjny...Zeby sie do neigo przełaczyć musi być uszczodzony, czujnik polozenia wau, czujnik polozenia przepustnicy lub przeplywomeirz powietrza. czyli tzw "poważna usterka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.