Gość rysuchom Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Koledzy bardzo proszę pomóżcie,kupiłem nowy przegub zewnętrzny do P11/144 z silnikiem 1.8 z 2001r.Po demontazu starego okazało się że nowy ma zębatkę nieco inną[ma zeszlifowane zęby].ponadto stary ma średnice korpusu 82 a nowy 92 mm,poza tym w starym na frezach wewnętrznych gdzie wchodzi półoś jest rowek na pierścień osadczy a w nowym brak rowka.Sprzedwca twierdzi , że przegub jest właściwy do mojego modelu.Czy istnieją takie przeguby jak ten mój stary i gdzie taki nabyć.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Witam. Miałem podobny problem .W sklepach wciskali mi niewłasciwe przeguby mówiąc ze pasuja. Dopiero mój kolega mechanik poszukał na Allegro ale przed kupnem jeszcze upewnił się bo ten koles który oferował przeguby miał numer gg i mój kolega dokładnie mu wytłumaczył o co chodzi i bez problemu dostał włąsciwy.Pamietam tylko ze na kartonie na czerwonym tle był napis JPN Line czy jakos tak .Namiarów na tego kolesia z Allegro też Ci nie podam bo nie pamiętam.Wiem tylko ze był podany numer gg na który można było pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysuchom Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Nawet dwie takie same primery nie maja takich samych polosi i przegubow dlatego przed zakupem trzeba wymontowac stary i policzyc zeby Bombel sęk w tym, że zęby się zgadzają ale wewnątrz brak rowka na pierścień osadczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.